Conferentie/ Congres zaal dichtbij Grâce-Hollogne (Liège) : E-Lounge Van 20 tot 100 gasten

Onze website gebruikt cookies met het oog op het verbeteren van onze diensten. Door verder te surfen op onze website aanvaardt u onze politiek. U kunt het beheer van uw privégegevens en cookies hier raadplegen. cookies policy

Inclusief
Favorieten
close
vergelijken
favorite favorite_border

${ salle.nom_etablissement }

${ salle.nom }

  • room ${ salle.codePostalSociete } ${ salle.villeSociete }
  • person Van ${ salle.repas_assis_de } tot ${ salle.repas_assis_a } Zittende mensen
favorite${ Object.keys(store.store.favoris).length }
Vergelijkende
close

${ val.salle.nom }
${ val.nom }

${ replaceSymbol(titre,'_',' ') }
  • ${ val_cri['nom'] }

Maximale capaciteit
  • Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - cocktailopstelling - lopend buffet Cocktail/ aperitief
    (${ val.salle.capacite_max_event.cocktail_apero } max.)
  • Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - banketopstelling - rechthoekige tafels Banket rechthoekige tafel
    (${ val.salle.capacite_max_event.banquet1 } max.)
  • Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - banketopstelling - ronde tafels Banket ronde tafel
    (${ val.salle.capacite_max_event.banquet2 } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - opstelling voor een dansavond Dansavond
    (${ val.salle.capacite_max_event.soiree_dansante } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - vergaderopstelling In vergadering
    (${ val.salle.capacite_max_event.reunion } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - opstelling in U-vorm Opstelling in U-vorm
    (${ val.salle.capacite_max_event.u } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - klassikale opstelling Klasopstelling
    (${ val.salle.capacite_max_event.classe } max.)
  • Verhuur voor seminarie, congres, concert, spektakel - theateropstelling Theater
    (${ val.salle.capacite_max_event.theatre } max.)
  • Verhuur voor seminarie, congres, concert, spektakel - auditoriumopstelling Auditorium
    (${ val.salle.capacite_max_event.auditorium } max.)
Gedetailleerde tarieven
Opties van de zaal
${ val.option_champ } : ${ val.prix|nl2br }
Verplichte kosten van de zaal
${ val.option_champ } : ${ val.prix|nl2br }
Traiteurs
verplichte restauratie
  • Ja
  • Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met optionele catering Neen
Traiteurs
  • Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met unieke Traiteurdienst Vaste traiteur
  • Lijst met aanvaarde traiteurs
  • Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal vrij van traiteur Vrije keuze van traiteur
  • Plaatselijk restaurant
${ replaceSymbol(titre,'_',' ') }
  • ${ val_cri['nom'] }
  • ${ val.etablissements_infos.nombre_salle }
    Aantal zalen
  • ${ val.etablissements_infos.nombre_lit }
    Aantal bedden
  • ${ val.etablissements_infos.nombre_chambre }
    Aantal slaapkamers

Ecolabel
  • Groene sleutel
Uw contactpersoon:
${ val.etablissements_infos.personne_contact } ${ val.clients.nomGerant } ${ val.clients.prenomGerant }
mail Contacteren
phone Op Bellen ${ val.clients.telSociete} Vertel dat je van Find Your Place komt!
link Deel de vergelijking
Link gekopieerd
close

Verzoek om inlichtingen

Uw aanvraag Find Your Place is verzonden

We hebben naar de eigenaars een e-mail met uw vraag gestuurd.
Houd uw mailbox in de gaten. Weldra ontvangt u een antwoord van het door u gecontacteerde etablissement.
Hebt u na 2 dagen nog geen nieuws, bel dan even. Ze hebben het waarschijnlijk erg druk.

Bent u fan van Find Your Place?
Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
${ mailBox.errorsend }
Aantal personen :

Inhoud van uw vraag

close

Deel met een vriend

titre message correctement envoyé mail ami


contenu message correctement envoyé mail ami

Bent u fan van Find Your Place?
Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
${ shareByMail.errorsend }
${ shareByMail.nomSalle }
${ shareByMail.nomEtab }
de la part de
tot

E-Lounge

ASL Group

Salle valable pour événement :

Beschrijving

Geef vleugels aan uw bedrijfsevenementen met ASL Group! Deze originele seminarieruimte ligt direct bij de luchthaven van Bierset en biedt plaats aan maximaal 100 personen met uitzicht op de landingsbaan. U kunt zelfs een foodtruck laten komen!

De luchthaven van Bierset, welbekend bij piloten van privéjets, ligt op enkele kilometers van Luik en is bereikbaar in minder dan 15 minuten vanaf het stadscentrum. De e-lounge van de ASL Group beschikt over een grote modulaire ruimte en een dakterras in een ecologisch en hypermodern gebouw. Organiseer hier uw professionele bijeenkomsten en verleen uw zakelijke vergadering of bedrijfsfeest een uitzonderlijk kader!

De e-lounge maakt deel uit van de luchthaven van Luik en heeft twee glazen muren die uitkijken op de start- en landingsbanen. Het dakterras is beschermd tegen de wind en biedt een adembenemend uitzicht.
In de zaal zijn alle faciliteiten aanwezig voor het organiseren van uw seminaries of bedrijfsfeesten. Meubilair, geluidsapparatuur, flip-over, wifiverbinding en projectieapparatuur zijn bij de prijs inbegrepen, net als de toegang tot de volledig uitgeruste keuken en de energiekosten. De locatie is vrij van traiteurs en u kunt de catering naar eigen wens organiseren, bijvoorbeeld door een foodtruck op de parkeerplaats van de site op te stellen. Op verzoek nemen wij de schoonmaak voor onze rekening tegen een extra vergoeding.

De hele zaal is toegankelijk voor personen met beperkte mobiliteit. Afhankelijk van de configuratie biedt de e-lounge plaats aan 30 personen in een U-of vergaderopstelling, 50 personen in een klassikale opstelling, 72 personen in een banketopstelling aan ronde tafels en tot 100 personen in een theater- of cocktailpartyopstelling.

Als ongewone, ultra-heldere en moderne zaal is de ASL Group e-lounge de ideale locatie om uw medewerkers, leveranciers, zakenpartners  of belangrijke klanten te ontvangen. Deze gemakkelijk toegankelijke en perfect uitgeruste vergaderruimte, die afgehuurd kan worden, ligt op een steenworp van Brussel en laat uw bedrijfsevenementen een hoge vlucht nemen!

expand_more

Gedetailleerde tarieven

750€ excl btw/dag zonder meubilair

Opties van de zaal

Schoonmaak (schatting 3uren) : 50€

Verplichte kosten van de zaal

Bewaking na 17u : 50€/uur

Samenstelling

  • Uitrusting
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Keuken
    Keuken
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met inbegrip van Tafels en Stoelen
    Tafels en stoelen inbegrepen
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Projector
    Projector
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Projectiescherm
    Projectiescherm
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Geluidsmateriaal
    Geluidsmateriaal
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Wifi
    Wifi
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Flip-Over
    Flip-over
  • Evenementen
    In 3 kliks een VERGADERZAAL huren, overal in België: Brussel, Luik, Namen Aarlen...
    Vergadering
    In 3 kliks een SEMINARIEZAAL huren, overal in België: Brussel, Luik, Namen Aarlen...
    Seminar
    In 3 kliks een zaal voor een BEDRIJFSFEEST huren, overal in België: Brussel, Luik, Namen Aarlen...
    Bedrijfsfeest
    In 3 kliks een CONFERENTIE- en CONGRESZAAL huren, overal in België: Brussel, Luik, Namen Aarlen...
    Conferentie/ Congres
  • Diensten
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Parking
    Parking
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Terras en Binnenplaats
    Terras/Binnenplaats
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met toegang voor PBM
    Toegankelijk voor PBM
    Schoonmaak mits toeslag
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Kosten Inbegrepen in de prijs
    Energiekosten inbegrepen
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met plaats voor Foodtruck
    Ruimte voor foodtruck
  • Traiteurs
    Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met optionele catering
    Geen verplichte catering
    Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal vrij van traiteur
    Vrije keuze van traiteur
  • Soort etablissement
    Huwelijk, verjaardag, seminarie: Ongewone Locatie te huur
    Ongewone locatie
    Huwelijk, verjaardag, seminarie: Traditionele zaal te huur
    Traditionele zaal
    2
    Zaalen
  • Maximale capaciteit
    Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - cocktailopstelling - lopend buffet
    Cocktail/ aperitief
    (100 max.)
    Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - banketopstelling - ronde tafels
    Banket ronde tafel
    (72 max.)
    Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - vergaderopstelling
    In vergadering
    (30 max.)
    Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - opstelling in U-vorm
    Opstelling in U-vorm
    (30 max.)
    Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - klassikale opstelling
    Klasopstelling
    (50 max.)
    Verhuur voor seminarie, congres, concert, spektakel - theateropstelling
    Theater
    (100 max.)

Uw contactpersoon

Hetty Dehoogd

Deel

whatsapp messenger mail Facebook Linkedin

Localisatie (Rue Valise 11, 4460 Grâce-Hollogne)

${ placeMarker('50.6490352','5.4688822', 'https://findyourplace.be/src/ressources/images/recherche/marker.svg') }

Uw contactpersoon

Hetty Dehoogd

Deel

whatsapp messenger mail Facebook Linkedin

Samenvatting :

    Stap Étape 1

  • Uw voornaam en achternaam :

    ${ userName }

  • E-mail :

    ${ userEmail }

  • Telefoonnummer :

    ${ userPhone }

  • Naam van uw bedrijf :

    ${ userCompany }

  • Type evenement :

    ${ meetingType }

  • Accommodatie :

    Ja

    Neen

  • begindatum :

    ${ startDate }

  • Einddatum :

    ${ endDate }

  • Totaal aantal personen :

    ${ maxPeople }

  • Aantal personen met accommodatie :

    ${ maxRoomPeople }

  • Aantal eenpersoonskamers

    ${ simpleRoom }

  • Aantal tweepersoonskamers met aparte bedden :

    ${ twinRoom }

  • Aantal tweepersoonskamers :

    ${ doubleRoom }

  • Aantal personen in meerpersoonskamers :

    ${ multipleRoom }

    Stap Étape 2

  • Type evenement :

    Ja

  • Totaal aantal koffies :

    ${ totalNumberOfCoffee }

  • Totaal aantal Ochtendkoffiepauze

    ${ totalNumberOfBreakCoffee }

  • Totaal aantal Lunch:

    ${ totalNumberOfLunch }

  • Totaal aantal Middagkoffiepauze

    ${ totalNumberOfBreakCoffeeAfternoon }

  • Totaal aantal Diner :

    ${ totalNumberOfDinner }

  • Totaal aantal Ontbijt :

    ${ totalNumberOfLittleBreakfast }

  • Totaal aantal Brunch :

    ${ totalNumberOfBrunch }

  • Totaal aantal Cocktail :

    ${ totalNumberOfCocktail }

  • Totaal aantal Aperitief :

    ${ totalNumberOfAperitif }

  • Totaal aantal Buffet :

    ${ totalNumberOfBuffet }

  • Totaal aantal Gala :

    ${ totalNumberOfGala }

  • Totaal aantal Niet-alcoholische dranken :

    ${ totalNumberOfSoftDrink }

  • Totaal aantal :

    ${ totalNumberOfAlcohol }

  • Andere :

    ${ totalNumberOfOtherEat }

  • Indeling :

    ${ roomType }

Verzoek om informatie

close

Uw contactgegevens

Quel est votre type d’événement ?

Datum(s) van uw evenement?

Datum(s) van uw evenement?

  • begindatum

    ${startDate}

  • Einddatum

    ${endDate}

Aanvullende informatie over de datum

Aantal deelnemers

Verdeling van de deelnemers

Heeft u catering ter plaatse nodig?

Hoeveel maaltijden heeft u nodig?

  • begindatum

    ${startDate}

  • Einddatum

    ${endDate}

Andere cateringopties

Uw evenementenzaal

Aantal deelnemers

${ totalPeople }

Indeling

Selecteer een indeling
Uitrusting

Wilt u iets toevoegen?

Er is een fout in het formulier

U moet alle informatie invullen voordat u naar de volgende pagina kunt gaan

close

Deel met een vriend

titre message correctement envoyé mail ami


contenu message correctement envoyé mail ami

Bent u fan van Find Your Place?
Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
${ shareByMail.errorsend }
${ shareByMail.nomSalle }
${ shareByMail.nomEtab }
de la part de
tot