Bedrijfsfeestzaal dichtbij Waterloo (Brabant wallon) : Salle Wellington Van 20 tot 120 gasten

Onze website gebruikt cookies met het oog op het verbeteren van onze diensten. Door verder te surfen op onze website aanvaardt u onze politiek. U kunt het beheer van uw privégegevens en cookies hier raadplegen. "="" href="\"https://findyourplace.be/en/cookies-policy\"">cookies policy

Inclusief
favorite0
close

Verzoek om inlichtingen

Uw aanvraag Find Your Place is verzonden

We hebben naar de eigenaars een e-mail met uw vraag gestuurd.
Houd uw mailbox in de gaten. Weldra ontvangt u een antwoord van het door u gecontacteerde etablissement.
Hebt u na 2 dagen nog geen nieuws, bel dan even. Ze hebben het waarschijnlijk erg druk.

Bent u fan van Find Your Place?
Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
${ mailBox.errorsend }
Aantal personen :

Inhoud van uw vraag

close

Deel met een vriend

titre message correctement envoyé mail ami


contenu message correctement envoyé mail ami

Bent u fan van Find Your Place?
Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
${ shareByMail.errorsend }
${ shareByMail.nomSalle }
${ shareByMail.nomEtab }
de la part de
tot

Salle Wellington

Van der Valk Hotel Waterloo

Salle valable pour événement :

Beschrijving

Profiteer van het Van der Valk Hotel Waterloo voor uw zakelijke evenementen

Het Van der Valk Hotel in Waterloo, gelegen in een uitzonderlijke natuurlijke omgeving, is de ideale plek voor het organiseren van uw seminars, vergaderingen of conferenties. Gemakkelijk bereikbaar en strategisch gelegen in de buurt van het station van Waterloo, biedt het hotel een elegante en functionele sfeer, perfect voor uw zakelijke evenementen.

Het établissement beschikt over drie multifunctionele en flexibele zalen, allemaal gevuld met natuurlijk licht en uitgerust met de nieuwste technologieën, waaronder een projectiescherm, een geluidsinstallatie van hoge kwaliteit, airconditioning en hoge-snelheids wifi-toegang.

De zaal "Les Lanciers", ruim en verlicht met natuurlijk licht, biedt een ideale setting voor uw kleine vergaderingen of conferenties, met plaats voor maximaal 40 deelnemers. Voor grotere evenementen zijn de zalen "Les Hussards" en "Les Carabiniers", ontworpen voor maximaal 80 deelnemers, volledig uitgerust om het succes van uw professionele bijeenkomsten te waarborgen. Ten slotte is de zaal "Dragon", intiem en elegant, perfect voor kleinere vergaderingen, met een capaciteit van 15 deelnemers.

Om uw komst te vergemakkelijken, biedt het hotel een ruime gratis parkeerplaats met snellaadstations voor elektrische voertuigen. U kunt uw gasten zo in alle rust verwelkomen.

Het Van der Valk Hotel biedt ook luxe kamers en suites voor een comfortabel verblijf, evenals een gastronomisch restaurant en een culinaire bar waar uw collega’s kunnen ontspannen en genieten van verfijnde en smakelijke gerechten op basis van seizoensgebonden lokale producten.

Om de vrije tijd tijdens uw zakelijke seminars op te vullen, zijn er volop activiteiten in de buurt van het hotel. U kunt de beroemde omgeving verkennen, ontspannen op de lokale golfbanen of genieten van natuurwandelingen in de prachtige omgeving.

Of u nu een kleine teamvergadering, een grote conferentie of zelfs een bedrijfsfeest plant, ons ervaren team staat voor u klaar om u te helpen bij het organiseren van uw evenement in een elegante en gastvrije setting. Boek nu in het Van der Valk Hotel Waterloo en geniet van een op maat gemaakte ervaring die comfort, praktische voordelen en uitmuntendheid combineert.

expand_more
person

Uw contactpersoon

Jérémy Joiris

Deel

messenger mail Facebook Linkedin

Gedetailleerde tarieven

Volledige dag: €375 incl. BTW

Halve dag: €325 incl. BTW

Voor een gepersonaliseerde service, aarzel niet om een aangepaste offerte aan te vragen.

Aanvullende informatie

6 oplaadstations

Samenstelling

  • Uitrusting
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Keuken
    Keuken
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met inbegrip van Tafels en Stoelen
    Tafels en stoelen inbegrepen
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Projector
    Projector
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Projectiescherm
    Projectiescherm
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Geluidsmateriaal
    Geluidsmateriaal
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Wifi
    Wifi
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Flip-Over
    Flip-over
  • Evenementen
  • Diensten
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Parking
    Parking
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Terras en Binnenplaats
    Terras/Binnenplaats
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met toegang voor PBM
    Toegankelijk voor PBM
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met eindschoonmaak inbegrepen
    Schoonmaak inbegrepen
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Accommodatie ter plaatse
    Possibilité de loger sur place (non inclus dans le budget)
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Kosten Inbegrepen in de prijs
    Energiekosten inbegrepen
  • Traiteurs
    Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met unieke Traiteurdienst
    Service traiteur unique
    Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met restaurant ter plaatse
    Plaatselijk restaurant
  • Soort etablissement
    Huwelijk, verjaardag, seminarie: Traditionele zaal te huur
    Traditionele zaal
    Huwelijk, verjaardag, seminarie: Hotel te huur
    Hotel
    7
    Zaalen
    216
    Bedden
    108
    Slaapkamers
  • Maximale capaciteit
    Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - cocktailopstelling - lopend buffet
    Cocktail/ aperitief
    (120 max.)
    Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - banketopstelling - ronde tafels
    Banket ronde tafel
    (80 max.)
    Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - opstelling voor een dansavond
    Dansavond
    (120 max.)
    Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - vergaderopstelling
    In vergadering
    (56 max.)
    Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - opstelling in U-vorm
    Opstelling in U-vorm
    (40 max.)
    Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - klassikale opstelling
    Klasopstelling
    (44 max.)
    Verhuur voor seminarie, congres, concert, spektakel - theateropstelling
    Theater
    (110 max.)
person

Uw contactpersoon

Jérémy Joiris

Deel

messenger mail Facebook Linkedin
close

Verzoek om inlichtingen

Aantal personen :

Inhoud van uw vraag

close

Deel met een vriend

de la part de
tot