Burogest Office Park in Loyers organiseert uw zakelijke evenementen van A tot Z en voert eveneens secretariaatswerk uit. Het dynamische en bekwame team van Burogest Office Park luistert naar u en onthaalt u ter gelegenheid van al uw bedrijfsevenementen, gaande van vergaderingen tot opleidingen, seminaries, teambuildings, publieke avonden, concerten, spektakels, beurzen en salons… Het team legt flexibiliteit en creativiteit aan de dag bij het uitdokteren van de formule die aan al uw behoeften zal voldoen. Burogest Office Park beschikt over 6 zalen en inrichtbare ruimtes waarin u tijdens uw vergaderingen 6 tot 200 personen kunt ontvangen, 0 tot 200 personen tijdens een cocktailparty en 100 tot 200 personen tijdens een bedrijfsfeest. Elke zaal is volledig uitgerust zodat u over een comfortabele en professionele werkruimte zult beschikken. Burogest Office Park neemt de volledige organisatie van uw evenementen op zich en houdt hierbij rekening met uw uiteenlopende eisen. Er wordt voor een traiteurdienst, een brouwer en een bar gezorgd. En mocht de à la carte cateringservice u niet bevallen, dan kunt u eveneens terecht in La Rotonde, het restaurant van het etablissement. Het etablissement biedt u trouwens tal van gemaksvoorzieningen zoals een gemakkelijke toegang voor personen met beperkte mobiliteit, een grote parking vlakbij, een terras, een rookruimte en een ruimte voor een foodtruck. Tot slot biedt Burogest Office Park naast zijn professionele ruimtes, ook assistentie- en telesecretariaatsdiensten aan en dit zowel aan bedrijven als aan vrij beroepers (medisch secretariaat, administratieve, commerciële en financiële assistentie…). Indien u interesse hebt voor de diensten van Burogest Office Park, of het nu gaat om het organiseren van een zakelijk evenement dan wel om de assistentie- en telesecretariaatsdiensten, dan raden wij u aan om onmiddellijk contact om te nemen met het team voor meer informatie.