Seminarzaal dichtbij Louveigné (Liège) : Ferme du Banneway-Séminaires et Réunions Van 20 tot 500 gasten

Onze website gebruikt cookies met het oog op het verbeteren van onze diensten. Door verder te surfen op onze website aanvaardt u onze politiek. U kunt het beheer van uw privégegevens en cookies hier raadplegen. cookies policy

Inclusief
Favorieten
close
vergelijken
favorite favorite_border

${ salle.nom_etablissement }

${ salle.nom }

  • room ${ salle.codePostalSociete } ${ salle.villeSociete }
  • person Van ${ salle.repas_assis_de } tot ${ salle.repas_assis_a } Zittende mensen
favorite${ Object.keys(store.store.favoris).length }
Vergelijkende
close

${ val.salle.nom }
${ val.nom }

${ replaceSymbol(titre,'_',' ') }
  • ${ val_cri['nom'] }

Maximale capaciteit
  • Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - cocktailopstelling - lopend buffet Cocktail/ aperitief
    (${ val.salle.capacite_max_event.cocktail_apero } max.)
  • Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - banketopstelling - rechthoekige tafels Banket rechthoekige tafel
    (${ val.salle.capacite_max_event.banquet1 } max.)
  • Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - banketopstelling - ronde tafels Banket ronde tafel
    (${ val.salle.capacite_max_event.banquet2 } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - opstelling voor een dansavond Dansavond
    (${ val.salle.capacite_max_event.soiree_dansante } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - vergaderopstelling In vergadering
    (${ val.salle.capacite_max_event.reunion } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - opstelling in U-vorm Opstelling in U-vorm
    (${ val.salle.capacite_max_event.u } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - klassikale opstelling Klasopstelling
    (${ val.salle.capacite_max_event.classe } max.)
  • Verhuur voor seminarie, congres, concert, spektakel - theateropstelling Theater
    (${ val.salle.capacite_max_event.theatre } max.)
  • Verhuur voor seminarie, congres, concert, spektakel - auditoriumopstelling Auditorium
    (${ val.salle.capacite_max_event.auditorium } max.)
Gedetailleerde tarieven
Opties van de zaal
${ val.option_champ } : ${ val.prix|nl2br }
Verplichte kosten van de zaal
${ val.option_champ } : ${ val.prix|nl2br }
Traiteurs
verplichte restauratie
  • Ja
  • Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met optionele catering Neen
Traiteurs
  • Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met unieke Traiteurdienst Vaste traiteur
  • Lijst met aanvaarde traiteurs
  • Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal vrij van traiteur Vrije keuze van traiteur
  • Plaatselijk restaurant
${ replaceSymbol(titre,'_',' ') }
  • ${ val_cri['nom'] }
  • ${ val.etablissements_infos.nombre_salle }
    Aantal zalen
  • ${ val.etablissements_infos.nombre_lit }
    Aantal bedden
  • ${ val.etablissements_infos.nombre_chambre }
    Aantal slaapkamers

Ecolabel
  • Groene sleutel
Uw contactpersoon:
${ val.etablissements_infos.personne_contact } ${ val.clients.nomGerant } ${ val.clients.prenomGerant }
mail Contacteren
phone Op Bellen ${ val.clients.telSociete} Vertel dat je van Find Your Place komt!
link Deel de vergelijking
Link gekopieerd
close

Verzoek om inlichtingen

Uw aanvraag Find Your Place is verzonden

We hebben naar de eigenaars een e-mail met uw vraag gestuurd.
Houd uw mailbox in de gaten. Weldra ontvangt u een antwoord van het door u gecontacteerde etablissement.
Hebt u na 2 dagen nog geen nieuws, bel dan even. Ze hebben het waarschijnlijk erg druk.

Bent u fan van Find Your Place?
Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
${ mailBox.errorsend }
Aantal personen :

Inhoud van uw vraag

close

Deel met een vriend

titre message correctement envoyé mail ami


contenu message correctement envoyé mail ami

Bent u fan van Find Your Place?
Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
${ shareByMail.errorsend }
${ shareByMail.nomSalle }
${ shareByMail.nomEtab }
de la part de
tot

Ferme du Banneway-Séminaires et Réunions

Ferme du Banneway

Salle valable pour événement :

Beschrijving

Organiseer uw seminarie, vergadering of conferentie in een idyllisch kader in Louveigné, op een boogscheut van Luik

La Ferme du Banneway is een bosrijk domein van meer dan 35 hectare met een vijver, een beekje en een grote weide. Op deze prestigieuze locatie  gaan een charmante architectuur en moderne voorzieningen hand in hand. Het karaktervolle gebouw biedt toegang tot een groot overdekt en gemeubileerd terras. In de verschillende zalen van verschillende capaciteit vallen het gebruik van hout en natuursteen en een prachtige lichtinval meteen op. De locatie is vrij van traiteur en beschikt over een eigen, verlicht parkeerterrein voor meer dan 500 auto's. Er is ook een ruimte voor foodtrucks.
Naast de receptiezalen biedt La Ferme du Banneway comfortabele, aanpasbare en volledig uitgeruste conferentiezalen. De vergaderzalen werden ontworpen voor 15 tot 500 deelnemers en kunnen worden gebruikt voor de organisatie van een directiecomité, een congres, een persconferentie of een bedrijfsfeest. Als u opteert voor een opstelling in U-vorm, dan kunnen hier tot 50 personen vergaderen, in een vergaderopstelling zijn er dat maximaal 350 en in een theateropstelling kunnen hier tot 500 personen samenkomen.

Alle vergaderzalen zijn uitgerust met een projectiesysteem en een flip-over, en uiteraard met een wifi-verbinding. Het gewelfde plafond en het natuurlijke licht dat door de grote ramen naar binnen stroomt, creëren een unieke sfeer voor uw bedrijfsevenementen. De traiteur van uw keuze kan gebruik maken van de keuken en de bar, maar, indien u dat wenst, kan ook een cateringservice georganiseerd worden.

Wat voor professioneel evenement u ook organiseert, in La Ferme du Banneway, op 25 minuten van Luik, vindt u in een prestigieus en authentiek kader de oplossing die precies aan uw wensen voldoet.
 

expand_more

Gedetailleerde tarieven

Forfaitaire prijs van €200 tot €300 excl. btw 

Meubelpakket van €50 tot €100 excl. btw 

Hoofdschotel, dessert en water/frisdrank €25,00 excl. btw/ persoon, excl. bediening 

Samenstelling

  • Uitrusting
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Bar
    Bar
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Keuken
    Keuken
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Projector
    Projector
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Projectiescherm
    Projectiescherm
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Wifi
    Wifi
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Flip-Over
    Flip-over
  • Evenementen
    In 3 kliks een VERGADERZAAL huren, overal in België: Brussel, Luik, Namen Aarlen...
    Vergadering
    In 3 kliks een SEMINARIEZAAL huren, overal in België: Brussel, Luik, Namen Aarlen...
    Seminar
    In 3 kliks een zaal voor een BEDRIJFSFEEST huren, overal in België: Brussel, Luik, Namen Aarlen...
    Bedrijfsfeest
    In 3 kliks een CONFERENTIE- en CONGRESZAAL huren, overal in België: Brussel, Luik, Namen Aarlen...
    Conferentie/ Congres
  • Diensten
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Parking
    Parking
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Terras en Binnenplaats
    Terras/Binnenplaats
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Tuin
    Tuin
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Kosten Inbegrepen in de prijs
    Energiekosten inbegrepen
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met plaats voor Foodtruck
    Ruimte voor foodtruck
  • Traiteurs
    Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met optionele catering
    Geen verplichte catering
    Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal vrij van traiteur
    Vrije keuze van traiteur
  • Soort etablissement
    Huwelijk, verjaardag, seminarie: Hoeve, Karaktervol Huis te huur
    Hoeve/huis met karakter
    Huwelijk, verjaardag, seminarie: Traditionele zaal te huur
    Traditionele zaal
    6
    Zaalen
    4
    Bedden
    2
    Slaapkamers
  • Maximale capaciteit
    Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - vergaderopstelling
    In vergadering
    (350 max.)
    Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - opstelling in U-vorm
    Opstelling in U-vorm
    (50 max.)
    Verhuur voor seminarie, congres, concert, spektakel - theateropstelling
    Theater
    (500 max.)

Uw contactpersoon

Calafato Graziella

Deel

whatsapp messenger mail Facebook Linkedin

Localisatie (Rue de Theux 65, 4141 Louveigné)

${ placeMarker('50.5311442','5.7387361', 'https://findyourplace.be/src/ressources/images/recherche/marker.svg') }

Uw contactpersoon

Calafato Graziella

Deel

whatsapp messenger mail Facebook Linkedin

Samenvatting :

    Stap Étape 1

  • Uw voornaam en achternaam :

    ${ userName }

  • E-mail :

    ${ userEmail }

  • Telefoonnummer :

    ${ userPhone }

  • Naam van uw bedrijf :

    ${ userCompany }

  • Type evenement :

    ${ meetingType }

  • Accommodatie :

    Ja

    Neen

  • begindatum :

    ${ startDate }

  • Einddatum :

    ${ endDate }

  • Totaal aantal personen :

    ${ maxPeople }

  • Aantal personen met accommodatie :

    ${ maxRoomPeople }

  • Aantal eenpersoonskamers

    ${ simpleRoom }

  • Aantal tweepersoonskamers met aparte bedden :

    ${ twinRoom }

  • Aantal tweepersoonskamers :

    ${ doubleRoom }

  • Aantal personen in meerpersoonskamers :

    ${ multipleRoom }

    Stap Étape 2

  • Type evenement :

    Ja

  • Totaal aantal koffies :

    ${ totalNumberOfCoffee }

  • Totaal aantal Ochtendkoffiepauze

    ${ totalNumberOfBreakCoffee }

  • Totaal aantal Lunch:

    ${ totalNumberOfLunch }

  • Totaal aantal Middagkoffiepauze

    ${ totalNumberOfBreakCoffeeAfternoon }

  • Totaal aantal Diner :

    ${ totalNumberOfDinner }

  • Totaal aantal Ontbijt :

    ${ totalNumberOfLittleBreakfast }

  • Totaal aantal Brunch :

    ${ totalNumberOfBrunch }

  • Totaal aantal Cocktail :

    ${ totalNumberOfCocktail }

  • Totaal aantal Aperitief :

    ${ totalNumberOfAperitif }

  • Totaal aantal Buffet :

    ${ totalNumberOfBuffet }

  • Totaal aantal Gala :

    ${ totalNumberOfGala }

  • Totaal aantal Niet-alcoholische dranken :

    ${ totalNumberOfSoftDrink }

  • Totaal aantal :

    ${ totalNumberOfAlcohol }

  • Andere :

    ${ totalNumberOfOtherEat }

  • Indeling :

    ${ roomType }

Verzoek om informatie

close

Uw contactgegevens

Quel est votre type d’événement ?

Datum(s) van uw evenement?

Datum(s) van uw evenement?

  • begindatum

    ${startDate}

  • Einddatum

    ${endDate}

Aanvullende informatie over de datum

Aantal deelnemers

Verdeling van de deelnemers

Heeft u catering ter plaatse nodig?

Hoeveel maaltijden heeft u nodig?

  • begindatum

    ${startDate}

  • Einddatum

    ${endDate}

Andere cateringopties

Uw evenementenzaal

Aantal deelnemers

${ totalPeople }

Indeling

Selecteer een indeling
Uitrusting

Wilt u iets toevoegen?

Er is een fout in het formulier

U moet alle informatie invullen voordat u naar de volgende pagina kunt gaan

close

Deel met een vriend

titre message correctement envoyé mail ami


contenu message correctement envoyé mail ami

Bent u fan van Find Your Place?
Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
${ shareByMail.errorsend }
${ shareByMail.nomSalle }
${ shareByMail.nomEtab }
de la part de
tot