Conferentie/ Congres zaal dichtbij Gosselies (Hainaut) : Auditorium Albert Claude Van 50 tot 180 gasten

Onze website gebruikt cookies met het oog op het verbeteren van onze diensten. Door verder te surfen op onze website aanvaardt u onze politiek. U kunt het beheer van uw privégegevens en cookies hier raadplegen

Inclusief
Favorieten
close
vergelijken
favorite favorite_border

${ salle.nom_etablissement }

${ salle.nom }

  • room ${ salle.codePostalSociete } ${ salle.villeSociete }
  • person Van ${ salle.repas_assis_de } tot ${ salle.repas_assis_a } Zittende mensen
favorite${ Object.keys(store.store.favoris).length }
Vergelijkende
link Deel de vergelijking
Link gekopieerd
close

${ val.salle.nom }
${ val.nom }

Traiteurs
Ik wil ter plekke eten
  • Ja
  • Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met optionele catering Neen
Traiteurs
  • Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met unieke Traiteurdienst Vaste traiteur
  • Lijst met aanvaarde traiteurs
  • Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal vrij van traiteur Vrije keuze van traiteur
  • Plaatselijk restaurant
${ replaceSymbol(titre,'_',' ') }
  • ${ val_cri['nom'] }
  • ${ val.etablissements_infos.nombre_salle }
    Aantal zalen
  • ${ val.etablissements_infos.nombre_lit }
    Aantal bedden
  • ${ val.etablissements_infos.nombre_chambre }
    Aantal slaapkamers

Ecolabel
  • Groene sleutel
Contacteren
Gedetailleerde tarieven
Opties van de zaal
${ val.option_champ } : ${ val.prix|nl2br }
Verplichte kosten van de zaal
${ val.option_champ } : ${ val.prix|nl2br }
Maximale capaciteit
  • Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - cocktailopstelling - lopend buffet Cocktail/ aperitief
    (${ val.salle.capacite_max_event.cocktail_apero } max.)
  • Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - banketopstelling - rechthoekige tafels Banket rechthoekige tafel
    (${ val.salle.capacite_max_event.banquet1 } max.)
  • Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - banketopstelling - ronde tafels Banket ronde tafel
    (${ val.salle.capacite_max_event.banquet2 } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - opstelling voor een dansavond Dansavond
    (${ val.salle.capacite_max_event.soiree_dansante } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - vergaderopstelling In vergadering
    (${ val.salle.capacite_max_event.reunion } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - opstelling in U-vorm Opstelling in U-vorm
    (${ val.salle.capacite_max_event.u } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - klassikale opstelling Klasopstelling
    (${ val.salle.capacite_max_event.classe } max.)
  • Verhuur voor seminarie, congres, concert, spektakel - theateropstelling Theater
    (${ val.salle.capacite_max_event.theatre } max.)
  • Verhuur voor seminarie, congres, concert, spektakel - auditoriumopstelling Auditorium
    (${ val.salle.capacite_max_event.auditorium } max.)
Contacteren
close

Verzoek om inlichtingen

Uw aanvraag Find Your Place is verzonden


We hebben naar de eigenaars een e-mail met uw vraag gestuurd.
Houd uw mailbox in de gaten. Weldra ontvangt u een antwoord van het door u gecontacteerde etablissement.
Hebt u na 2 dagen nog geen nieuws, bel dan even. Ze hebben het waarschijnlijk erg druk.

Bent u fan van Find Your Place?
Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
${ mailBox.errorsend }
close

Deel met een vriend

titre message correctement envoyé mail ami


contenu message correctement envoyé mail ami

Bent u fan van Find Your Place?
Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
${ shareByMail.errorsend }
${ shareByMail.nomSalle }
${ shareByMail.nomEtab }
de la part de
tot
‹ Terug naar mijn zoekopdracht

Auditorium Albert Claude

Point Centre

Beschrijving

Het business center Point Centre stelt u 9 zalen voor uw zakelijke evenementen ter beschikking. Het centrum geniet van een strategische ligging vlak bij autosnelwegafritten en in de activiteitenzone van de luchthaven van Gosselies.

Het etablissement bestaat uit een auditorium en een receptieruimte waar telkens 30 tot 180 personen onthaald kunnen worden. U kunt ook voor kleinere ruimtes kiezen zoals vergaderzalen waar u met 10 medewerkers kunt vergaderen, of voor aanpasbare lokalen met een capaciteit van 20 tot 70 personen.

De zalen zijn perfect uitgerust en alles is aanwezig voor de organisatie van uw presentaties tijdens bedrijfsfeesten, vergaderingen of seminaries: geluids- en lichtmateriaal, projectoren, projectieschermen, micro’s, flipcharts, gratis wifiverbinding… De hostessen aan de onthaalbalie van het Point Centre staan voor u klaar om u te verder te helpen.

Het bedrijfsrestaurant Le Gate Four zorgt ter plaatse voor uw zakenmaaltijden. Op de kaart hebt u een ruime keuze aan warme of koude schotels, sandwiches, pasta of saladbar.



Zin om een lunch of een diner te organiseren? Point Centre werkt ook samen met gerenommeerde traiteurs zoals Le Plaisir de Recevoir, La Villa Vanille of La Toque Blanche. Aarzel niet om het etablissement te contacteren zodat u een idee krijgt van de talrijke mogelijkheden waaruit u kan kiezen: warme of koude buffetten, banketten…



Het complex is centraal gelegen tussen Bergen, Brussel, Charleroi, Luik en Namen en beschikt over een ruime parking. Tafels, stoelen en vaatwerk zijn in de huurprijs inbegrepen, net zoals de energiekosten. U beschikt ook over een vestiaire, een rookruimte en een bar die door het etablissement, dat met een vertrouwensbrouwer samenwerkt, wordt uitgebaat.



U kunt uw seminaries, conferenties, teambuildingactiviteiten en vergaderingen met gemak in dit moderne zakencentrum organiseren. Hebt u speciale wensen zoals een simultaanvertaling, een bloemendecoratie, een cateringdienst of iets anders? Contacteer nu het team van Point Centre, dat alles in het werk zal stellen om aan uw verwachtingen te voldoen.

 


add_circle_outline
Uw contactpersoon:
Mme Bouts Sandra
mail Contacteren
phone Bellen 071378658 Vertel dat je van Find Your Place komt!

Deel

whatsapp messenger mail Facebook Linkedin

Samenstelling

Uitrusting

  • Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Inbegrip van Vaatwerk Servies inbegrepen
  • Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met inbegrip van Tafels en Stoelen Tafels en stoelen inbegrepen
  • Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Projector Projector
  • Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Projectiescherm Projectiescherm
  • Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Geluidsmateriaal Geluidsmateriaal
  • Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Lichtmateriaal Belichtingsmateriaal
  • Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Wifi Wifi
  • Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Flip-Over Flip-over
  • Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Podium Podium

Evenementen

  • In 3 kliks een zaal voor een BEDRIJFSFEEST huren, overal in België: Brussel, Luik, Namen Aarlen... Bedrijfsfeest
  • In 3 kliks een VERGADERZAAL huren, overal in België: Brussel, Luik, Namen Aarlen... Vergadering
  • In 3 kliks een SEMINARIEZAAL huren, overal in België: Brussel, Luik, Namen Aarlen... Seminar
  • In 3 kliks een CONFERENTIE- en CONGRESZAAL huren, overal in België: Brussel, Luik, Namen Aarlen... Conferentie/ Congres

Diensten

  • Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Parking Parking
  • Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Terras en Binnenplaats Terras/Binnenplaats
  • Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met toegang voor PBM Toegankelijk voor PBM
  • Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met eindschoonmaak inbegrepen Schoonmaak inbegrepen
  • Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Kosten Inbegrepen in de prijs Energiekosten inbegrepen
  • Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Vestiaire Vestiaire
  • Rookruimte
  • Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Teambulding Teambuilding

Traiteurs

  • Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met optionele catering Geen verplichte catering
  • Lijst met aanvaarde traiteurs

Soort etablissement

  • Huwelijk, verjaardag, seminarie: Traditionele zaal te huur Traditionele zaal
  • Business Center
  • 8
    Aantal zalen

Gedetailleerde tarieven

Dag en avond of dag: van 950€ tot 1400€ excl btw
Avond: 1200€ excl btw
1/2 dag: 950€ excl btw

Aanvullende informatie

Opgegeven prijzen excl btw (21%)

Opties van de zaal

Verhoging van de tarieven op zaterdag : 25%
Verhoging van de tarieven op zondag : 50%

Maximale capaciteit

  • Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - cocktailopstelling - lopend buffet Cocktail/ aperitief
    (180 max.)
  • Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - banketopstelling - rechthoekige tafels Banket rechthoekige tafel
    (180 max.)
  • Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - banketopstelling - ronde tafels Banket ronde tafel
    (180 max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - opstelling voor een dansavond Dansavond
    (180 max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - vergaderopstelling In vergadering
    (180 max.)
  • Verhuur voor seminarie, congres, concert, spektakel - auditoriumopstelling Auditorium
    (180 max.)

Localisatie (avenue Georges Lemaitre 19, 6041 Gosselies)

${ placeMarker('50.4717799','4.4674995') }
Uw contactpersoon:
Mme Bouts Sandra
mail Contacteren
phone Bellen 071378658 Vertel dat je van Find Your Place komt!
close

Verzoek om inlichtingen

Uw aanvraag Find Your Place is verzonden


We hebben naar de eigenaars een e-mail met uw vraag gestuurd.
Houd uw mailbox in de gaten. Weldra ontvangt u een antwoord van het door u gecontacteerde etablissement.
Hebt u na 2 dagen nog geen nieuws, bel dan even. Ze hebben het waarschijnlijk erg druk.

Bent u fan van Find Your Place?
Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
${ mailBox.errorsend }
close

Deel met een vriend

titre message correctement envoyé mail ami


contenu message correctement envoyé mail ami

Bent u fan van Find Your Place?
Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
${ shareByMail.errorsend }
${ shareByMail.nomSalle }
${ shareByMail.nomEtab }
de la part de
tot