Publieke avondzaal dichtbij Grâce-Hollogne (Liège) : Terminal Van 600 tot 1200 gasten

Onze website gebruikt cookies met het oog op het verbeteren van onze diensten. Door verder te surfen op onze website aanvaardt u onze politiek. U kunt het beheer van uw privégegevens en cookies hier raadplegen. cookies policy

Inclusief
Favorieten
close
vergelijken
favorite favorite_border

${ salle.nom_etablissement }

${ salle.nom }

  • room ${ salle.codePostalSociete } ${ salle.villeSociete }
  • person Van ${ salle.repas_assis_de } tot ${ salle.repas_assis_a } Zittende mensen
favorite${ Object.keys(store.store.favoris).length }
Vergelijkende
close

${ val.salle.nom }
${ val.nom }

${ replaceSymbol(titre,'_',' ') }
  • ${ val_cri['nom'] }

Maximale capaciteit
  • Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - cocktailopstelling - lopend buffet Cocktail/ aperitief
    (${ val.salle.capacite_max_event.cocktail_apero } max.)
  • Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - banketopstelling - rechthoekige tafels Banket rechthoekige tafel
    (${ val.salle.capacite_max_event.banquet1 } max.)
  • Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - banketopstelling - ronde tafels Banket ronde tafel
    (${ val.salle.capacite_max_event.banquet2 } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - opstelling voor een dansavond Dansavond
    (${ val.salle.capacite_max_event.soiree_dansante } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - vergaderopstelling In vergadering
    (${ val.salle.capacite_max_event.reunion } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - opstelling in U-vorm Opstelling in U-vorm
    (${ val.salle.capacite_max_event.u } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - klassikale opstelling Klasopstelling
    (${ val.salle.capacite_max_event.classe } max.)
  • Verhuur voor seminarie, congres, concert, spektakel - theateropstelling Theater
    (${ val.salle.capacite_max_event.theatre } max.)
  • Verhuur voor seminarie, congres, concert, spektakel - auditoriumopstelling Auditorium
    (${ val.salle.capacite_max_event.auditorium } max.)
Gedetailleerde tarieven
Opties van de zaal
${ val.option_champ } : ${ val.prix|nl2br }
Verplichte kosten van de zaal
${ val.option_champ } : ${ val.prix|nl2br }
Traiteurs
verplichte restauratie
  • Ja
  • Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met optionele catering Neen
Traiteurs
  • Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met unieke Traiteurdienst Vaste traiteur
  • Lijst met aanvaarde traiteurs
  • Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal vrij van traiteur Vrije keuze van traiteur
  • Plaatselijk restaurant
${ replaceSymbol(titre,'_',' ') }
  • ${ val_cri['nom'] }
  • ${ val.etablissements_infos.nombre_salle }
    Aantal zalen
  • ${ val.etablissements_infos.nombre_lit }
    Aantal bedden
  • ${ val.etablissements_infos.nombre_chambre }
    Aantal slaapkamers

Ecolabel
  • Groene sleutel
Uw contactpersoon:
${ val.etablissements_infos.personne_contact } ${ val.clients.nomGerant } ${ val.clients.prenomGerant }
mail Contacteren
phone Op Bellen ${ val.clients.telSociete} Vertel dat je van Find Your Place komt!
link Deel de vergelijking
Link gekopieerd
close

Verzoek om inlichtingen

Uw aanvraag Find Your Place is verzonden

We hebben naar de eigenaars een e-mail met uw vraag gestuurd.
Houd uw mailbox in de gaten. Weldra ontvangt u een antwoord van het door u gecontacteerde etablissement.
Hebt u na 2 dagen nog geen nieuws, bel dan even. Ze hebben het waarschijnlijk erg druk.

Bent u fan van Find Your Place?
Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
${ mailBox.errorsend }
Aantal personen :

Inhoud van uw vraag

close

Deel met een vriend

titre message correctement envoyé mail ami


contenu message correctement envoyé mail ami

Bent u fan van Find Your Place?
Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
${ shareByMail.errorsend }
${ shareByMail.nomSalle }
${ shareByMail.nomEtab }
de la part de
tot

Terminal

Liege Airport

Salle valable pour événement :

Beschrijving

Het complex van de luchthaven van Luik huisvest 8 vergaderzalen die u voor al uw zakelijke evenementen kunt reserveren en naar wens kunt inrichten. De zaal Piper is de kleinste. Ze is uiterst geschikt voor een vergadering met een klein gezelschap van 6 personen. De zaal Constellation heeft een capaciteit van 30 personen en is dan weer geschikt voor een conferentie. De meeste zalen zijn uitgerust met een videoprojector en een internetaansluiting. Dat is het geval voor de zalen Falcon, Hawker, Citation, Dreamliner en Gulfstream. Alle zalen worden beheerd door het Business Park. U kunt er enkel een vergadering laten plaatsvinden, maar indien u dat wenst, kunt u ook opteren voor een formule met koffiepauze of een lunch. Het complex is ook uiterst geschikt voor een groot bedrijfsfeest, want u kunt zelfs de terminal of een deel ervan huren. Het is een goede manier om uw bedienden ter gelegenheid van een evenement voor 300 tot 1200 personen een unieke ervaring te schenken. De site is heel gemakkelijk te bereiken en ligt op een boogscheut van de autosnelweg E42, afrit Bierset. U kunt eveneens gebruikmaken van een zeer grote parking zodat u niet te kampen krijgt met parkeerproblemen. Organiseer al uw zakelijke ontmoetingen, uw vergaderingen en uw conferenties in goed ingerichte lokalen met een ultramoderne uitrusting. Contacteer nu het team van het Business Park en krijg een aanbod dat precies aan uw behoeften voldoet en daarbij horen eveneens de verschillende cateringmogelijkheden.

expand_more

Gedetailleerde tarieven

Vanaf 3.500€ excl. btw

Verplichte kosten van de zaal

Schoonmaak : 250€excl. btw (week) / 350€ excl. btw (WE)
Coordinator Liège Airport : Ons contacteren

Samenstelling

  • Uitrusting
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Keuken
    Keuken
  • Evenementen
    In 3 kliks een zaal voor een BEDRIJFSFEEST huren, overal in België: Brussel, Luik, Namen Aarlen...
    Bedrijfsfeest
    In 3 kliks een CONFERENTIE- en CONGRESZAAL huren, overal in België: Brussel, Luik, Namen Aarlen...
    Conferentie/ Congres
    	 picto evenement salon-foire-exposition
    Salon/ Beurs/ Tentoonstelling
  • Diensten
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Parking
    Parking
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met toegang voor PBM
    Toegankelijk voor PBM
    Schoonmaak mits toeslag
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Accommodatie ter plaatse
    Possibilité de loger sur place (non inclus dans le budget)
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Kosten Inbegrepen in de prijs
    Energiekosten inbegrepen
  • Traiteurs
    Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met optionele catering
    Geen verplichte catering
    Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal vrij van traiteur
    Vrije keuze van traiteur
    Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met restaurant ter plaatse
    Plaatselijk restaurant
  • Soort etablissement
    Huwelijk, verjaardag, seminarie: Prestigieuze locatie te huur
    Prestigieuze locatie
    Huwelijk, verjaardag, seminarie: Ongewone Locatie te huur
    Ongewone locatie
    Huwelijk, verjaardag, seminarie: Traditionele zaal te huur
    Traditionele zaal
    8
    Zaalen
    200
    Bedden
    100
    Slaapkamers
  • Maximale capaciteit
    Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - cocktailopstelling - lopend buffet
    Cocktail/ aperitief
    (1200 max.)
    Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - banketopstelling - rechthoekige tafels
    Banket rechthoekige tafel
    (1200 max.)
    Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - opstelling voor een dansavond
    Dansavond
    (1200 max.)
    Verhuur voor seminarie, congres, concert, spektakel - theateropstelling
    Theater
    (1200 max.)
person

Uw contactpersoon

Emilie Happart

Deel

whatsapp messenger mail Facebook Linkedin

Localisatie (Rue de l'Aéroport 50, 4460 Grâce-Hollogne)

${ placeMarker('50.6415994','5.460082', 'https://findyourplace.be/src/ressources/images/recherche/marker.svg') }
person

Uw contactpersoon

Emilie Happart

Deel

whatsapp messenger mail Facebook Linkedin

Samenvatting :

    Stap Étape 1

  • Uw voornaam en achternaam :

    ${ userName }

  • E-mail :

    ${ userEmail }

  • Telefoonnummer :

    ${ userPhone }

  • Naam van uw bedrijf :

    ${ userCompany }

  • Type evenement :

    ${ meetingType }

  • Accommodatie :

    Ja

    Neen

  • begindatum :

    ${ startDate }

  • Einddatum :

    ${ endDate }

  • Totaal aantal personen :

    ${ maxPeople }

  • Aantal personen met accommodatie :

    ${ maxRoomPeople }

  • Aantal eenpersoonskamers

    ${ simpleRoom }

  • Aantal tweepersoonskamers met aparte bedden :

    ${ twinRoom }

  • Aantal tweepersoonskamers :

    ${ doubleRoom }

  • Aantal personen in meerpersoonskamers :

    ${ multipleRoom }

    Stap Étape 2

  • Type evenement :

    Ja

  • Totaal aantal koffies :

    ${ totalNumberOfCoffee }

  • Totaal aantal Ochtendkoffiepauze

    ${ totalNumberOfBreakCoffee }

  • Totaal aantal Lunch:

    ${ totalNumberOfLunch }

  • Totaal aantal Middagkoffiepauze

    ${ totalNumberOfBreakCoffeeAfternoon }

  • Totaal aantal Diner :

    ${ totalNumberOfDinner }

  • Totaal aantal Ontbijt :

    ${ totalNumberOfLittleBreakfast }

  • Totaal aantal Brunch :

    ${ totalNumberOfBrunch }

  • Totaal aantal Cocktail :

    ${ totalNumberOfCocktail }

  • Totaal aantal Aperitief :

    ${ totalNumberOfAperitif }

  • Totaal aantal Buffet :

    ${ totalNumberOfBuffet }

  • Totaal aantal Gala :

    ${ totalNumberOfGala }

  • Totaal aantal Niet-alcoholische dranken :

    ${ totalNumberOfSoftDrink }

  • Totaal aantal :

    ${ totalNumberOfAlcohol }

  • Andere :

    ${ totalNumberOfOtherEat }

  • Indeling :

    ${ roomType }

Verzoek om informatie

close

Uw contactgegevens

Quel est votre type d’événement ?

Datum(s) van uw evenement?

Datum(s) van uw evenement?

  • begindatum

    ${startDate}

  • Einddatum

    ${endDate}

Aanvullende informatie over de datum

Aantal deelnemers

Verdeling van de deelnemers

Heeft u catering ter plaatse nodig?

Hoeveel maaltijden heeft u nodig?

  • begindatum

    ${startDate}

  • Einddatum

    ${endDate}

Andere cateringopties

Uw evenementenzaal

Aantal deelnemers

${ totalPeople }

Indeling

Selecteer een indeling
Uitrusting

Wilt u iets toevoegen?

Er is een fout in het formulier

U moet alle informatie invullen voordat u naar de volgende pagina kunt gaan

close

Deel met een vriend

titre message correctement envoyé mail ami


contenu message correctement envoyé mail ami

Bent u fan van Find Your Place?
Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
${ shareByMail.errorsend }
${ shareByMail.nomSalle }
${ shareByMail.nomEtab }
de la part de
tot