Conferentie/ Congres zaal dichtbij Bruxelles (Brabant flamand) : Meeting Room 10 +11 Van 20 tot 180 gasten

Onze website gebruikt cookies met het oog op het verbeteren van onze diensten. Door verder te surfen op onze website aanvaardt u onze politiek. U kunt het beheer van uw privégegevens en cookies hier raadplegen. "="" href="\"https://findyourplace.be/en/cookies-policy\"">cookies policy

Inclusief
favorite0
close

Verzoek om inlichtingen

Uw aanvraag Find Your Place is verzonden

We hebben naar de eigenaars een e-mail met uw vraag gestuurd.
Houd uw mailbox in de gaten. Weldra ontvangt u een antwoord van het door u gecontacteerde etablissement.
Hebt u na 2 dagen nog geen nieuws, bel dan even. Ze hebben het waarschijnlijk erg druk.

Bent u fan van Find Your Place?
Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
${ mailBox.errorsend }
Aantal personen :

Inhoud van uw vraag

close

Deel met een vriend

titre message correctement envoyé mail ami


contenu message correctement envoyé mail ami

Bent u fan van Find Your Place?
Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
${ shareByMail.errorsend }
${ shareByMail.nomSalle }
${ shareByMail.nomEtab }
de la part de
tot

Meeting Room 10 +11

Holiday Inn Brussels Airport

Salle valable pour événement :

Beschrijving

Welkom bij Holiday Inn Brussels Airport !

Een modern en comfortabel hotel, gunstig gelegen naast de nationale luchthaven van België (Zaventem). Naast 310 ruime en lichte kamers, beschikt het hotel over 18 flexibele vergaderruimtes, variërend van intieme settings voor 10 personen tot een grote zaal met een capaciteit tot 500 personen.

 

 

Ontdek:

 

 

 

 


  • Onze vergaderruimtes 12 – 13: twee middelgrote zalen die afzonderlijk of samen gebruikt kunnen worden voor nog meer flexibiliteit.

  • Onze vergaderruimtes 10 – 11: een unieke en inspirerende ruimte voor creatieve bijeenkomsten! Geschikt voor maximaal 180 deelnemers.

  • Vergaderruimte HIBA: een grote ruimte met nog meer karakter! Capaciteit tot 500 deelnemers, met een prachtig uitzicht op de tuin en een natuur-geïnspireerd interieur om de creativiteit te stimuleren. De flexibele HIBA-zaal kan worden opgesplitst in vier delen: H, I, B en A.

  • Buiten pop-up ruimte: perfect voor groepen vanaf 40 gasten en geschikt voor elke gelegenheid, of het nu gaat om een bedrijfsfeest of een eindejaarsviering.













  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

 

 

 

 

Elke zaal is volledig uitgerust met ergonomisch meubilair, Wi-Fi, krijtborden, schermen, projectoren, LCD-tv’s, flip-overs, geluids- en lichtapparatuur en teleconferentie-mogelijkheden.

 

 

 

 

Of u nu een zakelijke vergadering, seminarie of receptie organiseert, ons hotel biedt een professionele en vlekkeloze service die aan al uw behoeften voldoet. Daarnaast kan elke vergadering worden gecombineerd met een aperitief, lunch of buffet, afhankelijk van het gekozen pakket.

 

 

 

 

Voor zowel zaken als ontspanning biedt Holiday Inn Brussels Airport de perfecte setting voor uw vergaderingen en evenementen.

 

 

expand_more

Uw contactpersoon

Tiffany

Deel

messenger mail Facebook Linkedin

Gedetailleerde tarieven

Prijzen :

 

 

Standaardpakket

 

 

 

 


  • 85€  pp Halve dag

  • 90€  pp Volledige dag























































  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

 

 

 

 

Sandwich lunchbuffet inclusief salades, soep, desserts en frisdranken.

Alle pakketten omvatten de huur van de vergaderruimte, een Click & Share of HDMI-verbinding, een scherm, een beamer, een geluidssysteem, ochtend- en namiddag koffiepauzes met gebak en fruit, notitieblokken, pennen, water in de zaal, Wifi en parking.

 

 

Samenstelling

  • Uitrusting
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Bar
    Bar
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Inbegrip van Vaatwerk
    Servies inbegrepen
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met inbegrip van Tafels en Stoelen
    Tafels en stoelen inbegrepen
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Projector
    Projector
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Projectiescherm
    Projectiescherm
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Wifi
    Wifi
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Flip-Over
    Flip-over
  • Evenementen
  • Diensten
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Parking
    Parking
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met toegang voor PBM
    Toegankelijk voor PBM
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met eindschoonmaak inbegrepen
    Schoonmaak inbegrepen
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Accommodatie ter plaatse
    Possibilité de loger sur place (non inclus dans le budget)
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Kosten Inbegrepen in de prijs
    Energiekosten inbegrepen
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met plaats voor Foodtruck
    Ruimte voor foodtruck
  • Ecolabel
    clé verte
  • Traiteurs
    Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met optionele catering
    Geen verplichte catering
    Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met unieke Traiteurdienst
    Service traiteur unique
    Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met restaurant ter plaatse
    Plaatselijk restaurant
  • Soort etablissement
    Huwelijk, verjaardag, seminarie: Traditionele zaal te huur
    Traditionele zaal
    Huwelijk, verjaardag, seminarie: Hotel te huur
    Hotel
    16
    Zaalen
    620
    Bedden
    310
    Slaapkamers
  • Maximale capaciteit
    Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - cocktailopstelling - lopend buffet
    Cocktail/ aperitief
    (150 max.)
    Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - banketopstelling - ronde tafels
    Banket ronde tafel
    (120 max.)
    Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - opstelling voor een dansavond
    Dansavond
    (150 max.)
    Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - vergaderopstelling
    In vergadering
    (40 max.)
    Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - opstelling in U-vorm
    Opstelling in U-vorm
    (40 max.)
    Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - klassikale opstelling
    Klasopstelling
    (90 max.)
    Verhuur voor seminarie, congres, concert, spektakel - theateropstelling
    Theater
    (180 max.)

Uw contactpersoon

Tiffany

Deel

messenger mail Facebook Linkedin
close

Verzoek om inlichtingen

Aantal personen :

Inhoud van uw vraag

close

Deel met een vriend

de la part de
tot