Seminarzaal dichtbij Liège (Liège) : Salle Figuier Van 2 tot 6 gasten

Onze website gebruikt cookies met het oog op het verbeteren van onze diensten. Door verder te surfen op onze website aanvaardt u onze politiek. U kunt het beheer van uw privégegevens en cookies hier raadplegen

Inclusief
Favorieten
close
vergelijken
favorite favorite_border

${ salle.nom_etablissement }

${ salle.nom }

  • room ${ salle.codePostalSociete } ${ salle.villeSociete }
  • person Van ${ salle.repas_assis_de } tot ${ salle.repas_assis_a } Zittende mensen
favorite${ Object.keys(store.store.favoris).length }
Vergelijkende
link Deel de vergelijking
Link gekopieerd
close

${ val.salle.nom }
${ val.nom }

Traiteurs
Ik wil ter plekke eten
  • Ja
  • Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met optionele catering Neen
Traiteurs
  • Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met unieke Traiteurdienst Vaste traiteur
  • Lijst met aanvaarde traiteurs
  • Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal vrij van traiteur Vrije keuze van traiteur
  • Plaatselijk restaurant
${ replaceSymbol(titre,'_',' ') }
  • ${ val_cri['nom'] }
  • ${ val.etablissements_infos.nombre_salle }
    Aantal zalen
  • ${ val.etablissements_infos.nombre_lit }
    Aantal bedden
  • ${ val.etablissements_infos.nombre_chambre }
    Aantal slaapkamers

Ecolabel
  • Groene sleutel
Contacteren
Gedetailleerde tarieven
Opties van de zaal
${ val.option_champ } : ${ val.prix|nl2br }
Verplichte kosten van de zaal
${ val.option_champ } : ${ val.prix|nl2br }
Maximale capaciteit
  • Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - cocktailopstelling - lopend buffet Cocktail/ aperitief
    (${ val.salle.capacite_max_event.cocktail_apero } max.)
  • Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - banketopstelling - rechthoekige tafels Banket rechthoekige tafel
    (${ val.salle.capacite_max_event.banquet1 } max.)
  • Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - banketopstelling - ronde tafels Banket ronde tafel
    (${ val.salle.capacite_max_event.banquet2 } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - opstelling voor een dansavond Dansavond
    (${ val.salle.capacite_max_event.soiree_dansante } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - vergaderopstelling In vergadering
    (${ val.salle.capacite_max_event.reunion } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - opstelling in U-vorm Opstelling in U-vorm
    (${ val.salle.capacite_max_event.u } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - klassikale opstelling Klasopstelling
    (${ val.salle.capacite_max_event.classe } max.)
  • Verhuur voor seminarie, congres, concert, spektakel - theateropstelling Theater
    (${ val.salle.capacite_max_event.theatre } max.)
  • Verhuur voor seminarie, congres, concert, spektakel - auditoriumopstelling Auditorium
    (${ val.salle.capacite_max_event.auditorium } max.)
Contacteren
close

Verzoek om inlichtingen

Uw aanvraag Find Your Place is verzonden


We hebben naar de eigenaars een e-mail met uw vraag gestuurd.
Houd uw mailbox in de gaten. Weldra ontvangt u een antwoord van het door u gecontacteerde etablissement.
Hebt u na 2 dagen nog geen nieuws, bel dan even. Ze hebben het waarschijnlijk erg druk.

Bent u fan van Find Your Place?
Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
${ mailBox.errorsend }
close

Deel met een vriend

titre message correctement envoyé mail ami


contenu message correctement envoyé mail ami

Bent u fan van Find Your Place?
Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
${ shareByMail.errorsend }
${ shareByMail.nomSalle }
${ shareByMail.nomEtab }
de la part de
tot
‹ Terug naar mijn zoekopdracht

Salle Figuier

Step Entreprendre

Beschrijving

Step Entreprendre is een organisatie die jonge ondernemers begeleidt en onthaalt. Ze stelt ook 2 zalen voor uw vergaderingen en seminaries ter beschikking, zalen die voor iedereen toegankelijk zijn.



Het etablissement is heel goed gelegen en is in gloednieuwe gebouwen op een steenworp van de binnenstad van Luik gehuisvest. De zaal Olivier is de kleinste van de twee. U kunt er 6 personen samenbrengen voor een vergadering of een opleiding. Er is een flipchart in de ruimte aanwezig, maar op aanvraag en tegen betaling van een toeslag kan er ook een projector voorzien worden.



De tweede zaal Érable is de ruimste en heeft een capaciteit van 60 personen. Bij het huren van deze ruimte zijn de flipchart, projector en geluidsmateriaal voor conferenties inbegrepen. U zult ook toegang hebben tot een keuken, waardoor u een cocktailparty of een buffet kunt voorzien om uw zakelijke ontmoeting extra in de verf te zetten of om ze in een gezellige sfeer af te ronden.



U bent vrij om beroep te doen op de traiteur van uw keuze. Het etablissement stelt zelfs een terras ter beschikking waar u bij goed weer ten volle van zult profiteren. Verder staat er ook een ruime parking tot uw beschikking en ook voor personen met beperkte mobiliteit is de locatie perfect toegankelijk. Om af te sluiten nog dit: de reiniging en de energiekosten zijn in de prijs inbegrepen.



Contacteer nu Step Entreprendre en onthaal uw collega’s of medewerkers in de allerbeste omstandigheden. Step Entreprendre zal u, haar missie getrouw, stapsgewijs vergezellen om uw ambities te realiseren en van uw vergadering, seminarie of conferentie een geslaagd evenement te maken.


add_circle_outline
Uw contactpersoon:
Todaro Fanny
mail Contacteren
phone Bellen 04 2275889 Vertel dat je van Find Your Place komt!

Deel

whatsapp messenger mail Facebook Linkedin

Samenstelling

Uitrusting

  • Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met inbegrip van Tafels en Stoelen Tafels en stoelen inbegrepen
  • Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Projector Projector
  • Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Projectiescherm Projectiescherm
  • Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Wifi Wifi
  • Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Flip-Over Flip-over

Evenementen

  • In 3 kliks een VERGADERZAAL huren, overal in België: Brussel, Luik, Namen Aarlen... Vergadering
  • In 3 kliks een SEMINARIEZAAL huren, overal in België: Brussel, Luik, Namen Aarlen... Seminar

Diensten

  • Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Parking Parking
  • Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Terras en Binnenplaats Terras/Binnenplaats
  • Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met toegang voor PBM Toegankelijk voor PBM
  • Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met eindschoonmaak inbegrepen Schoonmaak inbegrepen
  • Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Kosten Inbegrepen in de prijs Energiekosten inbegrepen

Traiteurs

  • Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal vrij van traiteur Vrije keuze van traiteur

Soort etablissement

  • Huwelijk, verjaardag, seminarie: Traditionele zaal te huur Traditionele zaal
  • 3
    Aantal zalen

Gedetailleerde tarieven

Maximale capaciteit

  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - vergaderopstelling In vergadering
    (6 max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - opstelling in U-vorm Opstelling in U-vorm
    (6 max.)
  • Verhuur voor seminarie, congres, concert, spektakel - theateropstelling Theater
    (6 max.)

Localisatie (rue de Steppes 24, 4000 Liège)

${ placeMarker('50.6548906','5.6026859') }
Uw contactpersoon:
Todaro Fanny
mail Contacteren
phone Bellen 04 2275889 Vertel dat je van Find Your Place komt!
close

Verzoek om inlichtingen

Uw aanvraag Find Your Place is verzonden


We hebben naar de eigenaars een e-mail met uw vraag gestuurd.
Houd uw mailbox in de gaten. Weldra ontvangt u een antwoord van het door u gecontacteerde etablissement.
Hebt u na 2 dagen nog geen nieuws, bel dan even. Ze hebben het waarschijnlijk erg druk.

Bent u fan van Find Your Place?
Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
${ mailBox.errorsend }
close

Deel met een vriend

titre message correctement envoyé mail ami


contenu message correctement envoyé mail ami

Bent u fan van Find Your Place?
Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
${ shareByMail.errorsend }
${ shareByMail.nomSalle }
${ shareByMail.nomEtab }
de la part de
tot