Vergaderingzaal dichtbij Mont Saint Guibert (Brabant wallon) : Salles de Réunion Van 3 tot 10 gasten

Onze website gebruikt cookies met het oog op het verbeteren van onze diensten. Door verder te surfen op onze website aanvaardt u onze politiek. U kunt het beheer van uw privégegevens en cookies hier raadplegen. cookies policy

Inclusief
Favorieten
close
vergelijken
favorite favorite_border

${ salle.nom_etablissement }

${ salle.nom }

  • room ${ salle.codePostalSociete } ${ salle.villeSociete }
  • person Van ${ salle.repas_assis_de } tot ${ salle.repas_assis_a } Zittende mensen
favorite${ Object.keys(store.store.favoris).length }
Vergelijkende
close

${ val.salle.nom }
${ val.nom }

${ replaceSymbol(titre,'_',' ') }
  • ${ val_cri['nom'] }

Maximale capaciteit
  • Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - cocktailopstelling - lopend buffet Cocktail/ aperitief
    (${ val.salle.capacite_max_event.cocktail_apero } max.)
  • Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - banketopstelling - rechthoekige tafels Banket rechthoekige tafel
    (${ val.salle.capacite_max_event.banquet1 } max.)
  • Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - banketopstelling - ronde tafels Banket ronde tafel
    (${ val.salle.capacite_max_event.banquet2 } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - opstelling voor een dansavond Dansavond
    (${ val.salle.capacite_max_event.soiree_dansante } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - vergaderopstelling In vergadering
    (${ val.salle.capacite_max_event.reunion } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - opstelling in U-vorm Opstelling in U-vorm
    (${ val.salle.capacite_max_event.u } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - klassikale opstelling Klasopstelling
    (${ val.salle.capacite_max_event.classe } max.)
  • Verhuur voor seminarie, congres, concert, spektakel - theateropstelling Theater
    (${ val.salle.capacite_max_event.theatre } max.)
  • Verhuur voor seminarie, congres, concert, spektakel - auditoriumopstelling Auditorium
    (${ val.salle.capacite_max_event.auditorium } max.)
Gedetailleerde tarieven
Opties van de zaal
${ val.option_champ } : ${ val.prix|nl2br }
Verplichte kosten van de zaal
${ val.option_champ } : ${ val.prix|nl2br }
Traiteurs
verplichte restauratie
  • Ja
  • Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met optionele catering Neen
Traiteurs
  • Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met unieke Traiteurdienst Vaste traiteur
  • Lijst met aanvaarde traiteurs
  • Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal vrij van traiteur Vrije keuze van traiteur
  • Plaatselijk restaurant
${ replaceSymbol(titre,'_',' ') }
  • ${ val_cri['nom'] }
  • ${ val.etablissements_infos.nombre_salle }
    Aantal zalen
  • ${ val.etablissements_infos.nombre_lit }
    Aantal bedden
  • ${ val.etablissements_infos.nombre_chambre }
    Aantal slaapkamers

Ecolabel
  • Groene sleutel
Uw contactpersoon:
${ val.etablissements_infos.personne_contact } ${ val.clients.nomGerant } ${ val.clients.prenomGerant }
mail Contacteren
phone Op Bellen ${ val.clients.telSociete} Vertel dat je van Find Your Place komt!
link Deel de vergelijking
Link gekopieerd
close

Verzoek om inlichtingen

Uw aanvraag Find Your Place is verzonden

We hebben naar de eigenaars een e-mail met uw vraag gestuurd.
Houd uw mailbox in de gaten. Weldra ontvangt u een antwoord van het door u gecontacteerde etablissement.
Hebt u na 2 dagen nog geen nieuws, bel dan even. Ze hebben het waarschijnlijk erg druk.

Bent u fan van Find Your Place?
Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
${ mailBox.errorsend }
Aantal personen :

Inhoud van uw vraag

close

Deel met een vriend

titre message correctement envoyé mail ami


contenu message correctement envoyé mail ami

Bent u fan van Find Your Place?
Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
${ shareByMail.errorsend }
${ shareByMail.nomSalle }
${ shareByMail.nomEtab }
de la part de
tot

Salles de Réunion

OFFBAR

Salle valable pour événement :

Beschrijving

De Offbar in Mont-Saint-Guibert is een hartelijke en bonte locatie die zich uitstekend leent tot het organiseren van zakelijke of private evenementen. Nu te ontdekken en te boeken!

De Offbar bevindt zich ten zuidoosten van Brussel op 20 minuten rijden van de Belgische hoofdstad. In deze ruimte staat de bar centraal. Rondom de bar bevinden zich verschillende zalen. Het is een moderne en aangename locatie die zeer helder en perfect uitgerust is en een sprankelende decoratie heeft waar natuurlijke materialen en kleuren samengaan.

Deze locatie bestaat uit verschillende zalen en ruimtes. Zo zijn er twee vergaderzalen, een barruimte en een ruimte die voorbehouden is aan coworkers. Dankzij deze verschillende configuraties met tafels en stoelen, is het mogelijk om hier een grote verscheidenheid aan evenementen te organiseren. Zakelijke evenementen, zoals seminaries en vergaderingen, maar ook privéfeesten zoals verjaardagen, familiefeesten of recepties kunnen hier worden georganiseerd.

Mensen uit het beroepsleven voelen zich direct op hun gemak in de Offbar. Vergaderingen, projectpresentaties, workshops, groepswerk of feestjes... In deze locatie, die op het kruispunt van de E411, de N4 en de N25 gelegen is en beschikt over een projector, projectiescherm, licht- en geluidsinstallatie, heerst een ongedwongen en ontspannen sfeer.


In de Offbar kunnen tot 100 personen onthaald worden en de locatie kan volledig afgehuurd worden. Het etablissement beschikt eveneens over een buitenruimte in de vorm van een terras waarop de momenten van gezellig samenzijn alleen maar versterkt worden. Om tegemoet te komen aan uw cateringbehoeften, zijn de bar en de keuken in de huurprijs inbegrepen. U worden kleine hapjes op basis van streekproducten aangeboden die met respect voor de principes van een gezonde keuken werden bereid. U kunt op uw eigen traiteur beroep doen, maar de brouwerdiensten worden uitsluitend door de Offbar uitgebaat.

Komt u in de verleiding door de Offbar en zijn gezellige omgeving? Aarzel niet om nu te reserveren voor uw volgende evenementen.

expand_more

Gedetailleerde tarieven

30€ per uur excl. btw

Samenstelling

  • Uitrusting
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Bar
    Bar
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Keuken
    Keuken
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met inbegrip van Tafels en Stoelen
    Tafels en stoelen inbegrepen
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Projector
    Projector
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Projectiescherm
    Projectiescherm
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Wifi
    Wifi
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Flip-Over
    Flip-over
  • Evenementen
    In 3 kliks een VERGADERZAAL huren, overal in België: Brussel, Luik, Namen Aarlen...
    Vergadering
    In 3 kliks een SEMINARIEZAAL huren, overal in België: Brussel, Luik, Namen Aarlen...
    Seminar
    In 3 kliks een CONFERENTIE- en CONGRESZAAL huren, overal in België: Brussel, Luik, Namen Aarlen...
    Conferentie/ Congres
  • Diensten
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Parking
    Parking
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Terras en Binnenplaats
    Terras/Binnenplaats
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met toegang voor PBM
    Toegankelijk voor PBM
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met eindschoonmaak inbegrepen
    Schoonmaak inbegrepen
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Kosten Inbegrepen in de prijs
    Energiekosten inbegrepen
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met plaats voor Foodtruck
    Ruimte voor foodtruck
  • Traiteurs
    Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met optionele catering
    Geen verplichte catering
    Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal vrij van traiteur
    Vrije keuze van traiteur
    Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met restaurant ter plaatse
    Plaatselijk restaurant
  • Soort etablissement
    Huwelijk, verjaardag, seminarie: Traditionele zaal te huur
    Traditionele zaal
    Seminarie, vergadering, opleiding: Ruimte voor Coworking te huur
    Coworking ruimte
    3
    Zaalen
  • Maximale capaciteit
    Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - cocktailopstelling - lopend buffet
    Cocktail/ aperitief
    (10 max.)
    Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - vergaderopstelling
    In vergadering
    (10 max.)
    Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - klassikale opstelling
    Klasopstelling
    (10 max.)
    Verhuur voor seminarie, congres, concert, spektakel - theateropstelling
    Theater
    (10 max.)
person

Uw contactpersoon

Jean-Sebastien Dehut

Deel

whatsapp messenger mail Facebook Linkedin

Localisatie (rue Emile Francqui 6, 1435 Mont Saint Guibert)

${ placeMarker('50.6589517','4.6227654', 'https://findyourplace.be/src/ressources/images/recherche/marker.svg') }
person

Uw contactpersoon

Jean-Sebastien Dehut

Deel

whatsapp messenger mail Facebook Linkedin

Samenvatting :

  • Type evenement :

    ${ meetingType }

  • begindatum :

    ${ startDate }

  • Einddatum :

    ${ endDate }

  • Totaal aantal personen :

    ${ maxPeople }

  • Aantal personen met accommodatie :

    ${ maxRoomPeople }

  • Aantal eenpersoonskamers :

    ${ simpleRoom }

  • Aantal tweepersoonskamers met aparte bedden :

    ${ twinRoom }

  • Aantal tweepersoonskamers :

    ${ doubleRoom }

  • Aantal personen in meerpersoonskamers :

    ${ multipleRoom }

  • Type evenement :

    Ja

  • Totaal aantal koffies :

    ${ totalNumberOfCoffee }

  • total-number-of-break-coffee__key :

    ${ totalNumberOfBreakCoffee }

  • total-number-of-lunch__key :

    ${ totalNumberOfLunch }

  • total-number-of-break-coffee-afternoon__key

    ${ totalNumberOfBreakCoffeeAfternoon }

  • total-number-ok-dinner__key :

    ${ totalNumberOfDinner }

  • total-number-of-little-breakfast__key :

    ${ totalNumberOfLittleBreakfast }

  • total-number-ok-brunch__key :

    ${ totalNumberOfBrunch }

  • total-number-of-cocktail__key :

    ${ totalNumberOfCocktail }

  • total-number-of-aperitif__key :

    ${ totalNumberOfAperitif }

  • total-number-of-buffet__key :

    ${ totalNumberOfBuffet }

  • total-number-of-gala__key :

    ${ totalNumberOfGala }

  • total-number-of-soft-drink__key :

    ${ totalNumberOfSoftDrink }

  • total-number-of-alcool__key :

    ${ totalNumberOfAlcohol }

  • Andere :

    ${ totalNumberOfOtherEat }

Verzoek om informatie

${ pageNumber } / 2

close

Uw contactgegevens

Quel est votre type d’événement ?

Datum(s) van uw evenement?

Datum(s) van uw evenement?

  • begindatum

    ${startDate}

  • Einddatum

    ${endDate}

Aantal deelnemers

Verdeling van de deelnemers

Heeft u catering ter plaatse nodig?

Hoeveel maaltijden heeft u nodig?

  • begindatum

    ${startDate}

  • Einddatum

    ${endDate}

Andere cateringopties

Uw evenementenzaal

Uw evenementenlocatie

${ totalPeople }

Indeling

Uitrusting

Wilt u iets toevoegen?

Er is een fout in het formulier

close

Deel met een vriend

titre message correctement envoyé mail ami


contenu message correctement envoyé mail ami

Bent u fan van Find Your Place?
Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
${ shareByMail.errorsend }
${ shareByMail.nomSalle }
${ shareByMail.nomEtab }
de la part de
tot