Seminarzaal dichtbij Loyers (Namur) (Namur) : Méridionale Van 30 tot 100 gasten

Onze website gebruikt cookies met het oog op het verbeteren van onze diensten. Door verder te surfen op onze website aanvaardt u onze politiek. U kunt het beheer van uw privégegevens en cookies hier raadplegen

Inclusief
Favorieten
close
vergelijken
favorite favorite_border

${ salle.nom_etablissement }

${ salle.nom }

  • room ${ salle.codePostalSociete } ${ salle.villeSociete }
  • person Van ${ salle.repas_assis_de } tot ${ salle.repas_assis_a } Zittende mensen
favorite${ Object.keys(store.store.favoris).length }
Vergelijkende
link Deel de vergelijking
Link gekopieerd
close

${ val.salle.nom }
${ val.nom }

Traiteurs
Ik wil ter plekke eten
  • Ja
  • Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met optionele catering Neen
Traiteurs
  • Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met unieke Traiteurdienst Vaste traiteur
  • Lijst met aanvaarde traiteurs
  • Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal vrij van traiteur Vrije keuze van traiteur
  • Plaatselijk restaurant
${ replaceSymbol(titre,'_',' ') }
  • ${ val_cri['nom'] }
  • ${ val.etablissements_infos.nombre_salle }
    Aantal zalen
  • ${ val.etablissements_infos.nombre_lit }
    Aantal bedden
  • ${ val.etablissements_infos.nombre_chambre }
    Aantal slaapkamers

Ecolabel
  • Groene sleutel
Contacteren
Gedetailleerde tarieven
Opties van de zaal
${ val.option_champ } : ${ val.prix|nl2br }
Verplichte kosten van de zaal
${ val.option_champ } : ${ val.prix|nl2br }
Maximale capaciteit
  • Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - cocktailopstelling - lopend buffet Cocktail/ aperitief
    (${ val.salle.capacite_max_event.cocktail_apero } max.)
  • Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - banketopstelling - rechthoekige tafels Banket rechthoekige tafel
    (${ val.salle.capacite_max_event.banquet1 } max.)
  • Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - banketopstelling - ronde tafels Banket ronde tafel
    (${ val.salle.capacite_max_event.banquet2 } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - opstelling voor een dansavond Dansavond
    (${ val.salle.capacite_max_event.soiree_dansante } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - vergaderopstelling In vergadering
    (${ val.salle.capacite_max_event.reunion } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - opstelling in U-vorm Opstelling in U-vorm
    (${ val.salle.capacite_max_event.u } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - klassikale opstelling Klasopstelling
    (${ val.salle.capacite_max_event.classe } max.)
  • Verhuur voor seminarie, congres, concert, spektakel - theateropstelling Theater
    (${ val.salle.capacite_max_event.theatre } max.)
  • Verhuur voor seminarie, congres, concert, spektakel - auditoriumopstelling Auditorium
    (${ val.salle.capacite_max_event.auditorium } max.)
Contacteren
close

Verzoek om inlichtingen

Uw aanvraag Find Your Place is verzonden


We hebben naar de eigenaars een e-mail met uw vraag gestuurd.
Houd uw mailbox in de gaten. Weldra ontvangt u een antwoord van het door u gecontacteerde etablissement.
Hebt u na 2 dagen nog geen nieuws, bel dan even. Ze hebben het waarschijnlijk erg druk.

Bent u fan van Find Your Place?
Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
${ mailBox.errorsend }
close

Deel met een vriend

titre message correctement envoyé mail ami


contenu message correctement envoyé mail ami

Bent u fan van Find Your Place?
Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
${ shareByMail.errorsend }
${ shareByMail.nomSalle }
${ shareByMail.nomEtab }
de la part de
tot
‹ Terug naar mijn zoekopdracht

Méridionale

Burogest Office Park

Beschrijving

Burogest Office Park in Loyers organiseert uw zakelijke evenementen van A tot Z en voert eveneens secretariaatswerk uit. Het dynamische en bekwame team van Burogest Office Park luistert naar u en onthaalt u ter gelegenheid van al uw bedrijfsevenementen, gaande van vergaderingen tot opleidingen, seminaries, teambuildings, publieke avonden, concerten, spektakels, beurzen en salons… Het team legt flexibiliteit en creativiteit aan de dag bij het uitdokteren van de formule die aan al uw behoeften zal voldoen. Burogest Office Park beschikt over 6 zalen en inrichtbare ruimtes waarin u tijdens uw vergaderingen 6 tot 200 personen kunt ontvangen, 0 tot 200 personen tijdens een cocktailparty en 100 tot 200 personen tijdens een bedrijfsfeest. Elke zaal is volledig uitgerust zodat u over een comfortabele en professionele werkruimte zult beschikken. Burogest Office Park neemt de volledige organisatie van uw evenementen op zich en houdt hierbij rekening met uw uiteenlopende eisen. Er wordt voor een traiteurdienst, een brouwer en een bar gezorgd. En mocht de à la carte cateringservice u niet bevallen, dan kunt u eveneens terecht in La Rotonde, het restaurant van het etablissement. Het etablissement biedt u trouwens tal van gemaksvoorzieningen zoals een gemakkelijke toegang voor personen met beperkte mobiliteit, een grote parking vlakbij, een terras, een rookruimte en een ruimte voor een foodtruck. Tot slot biedt Burogest Office Park naast zijn professionele ruimtes, ook assistentie- en telesecretariaatsdiensten aan en dit zowel aan bedrijven als aan vrij beroepers (medisch secretariaat, administratieve, commerciële en financiële assistentie…). Indien u interesse hebt voor de diensten van Burogest Office Park, of het nu gaat om het organiseren van een zakelijk evenement dan wel om de assistentie- en telesecretariaatsdiensten, dan raden wij u aan om onmiddellijk contact om te nemen met het team voor meer informatie.


add_circle_outline
Uw contactpersoon:
Laurence Soetens
mail Contacteren
phone Bellen 081206640 Vertel dat je van Find Your Place komt!

Deel

whatsapp messenger mail Facebook Linkedin

Samenstelling

Uitrusting

  • Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Inbegrip van Vaatwerk Servies inbegrepen
  • Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met inbegrip van Tafels en Stoelen Tafels en stoelen inbegrepen
  • Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Projector Projector
  • Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Projectiescherm Projectiescherm
  • Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Geluidsmateriaal Geluidsmateriaal
  • Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Lichtmateriaal Belichtingsmateriaal
  • Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Wifi Wifi
  • Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Flip-Over Flip-over

Evenementen

  • In 3 kliks een zaal voor een BEDRIJFSFEEST huren, overal in België: Brussel, Luik, Namen Aarlen... Bedrijfsfeest
  • In 3 kliks een VERGADERZAAL huren, overal in België: Brussel, Luik, Namen Aarlen... Vergadering
  • In 3 kliks een SEMINARIEZAAL huren, overal in België: Brussel, Luik, Namen Aarlen... Seminar
  • In 3 kliks een CONFERENTIE- en CONGRESZAAL huren, overal in België: Brussel, Luik, Namen Aarlen... Conferentie/ Congres

Diensten

  • Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Parking Parking
  • Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Terras en Binnenplaats Terras/Binnenplaats
  • Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met toegang voor PBM Toegankelijk voor PBM
  • Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met eindschoonmaak inbegrepen Schoonmaak inbegrepen
  • Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Kosten Inbegrepen in de prijs Energiekosten inbegrepen
  • Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met plaats voor Foodtruck Ruimte voor foodtruck
  • Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Teambulding Teambuilding

Traiteurs

  • Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met optionele catering Geen verplichte catering
  • Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met unieke Traiteurdienst Service traiteur unique
  • Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met restaurant ter plaatse Plaatselijk restaurant

Soort etablissement

  • Huwelijk, verjaardag, seminarie: Traditionele zaal te huur Traditionele zaal
  • Seminarie, vergadering, opleiding: Ruimte voor Coworking te huur Coworking ruimte
  • Business Center
  • 7
    Aantal zalen

Gedetailleerde tarieven

Contacteer ons

Opties van de zaal

Mogelijkheid om op zaterdag en dinsdag met een supplement te verhuren : op aanvraag

Maximale capaciteit

  • Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - cocktailopstelling - lopend buffet Cocktail/ aperitief
    (100 max.)
  • Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - banketopstelling - rechthoekige tafels Banket rechthoekige tafel
    (32 max.)
  • Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - banketopstelling - ronde tafels Banket ronde tafel
    (60 max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - vergaderopstelling In vergadering
    (32 max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - opstelling in U-vorm Opstelling in U-vorm
    (30 max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - klassikale opstelling Klasopstelling
    (44 max.)
  • Verhuur voor seminarie, congres, concert, spektakel - theateropstelling Theater
    (70 max.)

Localisatie (av des Dessus-de-Lives 2, 5101 Loyers (Namur))

${ placeMarker('50.4617373','4.9237505') }
Uw contactpersoon:
Laurence Soetens
mail Contacteren
phone Bellen 081206640 Vertel dat je van Find Your Place komt!
close

Verzoek om inlichtingen

Uw aanvraag Find Your Place is verzonden


We hebben naar de eigenaars een e-mail met uw vraag gestuurd.
Houd uw mailbox in de gaten. Weldra ontvangt u een antwoord van het door u gecontacteerde etablissement.
Hebt u na 2 dagen nog geen nieuws, bel dan even. Ze hebben het waarschijnlijk erg druk.

Bent u fan van Find Your Place?
Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
${ mailBox.errorsend }
close

Deel met een vriend

titre message correctement envoyé mail ami


contenu message correctement envoyé mail ami

Bent u fan van Find Your Place?
Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
${ shareByMail.errorsend }
${ shareByMail.nomSalle }
${ shareByMail.nomEtab }
de la part de
tot