Bedrijfsfeestzaal dichtbij Grâce-Hollogne (Liège) : Saint Exupéry 4-5-6 Van 20 tot 60 gasten

Onze website gebruikt cookies met het oog op het verbeteren van onze diensten. Door verder te surfen op onze website aanvaardt u onze politiek. U kunt het beheer van uw privégegevens en cookies hier raadplegen. cookies policy

Inclusief
Favorieten
close
vergelijken
favorite favorite_border

${ salle.nom_etablissement }

${ salle.nom }

  • room ${ salle.codePostalSociete } ${ salle.villeSociete }
  • person Van ${ salle.repas_assis_de } tot ${ salle.repas_assis_a } Zittende mensen
favorite${ Object.keys(store.store.favoris).length }
Vergelijkende
close

${ val.salle.nom }
${ val.nom }

${ replaceSymbol(titre,'_',' ') }
  • ${ val_cri['nom'] }

Maximale capaciteit
  • Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - cocktailopstelling - lopend buffet Cocktail/ aperitief
    (${ val.salle.capacite_max_event.cocktail_apero } max.)
  • Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - banketopstelling - rechthoekige tafels Banket rechthoekige tafel
    (${ val.salle.capacite_max_event.banquet1 } max.)
  • Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - banketopstelling - ronde tafels Banket ronde tafel
    (${ val.salle.capacite_max_event.banquet2 } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - opstelling voor een dansavond Dansavond
    (${ val.salle.capacite_max_event.soiree_dansante } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - vergaderopstelling In vergadering
    (${ val.salle.capacite_max_event.reunion } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - opstelling in U-vorm Opstelling in U-vorm
    (${ val.salle.capacite_max_event.u } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - klassikale opstelling Klasopstelling
    (${ val.salle.capacite_max_event.classe } max.)
  • Verhuur voor seminarie, congres, concert, spektakel - theateropstelling Theater
    (${ val.salle.capacite_max_event.theatre } max.)
  • Verhuur voor seminarie, congres, concert, spektakel - auditoriumopstelling Auditorium
    (${ val.salle.capacite_max_event.auditorium } max.)
Gedetailleerde tarieven
Opties van de zaal
${ val.option_champ } : ${ val.prix|nl2br }
Verplichte kosten van de zaal
${ val.option_champ } : ${ val.prix|nl2br }
Traiteurs
verplichte restauratie
  • Ja
  • Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met optionele catering Neen
Traiteurs
  • Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met unieke Traiteurdienst Vaste traiteur
  • Lijst met aanvaarde traiteurs
  • Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal vrij van traiteur Vrije keuze van traiteur
  • Plaatselijk restaurant
${ replaceSymbol(titre,'_',' ') }
  • ${ val_cri['nom'] }
  • ${ val.etablissements_infos.nombre_salle }
    Aantal zalen
  • ${ val.etablissements_infos.nombre_lit }
    Aantal bedden
  • ${ val.etablissements_infos.nombre_chambre }
    Aantal slaapkamers

Ecolabel
  • Groene sleutel
Uw contactpersoon:
${ val.etablissements_infos.personne_contact } ${ val.clients.nomGerant } ${ val.clients.prenomGerant }
mail Contacteren
phone Op Bellen ${ val.clients.telSociete} Vertel dat je van Find Your Place komt!
link Deel de vergelijking
Link gekopieerd
close

Verzoek om inlichtingen

Uw aanvraag Find Your Place is verzonden

We hebben naar de eigenaars een e-mail met uw vraag gestuurd.
Houd uw mailbox in de gaten. Weldra ontvangt u een antwoord van het door u gecontacteerde etablissement.
Hebt u na 2 dagen nog geen nieuws, bel dan even. Ze hebben het waarschijnlijk erg druk.

Bent u fan van Find Your Place?
Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
${ mailBox.errorsend }
Aantal personen :

Inhoud van uw vraag

close

Deel met een vriend

titre message correctement envoyé mail ami


contenu message correctement envoyé mail ami

Bent u fan van Find Your Place?
Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
${ shareByMail.errorsend }
${ shareByMail.nomSalle }
${ shareByMail.nomEtab }
de la part de
tot

Saint Exupéry 4-5-6

Park Inn

Salle valable pour événement :

Beschrijving

Het Park Inn Hotel is in het vlieghavencomplex van Luik gevestigd en bevindt zich pal in een netwerk van snelwegen (E25, E40, E42 & E 313) in de richting van Brussel, Namen, Keulen, Luxemburg en Parijs. Het hotel stelt 8 multifunctionele vergaderzalen van uiteenlopende grootte ter beschikking van bedrijven. Alle zalen beschikken over een uitrusting die inspeelt op de noden van uw zakelijke ontmoetingen en die ook ter gelegenheid van een bedrijfsfeest nuttig kan zijn. Tijdens uw vergaderingen en conferenties zult u ook van het audiovisueel materiaal gebruik kunnen maken. Verder zult u ook over een videoprojector en een aangepast scherm beschikken om video’s of presentaties te vertonen. Vanzelfsprekend is er in alle zalen wifi aanwezig zodat u in optimale omstandigheden kunt werken. De zaal Saint-Exupéry 6 is als kleinste zaal geschikt voor een klein gezelschap van 2 tot 15 personen. Indien u de zalen Charles Lindbergh 1, 2, en 3 met elkaar combineert, kunt u tussen de 40 en de 100 personen verenigen. Het is de aangewezen combinatie voor een seminarie, dat u overigens gemakkelijk kunt opluisteren met een cocktail of een aperitief. Verder is het goed om weten dat het etablissement een unieke traiteurdienst levert. Plant u een opleiding van een aantal dagen? Dan hebt u de mogelijkheid om ter plekke te logeren. Deze logies zijn niet in de prijs inbegrepen, maar u kunt een offerte aanvragen die rekening houdt met deze verschillende opties. Het hotel beschikt eveneens over een bar en een restaurant. U zult gebruik kunnen maken van een grote parking en alle ruimtes zijn toegankelijk voor personen met beperkte mobiliteit. Tot slot zijn de reinigings- en de energiekosten in de huurprijs van de zalen inbegrepen. Geniet van een moderne ruimte die volledig voor de zakenlui van het Park Inn Hotel werd uitgerust met 8 multifunctionele zalen die voor elk soort evenement kunnen worden ingezet.

expand_more

Gedetailleerde tarieven

Dag of dag en avond: 500€

1/2 dag of avond: 380€

Samenstelling

  • Uitrusting
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met inbegrip van Tafels en Stoelen
    Tafels en stoelen inbegrepen
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Projector
    Projector
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Projectiescherm
    Projectiescherm
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Geluidsmateriaal
    Geluidsmateriaal
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Lichtmateriaal
    Belichtingsmateriaal
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Wifi
    Wifi
  • Evenementen
    In 3 kliks een VERGADERZAAL huren, overal in België: Brussel, Luik, Namen Aarlen...
    Vergadering
    In 3 kliks een SEMINARIEZAAL huren, overal in België: Brussel, Luik, Namen Aarlen...
    Seminar
    In 3 kliks een zaal voor een BEDRIJFSFEEST huren, overal in België: Brussel, Luik, Namen Aarlen...
    Bedrijfsfeest
    In 3 kliks een CONFERENTIE- en CONGRESZAAL huren, overal in België: Brussel, Luik, Namen Aarlen...
    Conferentie/ Congres
  • Diensten
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Parking
    Parking
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met toegang voor PBM
    Toegankelijk voor PBM
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met eindschoonmaak inbegrepen
    Schoonmaak inbegrepen
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Accommodatie ter plaatse
    Possibilité de loger sur place (non inclus dans le budget)
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Kosten Inbegrepen in de prijs
    Energiekosten inbegrepen
  • Ecolabel
    clé verte
  • Traiteurs
    Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met optionele catering
    Geen verplichte catering
    Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met unieke Traiteurdienst
    Service traiteur unique
    Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met restaurant ter plaatse
    Plaatselijk restaurant
  • Soort etablissement
    Huwelijk, verjaardag, seminarie: Traditionele zaal te huur
    Traditionele zaal
    Huwelijk, verjaardag, seminarie: Hotel te huur
    Hotel
    9
    Zaalen
    200
    Bedden
    100
    Slaapkamers
  • Maximale capaciteit
    Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - cocktailopstelling - lopend buffet
    Cocktail/ aperitief
    (60 max.)
    Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - banketopstelling - rechthoekige tafels
    Banket rechthoekige tafel
    (40 max.)
    Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - vergaderopstelling
    In vergadering
    (24 max.)
    Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - opstelling in U-vorm
    Opstelling in U-vorm
    (30 max.)
    Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - klassikale opstelling
    Klasopstelling
    (35 max.)
    Verhuur voor seminarie, congres, concert, spektakel - theateropstelling
    Theater
    (60 max.)
person

Uw contactpersoon

Emilie Grousse

Deel

whatsapp messenger mail Facebook Linkedin

Localisatie (Rue de l'Aéroport 14, 4460 Grâce-Hollogne)

${ placeMarker('50.6443732','5.4653383', 'https://findyourplace.be/src/ressources/images/recherche/marker.svg') }
person

Uw contactpersoon

Emilie Grousse

Deel

whatsapp messenger mail Facebook Linkedin

Samenvatting :

  • Type evenement :

    ${ meetingType }

  • begindatum :

    ${ startDate }

  • Einddatum :

    ${ endDate }

  • Totaal aantal personen :

    ${ maxPeople }

  • Aantal personen met accommodatie :

    ${ maxRoomPeople }

  • Aantal eenpersoonskamers :

    ${ simpleRoom }

  • Aantal tweepersoonskamers met aparte bedden :

    ${ twinRoom }

  • Aantal tweepersoonskamers :

    ${ doubleRoom }

  • Aantal personen in meerpersoonskamers :

    ${ multipleRoom }

  • Type evenement :

    Ja

  • Totaal aantal koffies :

    ${ totalNumberOfCoffee }

  • total-number-of-break-coffee__key :

    ${ totalNumberOfBreakCoffee }

  • total-number-of-lunch__key :

    ${ totalNumberOfLunch }

  • total-number-of-break-coffee-afternoon__key

    ${ totalNumberOfBreakCoffeeAfternoon }

  • total-number-ok-dinner__key :

    ${ totalNumberOfDinner }

  • total-number-of-little-breakfast__key :

    ${ totalNumberOfLittleBreakfast }

  • total-number-ok-brunch__key :

    ${ totalNumberOfBrunch }

  • total-number-of-cocktail__key :

    ${ totalNumberOfCocktail }

  • total-number-of-aperitif__key :

    ${ totalNumberOfAperitif }

  • total-number-of-buffet__key :

    ${ totalNumberOfBuffet }

  • total-number-of-gala__key :

    ${ totalNumberOfGala }

  • total-number-of-soft-drink__key :

    ${ totalNumberOfSoftDrink }

  • total-number-of-alcool__key :

    ${ totalNumberOfAlcohol }

  • Andere :

    ${ totalNumberOfOtherEat }

Verzoek om informatie

${ pageNumber } / 2

close

Uw contactgegevens

Quel est votre type d’événement ?

Datum(s) van uw evenement?

Datum(s) van uw evenement?

  • begindatum

    ${startDate}

  • Einddatum

    ${endDate}

Aantal deelnemers

Verdeling van de deelnemers

Heeft u catering ter plaatse nodig?

Hoeveel maaltijden heeft u nodig?

  • begindatum

    ${startDate}

  • Einddatum

    ${endDate}

Andere cateringopties

Uw evenementenzaal

Uw evenementenlocatie

${ totalPeople }

Indeling

Uitrusting

Wilt u iets toevoegen?

Er is een fout in het formulier

close

Deel met een vriend

titre message correctement envoyé mail ami


contenu message correctement envoyé mail ami

Bent u fan van Find Your Place?
Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
${ shareByMail.errorsend }
${ shareByMail.nomSalle }
${ shareByMail.nomEtab }
de la part de
tot