Conferentie/ Congres zaal dichtbij Grâce-Hollogne (Liège) : E-Lounge Van 20 tot 100 gasten

Onze website gebruikt cookies met het oog op het verbeteren van onze diensten. Door verder te surfen op onze website aanvaardt u onze politiek. U kunt het beheer van uw privégegevens en cookies hier raadplegen. cookies policy

Inclusief
Favorieten
close
vergelijken
favorite favorite_border

${ salle.nom_etablissement }

${ salle.nom }

  • room ${ salle.codePostalSociete } ${ salle.villeSociete }
  • person Van ${ salle.repas_assis_de } tot ${ salle.repas_assis_a } Zittende mensen
favorite${ Object.keys(store.store.favoris).length }
Vergelijkende
close

${ val.salle.nom }
${ val.nom }

${ replaceSymbol(titre,'_',' ') }
  • ${ val_cri['nom'] }

Maximale capaciteit
  • Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - cocktailopstelling - lopend buffet Cocktail/ aperitief
    (${ val.salle.capacite_max_event.cocktail_apero } max.)
  • Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - banketopstelling - rechthoekige tafels Banket rechthoekige tafel
    (${ val.salle.capacite_max_event.banquet1 } max.)
  • Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - banketopstelling - ronde tafels Banket ronde tafel
    (${ val.salle.capacite_max_event.banquet2 } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - opstelling voor een dansavond Dansavond
    (${ val.salle.capacite_max_event.soiree_dansante } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - vergaderopstelling In vergadering
    (${ val.salle.capacite_max_event.reunion } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - opstelling in U-vorm Opstelling in U-vorm
    (${ val.salle.capacite_max_event.u } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - klassikale opstelling Klasopstelling
    (${ val.salle.capacite_max_event.classe } max.)
  • Verhuur voor seminarie, congres, concert, spektakel - theateropstelling Theater
    (${ val.salle.capacite_max_event.theatre } max.)
  • Verhuur voor seminarie, congres, concert, spektakel - auditoriumopstelling Auditorium
    (${ val.salle.capacite_max_event.auditorium } max.)
Gedetailleerde tarieven
Opties van de zaal
${ val.option_champ } : ${ val.prix|nl2br }
Verplichte kosten van de zaal
${ val.option_champ } : ${ val.prix|nl2br }
Traiteurs
verplichte restauratie
  • Ja
  • Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met optionele catering Neen
Traiteurs
  • Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met unieke Traiteurdienst Vaste traiteur
  • Lijst met aanvaarde traiteurs
  • Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal vrij van traiteur Vrije keuze van traiteur
  • Plaatselijk restaurant
${ replaceSymbol(titre,'_',' ') }
  • ${ val_cri['nom'] }
  • ${ val.etablissements_infos.nombre_salle }
    Aantal zalen
  • ${ val.etablissements_infos.nombre_lit }
    Aantal bedden
  • ${ val.etablissements_infos.nombre_chambre }
    Aantal slaapkamers

Ecolabel
  • Groene sleutel
Uw contactpersoon:
${ val.etablissements_infos.personne_contact } ${ val.clients.nomGerant } ${ val.clients.prenomGerant }
mail Contacteren
phone Op Bellen ${ val.clients.telSociete} Vertel dat je van Find Your Place komt!
link Deel de vergelijking
Link gekopieerd
close

Verzoek om inlichtingen

Uw aanvraag Find Your Place is verzonden

We hebben naar de eigenaars een e-mail met uw vraag gestuurd.
Houd uw mailbox in de gaten. Weldra ontvangt u een antwoord van het door u gecontacteerde etablissement.
Hebt u na 2 dagen nog geen nieuws, bel dan even. Ze hebben het waarschijnlijk erg druk.

Bent u fan van Find Your Place?
Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
${ mailBox.errorsend }
Aantal personen :

Inhoud van uw vraag

close

Deel met een vriend

titre message correctement envoyé mail ami


contenu message correctement envoyé mail ami

Bent u fan van Find Your Place?
Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
${ shareByMail.errorsend }
${ shareByMail.nomSalle }
${ shareByMail.nomEtab }
de la part de
tot

E-Lounge

ASL Group

Salle valable pour événement :

Beschrijving

Geef vleugels aan uw bedrijfsevenementen met ASL Group! Deze originele seminarieruimte ligt direct bij de luchthaven van Bierset en biedt plaats aan maximaal 100 personen met uitzicht op de landingsbaan. U kunt zelfs een foodtruck laten komen!

De luchthaven van Bierset, welbekend bij piloten van privéjets, ligt op enkele kilometers van Luik en is bereikbaar in minder dan 15 minuten vanaf het stadscentrum. De e-lounge van de ASL Group beschikt over een grote modulaire ruimte en een dakterras in een ecologisch en hypermodern gebouw. Organiseer hier uw professionele bijeenkomsten en verleen uw zakelijke vergadering of bedrijfsfeest een uitzonderlijk kader!

De e-lounge maakt deel uit van de luchthaven van Luik en heeft twee glazen muren die uitkijken op de start- en landingsbanen. Het dakterras is beschermd tegen de wind en biedt een adembenemend uitzicht.
In de zaal zijn alle faciliteiten aanwezig voor het organiseren van uw seminaries of bedrijfsfeesten. Meubilair, geluidsapparatuur, flip-over, wifiverbinding en projectieapparatuur zijn bij de prijs inbegrepen, net als de toegang tot de volledig uitgeruste keuken en de energiekosten. De locatie is vrij van traiteurs en u kunt de catering naar eigen wens organiseren, bijvoorbeeld door een foodtruck op de parkeerplaats van de site op te stellen. Op verzoek nemen wij de schoonmaak voor onze rekening tegen een extra vergoeding.

De hele zaal is toegankelijk voor personen met beperkte mobiliteit. Afhankelijk van de configuratie biedt de e-lounge plaats aan 30 personen in een U-of vergaderopstelling, 50 personen in een klassikale opstelling, 72 personen in een banketopstelling aan ronde tafels en tot 100 personen in een theater- of cocktailpartyopstelling.

Als ongewone, ultra-heldere en moderne zaal is de ASL Group e-lounge de ideale locatie om uw medewerkers, leveranciers, zakenpartners  of belangrijke klanten te ontvangen. Deze gemakkelijk toegankelijke en perfect uitgeruste vergaderruimte, die afgehuurd kan worden, ligt op een steenworp van Brussel en laat uw bedrijfsevenementen een hoge vlucht nemen!

expand_more

Uw contactpersoon

Hetty Dehoogd

Deel

whatsapp messenger mail Facebook Linkedin

Gedetailleerde tarieven

750€ excl btw/dag zonder meubilair

Opties van de zaal

Schoonmaak (schatting 3uren) : 50€

Verplichte kosten van de zaal

Bewaking na 17u : 50€/uur

  • Maximale capaciteit
    Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - cocktailopstelling - lopend buffet
    Cocktail/ aperitief
    (100 max.)
    Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - banketopstelling - ronde tafels
    Banket ronde tafel
    (72 max.)
    Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - vergaderopstelling
    In vergadering
    (30 max.)
    Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - opstelling in U-vorm
    Opstelling in U-vorm
    (30 max.)
    Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - klassikale opstelling
    Klasopstelling
    (50 max.)
    Verhuur voor seminarie, congres, concert, spektakel - theateropstelling
    Theater
    (100 max.)
  • Localisatie (Rue Valise 11, 4460 Grâce-Hollogne)

    ${ placeMarker('50.6490352','5.4688822', 'https://findyourplace.be/src/ressources/images/recherche/marker.svg') }

    Uw contactpersoon

    Hetty Dehoogd

    Deel

    whatsapp messenger mail Facebook Linkedin
    close

    Verzoek om inlichtingen

    Uw aanvraag Find Your Place is verzonden

    We hebben naar de eigenaars een e-mail met uw vraag gestuurd.
    Houd uw mailbox in de gaten. Weldra ontvangt u een antwoord van het door u gecontacteerde etablissement.
    Hebt u na 2 dagen nog geen nieuws, bel dan even. Ze hebben het waarschijnlijk erg druk.

    Bent u fan van Find Your Place?
    Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
    ${ mailBox.errorsend }
    Aantal personen :

    Inhoud van uw vraag

    close

    Deel met een vriend

    titre message correctement envoyé mail ami


    contenu message correctement envoyé mail ami

    Bent u fan van Find Your Place?
    Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
    ${ shareByMail.errorsend }
    ${ shareByMail.nomSalle }
    ${ shareByMail.nomEtab }
    de la part de
    tot