Seminarzaal dichtbij Nivelles (Brabant wallon) : Spa-Francorchamps Van 30 tot 130 gasten

Onze website gebruikt cookies met het oog op het verbeteren van onze diensten. Door verder te surfen op onze website aanvaardt u onze politiek. U kunt het beheer van uw privégegevens en cookies hier raadplegen. cookies policy

Inclusief
Favorieten
close
vergelijken
favorite favorite_border

${ salle.nom_etablissement }

${ salle.nom }

  • room ${ salle.codePostalSociete } ${ salle.villeSociete }
  • person Van ${ salle.repas_assis_de } tot ${ salle.repas_assis_a } Zittende mensen
favorite${ Object.keys(store.store.favoris).length }
Vergelijkende
close

${ val.salle.nom }
${ val.nom }

${ replaceSymbol(titre,'_',' ') }
  • ${ val_cri['nom'] }

Maximale capaciteit
  • Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - cocktailopstelling - lopend buffet Cocktail/ aperitief
    (${ val.salle.capacite_max_event.cocktail_apero } max.)
  • Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - banketopstelling - rechthoekige tafels Banket rechthoekige tafel
    (${ val.salle.capacite_max_event.banquet1 } max.)
  • Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - banketopstelling - ronde tafels Banket ronde tafel
    (${ val.salle.capacite_max_event.banquet2 } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - opstelling voor een dansavond Dansavond
    (${ val.salle.capacite_max_event.soiree_dansante } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - vergaderopstelling In vergadering
    (${ val.salle.capacite_max_event.reunion } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - opstelling in U-vorm Opstelling in U-vorm
    (${ val.salle.capacite_max_event.u } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - klassikale opstelling Klasopstelling
    (${ val.salle.capacite_max_event.classe } max.)
  • Verhuur voor seminarie, congres, concert, spektakel - theateropstelling Theater
    (${ val.salle.capacite_max_event.theatre } max.)
  • Verhuur voor seminarie, congres, concert, spektakel - auditoriumopstelling Auditorium
    (${ val.salle.capacite_max_event.auditorium } max.)
Gedetailleerde tarieven
Opties van de zaal
${ val.option_champ } : ${ val.prix|nl2br }
Verplichte kosten van de zaal
${ val.option_champ } : ${ val.prix|nl2br }
Traiteurs
verplichte restauratie
  • Ja
  • Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met optionele catering Neen
Traiteurs
  • Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met unieke Traiteurdienst Vaste traiteur
  • Lijst met aanvaarde traiteurs
  • Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal vrij van traiteur Vrije keuze van traiteur
  • Plaatselijk restaurant
${ replaceSymbol(titre,'_',' ') }
  • ${ val_cri['nom'] }
  • ${ val.etablissements_infos.nombre_salle }
    Aantal zalen
  • ${ val.etablissements_infos.nombre_lit }
    Aantal bedden
  • ${ val.etablissements_infos.nombre_chambre }
    Aantal slaapkamers

Ecolabel
  • Groene sleutel
Uw contactpersoon:
${ val.etablissements_infos.personne_contact } ${ val.clients.nomGerant } ${ val.clients.prenomGerant }
mail Contacteren
phone Op Bellen ${ val.clients.telSociete} Vertel dat je van Find Your Place komt!
link Deel de vergelijking
Link gekopieerd
close

Verzoek om inlichtingen

Uw aanvraag Find Your Place is verzonden

We hebben naar de eigenaars een e-mail met uw vraag gestuurd.
Houd uw mailbox in de gaten. Weldra ontvangt u een antwoord van het door u gecontacteerde etablissement.
Hebt u na 2 dagen nog geen nieuws, bel dan even. Ze hebben het waarschijnlijk erg druk.

Bent u fan van Find Your Place?
Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
${ mailBox.errorsend }
Aantal personen :

Inhoud van uw vraag

close

Deel met een vriend

titre message correctement envoyé mail ami


contenu message correctement envoyé mail ami

Bent u fan van Find Your Place?
Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
${ shareByMail.errorsend }
${ shareByMail.nomSalle }
${ shareByMail.nomEtab }
de la part de
tot

Spa-Francorchamps

Hello Center

Salle valable pour événement :

Beschrijving

Hello Center is een zakencentrum in Nijvel dat openstaat voor alle soorten professionals. Design en licht creëren een aangename en stimulerende werkomgeving. Het complex is gemakkelijk bereikbaar en biedt vergaderzalen en coworkingruimtes.

Hello Center is bijzonder goed gelegen in Nijvel-Noord, op een steenworp afstand van de snelweg, en heeft parkeergelegenheid voor auto's en fietsen. Dit zakencentrum ligt tegenover het Ibis hotel, waardoor het voor deelnemers aan teambuilding en seminaries gemakkelijk is om accommodatie te vinden. Het complex, dat toegankelijk is voor personen met beperkte mobiliteit - PBM, heeft een groot terras, een restaurant en tal van moduleerbare werkplekken. Ter plaatse zijn er ook douches beschikbaar.

Of u nu een kleine vergadering met een beperkt aantal deelnemers of een grote conferentie voor maximaal 130 deelnemers organiseert, u vindt in ons aanbod een vergaderzaal die aan uw behoefte voldoet. Dit businesscentrum heeft twee intieme vergaderzalen, geschikt voor 2 tot 6 deelnemers. Twee andere ruimtes zijn geschikt voor middelgrote vergaderingen tot 18 personen. Een laatste zaal biedt plaats aan maximaal 60 deelnemers aan bijvoorbeeld een conferentie. Tot slot is er de ruimte Spa-Francorchamps, die geschikt is voor zakelijke bijeenkomsten tot 130 personen.

Naast deze verschillende zalen zijn er ook gezellige ontspanningsruimtes waar gepersonaliseerde diensten kunnen worden aangeboden. Zo kan er bijvoorbeeld voor catering worden gezorgd. Elke zaal is voorzien van projectie-, geluids- en lichtapparatuur, een flip-over en een wifi-verbinding.

Het complex heeft ook een restaurant, dat gereserveerd kan worden voor 20 tot 44 gasten, en een loungeruimte met een traiteurdienst voor 120 gasten. Deze twee opties zijn zowel voor zakelijke evenementen als voor privéavonden en particuliere maaltijden beschikbaar.  

Hello Center biedt een volledig scala aan zakelijke diensten, waaronder coworking spaces, privékantoren, vergaderzalen, maar ook bedrijfsdomiciliëring. Bent u op zoek naar een multifunctioneel en gemakkelijk bereikbaar complex in Nijvel dat aan alle behoeften van uw bedrijf voldoet? Welkom bij Hello Center!

expand_more

Gedetailleerde tarieven

Hele dag: € 775
1/2 dag of avond: € 500

Samenstelling

  • Uitrusting
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met inbegrip van Tafels en Stoelen
    Tafels en stoelen inbegrepen
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Projector
    Projector
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Projectiescherm
    Projectiescherm
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Geluidsmateriaal
    Geluidsmateriaal
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Lichtmateriaal
    Belichtingsmateriaal
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Wifi
    Wifi
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Flip-Over
    Flip-over
  • Evenementen
    In 3 kliks een VERGADERZAAL huren, overal in België: Brussel, Luik, Namen Aarlen...
    Vergadering
    In 3 kliks een SEMINARIEZAAL huren, overal in België: Brussel, Luik, Namen Aarlen...
    Seminar
    In 3 kliks een zaal voor een BEDRIJFSFEEST huren, overal in België: Brussel, Luik, Namen Aarlen...
    Bedrijfsfeest
    In 3 kliks een CONFERENTIE- en CONGRESZAAL huren, overal in België: Brussel, Luik, Namen Aarlen...
    Conferentie/ Congres
  • Diensten
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Parking
    Parking
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Terras en Binnenplaats
    Terras/Binnenplaats
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met toegang voor PBM
    Toegankelijk voor PBM
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met eindschoonmaak inbegrepen
    Schoonmaak inbegrepen
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Kosten Inbegrepen in de prijs
    Energiekosten inbegrepen
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Vestiaire
    Vestiaire
  • Traiteurs
    Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met unieke Traiteurdienst
    Service traiteur unique
    Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met restaurant ter plaatse
    Plaatselijk restaurant
  • Soort etablissement
    Huwelijk, verjaardag, seminarie: Traditionele zaal te huur
    Traditionele zaal
    Seminarie, vergadering, opleiding: Ruimte voor Coworking te huur
    Coworking ruimte
    Business Center
    6
    Zaalen
  • Maximale capaciteit
    Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - vergaderopstelling
    In vergadering
    (40 max.)
    Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - opstelling in U-vorm
    Opstelling in U-vorm
    (40 max.)
    Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - klassikale opstelling
    Klasopstelling
    (60 max.)
    Verhuur voor seminarie, congres, concert, spektakel - theateropstelling
    Theater
    (130 max.)
person

Uw contactpersoon

Tatiana Bajenova

Deel

whatsapp messenger mail Facebook Linkedin

Localisatie (Avenue Jean Monnet 1, 1401 Nivelles)

${ placeMarker('50.6197836','4.3293728', 'https://findyourplace.be/src/ressources/images/recherche/marker.svg') }
person

Uw contactpersoon

Tatiana Bajenova

Deel

whatsapp messenger mail Facebook Linkedin

Samenvatting :

    Stap Étape 1

  • Uw voornaam en achternaam :

    ${ userName }

  • E-mail :

    ${ userEmail }

  • Telefoonnummer :

    ${ userPhone }

  • Naam van uw bedrijf :

    ${ userCompany }

  • Type evenement :

    ${ meetingType }

  • Accommodatie :

    Ja

    Neen

  • begindatum :

    ${ startDate }

  • Einddatum :

    ${ endDate }

  • Totaal aantal personen :

    ${ maxPeople }

  • Aantal personen met accommodatie :

    ${ maxRoomPeople }

  • Aantal eenpersoonskamers

    ${ simpleRoom }

  • Aantal tweepersoonskamers met aparte bedden :

    ${ twinRoom }

  • Aantal tweepersoonskamers :

    ${ doubleRoom }

  • Aantal personen in meerpersoonskamers :

    ${ multipleRoom }

    Stap Étape 2

  • Type evenement :

    Ja

  • Totaal aantal koffies :

    ${ totalNumberOfCoffee }

  • Totaal aantal Ochtendkoffiepauze

    ${ totalNumberOfBreakCoffee }

  • Totaal aantal Lunch:

    ${ totalNumberOfLunch }

  • Totaal aantal Middagkoffiepauze

    ${ totalNumberOfBreakCoffeeAfternoon }

  • Totaal aantal Diner :

    ${ totalNumberOfDinner }

  • Totaal aantal Ontbijt :

    ${ totalNumberOfLittleBreakfast }

  • Totaal aantal Brunch :

    ${ totalNumberOfBrunch }

  • Totaal aantal Cocktail :

    ${ totalNumberOfCocktail }

  • Totaal aantal Aperitief :

    ${ totalNumberOfAperitif }

  • Totaal aantal Buffet :

    ${ totalNumberOfBuffet }

  • Totaal aantal Gala :

    ${ totalNumberOfGala }

  • Totaal aantal Niet-alcoholische dranken :

    ${ totalNumberOfSoftDrink }

  • Totaal aantal :

    ${ totalNumberOfAlcohol }

  • Andere :

    ${ totalNumberOfOtherEat }

  • Indeling :

    ${ roomType }

Verzoek om informatie

close

Uw contactgegevens

Quel est votre type d’événement ?

Datum(s) van uw evenement?

Datum(s) van uw evenement?

  • begindatum

    ${startDate}

  • Einddatum

    ${endDate}

Aanvullende informatie over de datum

Aantal deelnemers

Verdeling van de deelnemers

Heeft u catering ter plaatse nodig?

Hoeveel maaltijden heeft u nodig?

  • begindatum

    ${startDate}

  • Einddatum

    ${endDate}

Andere cateringopties

Uw evenementenzaal

Aantal deelnemers

${ totalPeople }

Indeling

Selecteer een indeling
Uitrusting

Wilt u iets toevoegen?

Er is een fout in het formulier

U moet alle informatie invullen voordat u naar de volgende pagina kunt gaan

close

Deel met een vriend

titre message correctement envoyé mail ami


contenu message correctement envoyé mail ami

Bent u fan van Find Your Place?
Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
${ shareByMail.errorsend }
${ shareByMail.nomSalle }
${ shareByMail.nomEtab }
de la part de
tot