Bedrijfsfeestzaal dichtbij Bruxelles (Brabant flamand) : Meeting Room 10 4 Van 20 tot 180 gasten

Onze website gebruikt cookies met het oog op het verbeteren van onze diensten. Door verder te surfen op onze website aanvaardt u onze politiek. U kunt het beheer van uw privégegevens en cookies hier raadplegen. cookies policy

Inclusief
Favorieten
close
vergelijken
favorite favorite_border

${ salle.nom_etablissement }

${ salle.nom }

  • room ${ salle.codePostalSociete } ${ salle.villeSociete }
  • person Van ${ salle.repas_assis_de } tot ${ salle.repas_assis_a } Zittende mensen
favorite${ Object.keys(store.store.favoris).length }
Vergelijkende
close

${ val.salle.nom }
${ val.nom }

${ replaceSymbol(titre,'_',' ') }
  • ${ val_cri['nom'] }

Maximale capaciteit
  • Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - cocktailopstelling - lopend buffet Cocktail/ aperitief
    (${ val.salle.capacite_max_event.cocktail_apero } max.)
  • Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - banketopstelling - rechthoekige tafels Banket rechthoekige tafel
    (${ val.salle.capacite_max_event.banquet1 } max.)
  • Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - banketopstelling - ronde tafels Banket ronde tafel
    (${ val.salle.capacite_max_event.banquet2 } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - opstelling voor een dansavond Dansavond
    (${ val.salle.capacite_max_event.soiree_dansante } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - vergaderopstelling In vergadering
    (${ val.salle.capacite_max_event.reunion } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - opstelling in U-vorm Opstelling in U-vorm
    (${ val.salle.capacite_max_event.u } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - klassikale opstelling Klasopstelling
    (${ val.salle.capacite_max_event.classe } max.)
  • Verhuur voor seminarie, congres, concert, spektakel - theateropstelling Theater
    (${ val.salle.capacite_max_event.theatre } max.)
  • Verhuur voor seminarie, congres, concert, spektakel - auditoriumopstelling Auditorium
    (${ val.salle.capacite_max_event.auditorium } max.)
Gedetailleerde tarieven
Opties van de zaal
${ val.option_champ } : ${ val.prix|nl2br }
Verplichte kosten van de zaal
${ val.option_champ } : ${ val.prix|nl2br }
Traiteurs
verplichte restauratie
  • Ja
  • Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met optionele catering Neen
Traiteurs
  • Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met unieke Traiteurdienst Vaste traiteur
  • Lijst met aanvaarde traiteurs
  • Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal vrij van traiteur Vrije keuze van traiteur
  • Plaatselijk restaurant
${ replaceSymbol(titre,'_',' ') }
  • ${ val_cri['nom'] }
  • ${ val.etablissements_infos.nombre_salle }
    Aantal zalen
  • ${ val.etablissements_infos.nombre_lit }
    Aantal bedden
  • ${ val.etablissements_infos.nombre_chambre }
    Aantal slaapkamers

Ecolabel
  • Groene sleutel
Uw contactpersoon:
${ val.etablissements_infos.personne_contact } ${ val.clients.nomGerant } ${ val.clients.prenomGerant }
mail Contacteren
phone Op Bellen ${ val.clients.telSociete} Vertel dat je van Find Your Place komt!
link Deel de vergelijking
Link gekopieerd
close

Verzoek om inlichtingen

Uw aanvraag Find Your Place is verzonden

We hebben naar de eigenaars een e-mail met uw vraag gestuurd.
Houd uw mailbox in de gaten. Weldra ontvangt u een antwoord van het door u gecontacteerde etablissement.
Hebt u na 2 dagen nog geen nieuws, bel dan even. Ze hebben het waarschijnlijk erg druk.

Bent u fan van Find Your Place?
Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
${ mailBox.errorsend }
Aantal personen :

Inhoud van uw vraag

close

Deel met een vriend

titre message correctement envoyé mail ami


contenu message correctement envoyé mail ami

Bent u fan van Find Your Place?
Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
${ shareByMail.errorsend }
${ shareByMail.nomSalle }
${ shareByMail.nomEtab }
de la part de
tot

Meeting Room 10 4

Holiday Inn Brussels Airport

Salle valable pour événement :

Beschrijving

Welkom in Holiday Inn Brussels Airport!

Een modern en comfortabel hotel, pal naast de nationale luchthaven van België (Zaventem).

Naast de 310 ruime en lichte kamers beschikt het hotel over 16 flexibele vergaderzalen met uiteenlopende capaciteiten, variërend van 10 tot 500 personen voor de grootste vergaderzaal.

Elke zaal is perfect uitgerust, in haar eigen stijl ingericht en beschikt over alle moderne voorzieningen die nodig zijn voor uw vergaderingen of seminars: ergonomisch meubilair, wifi, scherm, projector, lcd-tv, flip-over, geluids- en lichtapparatuur en telefonische conferentieapparatuur.

Voor uw bedrijfsfeesten en recepties biedt het hotel uitstekende maaltijden! Of het nu gaat om bediening aan tafel, een buffet of een walkingdinner, het team van Holiday Inn Brussels Airport is ervaren! Zij zullen u een professionele en onberispelijke service bieden.

In de buitenchalet kunt u uw medewerkers in vervoering brengen dankzij de combinatie van originaliteit, exclusiviteit & toegankelijkheid!

Tijdens uw ochtendvergaderingen put u uit het overvloedige ontbijt en de smakelijke pauzes alle nodige energie die u in staat stelt om intensief te werken.

Indien u een feestelijk en origineel evenement wil organiseren, dan is Holiday Inn Brussels Aiport de plaats bij uitstek voor uw thema-avonden om uw werknemers of zakenrelaties te entertainen. Er wordt nauw samengewerkt met een bedrijf dat gespecialiseerd is in creatieve themadecoraties.

Sportievelingen kunnen gebruik maken van het fitnesscentrum van het hotel.

Met Holiday Inn Brussels Airport als locatie kunt u er zeker van zijn dat uw zakelijke meetings of evenementen een succes worden. 

expand_more
person

Uw contactpersoon

Tiffany

Deel

whatsapp messenger mail Facebook Linkedin

Gedetailleerde tarieven

Onze all-in formules (met zaal, projector enz.)

35€ per persoon incl. btw: 1 koffiepauze

60€ incl btw/pers: 1 koffiepauze, 1 lunch met inbegrip van drankjes

68€ incl btw/pers: 2 koffiepauze, 1 lunch met inbegrip van drankjes

75€ incl btw/pers: 3 koffiepauze, 1 lunch met inbegrip van drankjes

  • Maximale capaciteit
    Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - cocktailopstelling - lopend buffet
    Cocktail/ aperitief
    (150 max.)
    Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - banketopstelling - ronde tafels
    Banket ronde tafel
    (120 max.)
    Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - opstelling voor een dansavond
    Dansavond
    (150 max.)
    Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - vergaderopstelling
    In vergadering
    (40 max.)
    Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - opstelling in U-vorm
    Opstelling in U-vorm
    (40 max.)
    Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - klassikale opstelling
    Klasopstelling
    (90 max.)
    Verhuur voor seminarie, congres, concert, spektakel - theateropstelling
    Theater
    (180 max.)
  • Localisatie (Holidaystraat 7, 1831 Bruxelles)

    ${ placeMarker('50.884013','4.4426478', 'https://findyourplace.be/src/ressources/images/recherche/marker.svg') }
    person

    Uw contactpersoon

    Tiffany

    Deel

    whatsapp messenger mail Facebook Linkedin
    close

    Verzoek om inlichtingen

    Uw aanvraag Find Your Place is verzonden

    We hebben naar de eigenaars een e-mail met uw vraag gestuurd.
    Houd uw mailbox in de gaten. Weldra ontvangt u een antwoord van het door u gecontacteerde etablissement.
    Hebt u na 2 dagen nog geen nieuws, bel dan even. Ze hebben het waarschijnlijk erg druk.

    Bent u fan van Find Your Place?
    Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
    ${ mailBox.errorsend }
    Aantal personen :

    Inhoud van uw vraag

    close

    Deel met een vriend

    titre message correctement envoyé mail ami


    contenu message correctement envoyé mail ami

    Bent u fan van Find Your Place?
    Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
    ${ shareByMail.errorsend }
    ${ shareByMail.nomSalle }
    ${ shareByMail.nomEtab }
    de la part de
    tot