Vergaderingzaal dichtbij Bruxelles (Bruxelles-Capitale) : Salle "Milos Forman" Van 16 tot 52 gasten

Onze website gebruikt cookies met het oog op het verbeteren van onze diensten. Door verder te surfen op onze website aanvaardt u onze politiek. U kunt het beheer van uw privégegevens en cookies hier raadplegen

Inclusief
Favorieten
close
vergelijken
favorite favorite_border

${ salle.nom_etablissement }

${ salle.nom }

  • room ${ salle.codePostalSociete } ${ salle.villeSociete }
  • person Van ${ salle.repas_assis_de } tot ${ salle.repas_assis_a } Zittende mensen
favorite${ Object.keys(store.store.favoris).length }
Vergelijkende
link Deel de vergelijking
Link gekopieerd
close

${ val.salle.nom }
${ val.nom }

Traiteurs
Ik wil ter plekke eten
  • Ja
  • Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met optionele catering Neen
Traiteurs
  • Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met unieke Traiteurdienst Vaste traiteur
  • Lijst met aanvaarde traiteurs
  • Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal vrij van traiteur Vrije keuze van traiteur
  • Plaatselijk restaurant
${ replaceSymbol(titre,'_',' ') }
  • ${ val_cri['nom'] }
  • ${ val.etablissements_infos.nombre_salle }
    Aantal zalen
  • ${ val.etablissements_infos.nombre_lit }
    Aantal bedden
  • ${ val.etablissements_infos.nombre_chambre }
    Aantal slaapkamers

Ecolabel
  • Groene sleutel
Contacteren
Gedetailleerde tarieven
Opties van de zaal
${ val.option_champ } : ${ val.prix|nl2br }
Verplichte kosten van de zaal
${ val.option_champ } : ${ val.prix|nl2br }
Maximale capaciteit
  • Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - cocktailopstelling - lopend buffet Cocktail/ aperitief
    (${ val.salle.capacite_max_event.cocktail_apero } max.)
  • Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - banketopstelling - rechthoekige tafels Banket rechthoekige tafel
    (${ val.salle.capacite_max_event.banquet1 } max.)
  • Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - banketopstelling - ronde tafels Banket ronde tafel
    (${ val.salle.capacite_max_event.banquet2 } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - opstelling voor een dansavond Dansavond
    (${ val.salle.capacite_max_event.soiree_dansante } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - vergaderopstelling In vergadering
    (${ val.salle.capacite_max_event.reunion } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - opstelling in U-vorm Opstelling in U-vorm
    (${ val.salle.capacite_max_event.u } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - klassikale opstelling Klasopstelling
    (${ val.salle.capacite_max_event.classe } max.)
  • Verhuur voor seminarie, congres, concert, spektakel - theateropstelling Theater
    (${ val.salle.capacite_max_event.theatre } max.)
  • Verhuur voor seminarie, congres, concert, spektakel - auditoriumopstelling Auditorium
    (${ val.salle.capacite_max_event.auditorium } max.)
Contacteren
close

Verzoek om inlichtingen

Uw aanvraag Find Your Place is verzonden


We hebben naar de eigenaars een e-mail met uw vraag gestuurd.
Houd uw mailbox in de gaten. Weldra ontvangt u een antwoord van het door u gecontacteerde etablissement.
Hebt u na 2 dagen nog geen nieuws, bel dan even. Ze hebben het waarschijnlijk erg druk.

Bent u fan van Find Your Place?
Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
${ mailBox.errorsend }
close

Deel met een vriend

titre message correctement envoyé mail ami


contenu message correctement envoyé mail ami

Bent u fan van Find Your Place?
Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
${ shareByMail.errorsend }
${ shareByMail.nomSalle }
${ shareByMail.nomEtab }
de la part de
tot
‹ Terug naar mijn zoekopdracht

Salle "Milos Forman"

Marivaux Hotel Brussels

Beschrijving

Met 136 kamers en 9 vergaderzalen biedt Marivaux Hotel een compleet dienstenpakket aan om uw seminaries en evenementen op slechts 10 minuten van de Grote Markt van Brussel te organiseren. Hotel Marivaux ligt pal in het centrum van Brussel en is een uniek hotel in de hele hoofdstad.





Het team van Hotel Marivaux biedt u een gepersonaliseerde service en staat voor u klaar om ervoor te zorgen dat uw seminarie, bedrijfsvergadering of productlancering in de beste omstandigheden plaatsvindt. Het hotel beschikt over 9 zalen die voor een dag of een halve dag kunnen worden gehuurd. Zo is er het Auditorium Alfred Hitchcock (115 plaatsen) en de Federico Fellini vergaderzaal, die dankzij hun grote schermen perfect geschikt zijn voor de organisatie van conferenties. De andere 7 vergaderzalen, die zijn uitgerust met de modernste technologische apparatuur, bieden, afhankelijk van het beoogde gebruik, plaats aan maximaal 100 personen. Bij uw reservering zijn verfrissingen en het volgende materiaal inbegrepen: papier, pennen, flip-over, scherm, projector, geluidsinstallatie, wifi,.... Hotel Marivaux biedt u op maat gemaakte seminariepakketten aan met onder meer een traiteurgedeelte. U kunt de bereiding van een banket aanvragen of een tafel reserveren in de Brasserie Meat Me. De Hall Marivaux heeft maximaal 175 zitplaatsen voor een banket en 250 staanplaatsen voor een lopend buffet in een uniek en elegant kader. Wilt u een meerdaags professioneel evenement organiseren?



Het etablissement beschikt over 136 moderne kamers waar u de deelnemers kunt herbergen. Hotel Marivaux helpt u ook bij het reserveren van specifiek, technologisch materiaal (tolkapparatuur bijvoorbeeld) en originele teambuildingactiviteiten om uw werksessies te animeren.



Ontdek alle voordelen van Hotel Marivaux, een voormalige Brusselse bioscoop die werd getransformeerd tot conferentiecentrum en waar u tegenwoordig uw seminaries en bedrijfsvergaderingen kunt organiseren.





 


add_circle_outline
Uw contactpersoon:
Megan Manin
mail Contacteren
phone Bellen 02.227.04.01 Vertel dat je van Find Your Place komt!

Deel

whatsapp messenger mail Facebook Linkedin

Samenstelling

Uitrusting

  • Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met inbegrip van Tafels en Stoelen Tafels en stoelen inbegrepen
  • Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Projector Projector
  • Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Projectiescherm Projectiescherm
  • Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Geluidsmateriaal Geluidsmateriaal
  • Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Wifi Wifi
  • Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Flip-Over Flip-over

Evenementen

  • In 3 kliks een VERGADERZAAL huren, overal in België: Brussel, Luik, Namen Aarlen... Vergadering
  • In 3 kliks een SEMINARIEZAAL huren, overal in België: Brussel, Luik, Namen Aarlen... Seminar
  • In 3 kliks een CONFERENTIE- en CONGRESZAAL huren, overal in België: Brussel, Luik, Namen Aarlen... Conferentie/ Congres

Diensten

  • Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Parking Parking
  • Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Terras en Binnenplaats Terras/Binnenplaats
  • Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met eindschoonmaak inbegrepen Schoonmaak inbegrepen
  • Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Accommodatie ter plaatse Possibilité de loger sur place (non inclus dans le budget)
  • Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Kosten Inbegrepen in de prijs Energiekosten inbegrepen
  • Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Vestiaire Vestiaire
  • Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Teambulding Teambuilding
  • Wellnessruimte
  • Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Wifi Wifi

Traiteurs

  • Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met optionele catering Geen verplichte catering
  • Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met unieke Traiteurdienst Service traiteur unique
  • Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met restaurant ter plaatse Plaatselijk restaurant

Soort etablissement

  • Huwelijk, verjaardag, seminarie: Traditionele zaal te huur Traditionele zaal
  • Huwelijk, verjaardag, seminarie: Hotel te huur Hotel
  • Business Center
  • 9
    Aantal zalen
  • 158
    Aantal bedden
  • 136
    Aantal slaapkamers

Gedetailleerde tarieven

Al naargelang uw behoeften biedt Hotel Marivaux 5 verschillende seminariepakketten aan vanaf 69€/persoon (1/2 dagtarief) voor een groep van minstens 10 personen. Van het 2-gangen menu, tot het broodjesbuffet, tot het gepersonaliseerde seizoensmenu, de chef en zijn team staan tot uw beschikking.

Alle pakketten zijn inclusief:  
- Lunch met drankenpakket

- 2 koffiepauzes " Package" (1 in geval van een pakket voor een ½ dag)

- Zaalverhuur voor een halve of een hele dag

- Audiovisuele basisapparatuur (wifi, projector, scherm, flip-over/whiteboard)  

- Onderleggers, papier en pennen  

- Drankjes in de vergaderzalen

Het Marivaux-team staat tot uw beschikking voor alle vragen en oplossingen op maat voor de organisatie van uw evenement. 

Aanvullende informatie

Toeslag geldt voor alle audioapparatuur in de zalen (microfoon, spidertelefoon, enz.). Prijs op aanvraag volgens uw behoeften. 

Maximale capaciteit

  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - vergaderopstelling In vergadering
    (16 max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - opstelling in U-vorm Opstelling in U-vorm
    (20 max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - klassikale opstelling Klasopstelling
    (32 max.)
  • Verhuur voor seminarie, congres, concert, spektakel - theateropstelling Theater
    (52 max.)

Localisatie (Boulevard Adolphe Maxlaan 98, 1000 Bruxelles)

${ placeMarker('50.8539018','4.3558057') }
Uw contactpersoon:
Megan Manin
mail Contacteren
phone Bellen 02.227.04.01 Vertel dat je van Find Your Place komt!
close

Verzoek om inlichtingen

Uw aanvraag Find Your Place is verzonden


We hebben naar de eigenaars een e-mail met uw vraag gestuurd.
Houd uw mailbox in de gaten. Weldra ontvangt u een antwoord van het door u gecontacteerde etablissement.
Hebt u na 2 dagen nog geen nieuws, bel dan even. Ze hebben het waarschijnlijk erg druk.

Bent u fan van Find Your Place?
Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
${ mailBox.errorsend }
close

Deel met een vriend

titre message correctement envoyé mail ami


contenu message correctement envoyé mail ami

Bent u fan van Find Your Place?
Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
${ shareByMail.errorsend }
${ shareByMail.nomSalle }
${ shareByMail.nomEtab }
de la part de
tot