Vergaderingzaal dichtbij Grâce-Hollogne (Liège) : Charles Lindbergh 1 Van 10 tot 40 gasten

Onze website gebruikt cookies met het oog op het verbeteren van onze diensten. Door verder te surfen op onze website aanvaardt u onze politiek. U kunt het beheer van uw privégegevens en cookies hier raadplegen

Inclusief
Favorieten
close
vergelijken
favorite favorite_border

${ salle.nom_etablissement }

${ salle.nom }

  • room ${ salle.codePostalSociete } ${ salle.villeSociete }
  • person Van ${ salle.repas_assis_de } tot ${ salle.repas_assis_a } Zittende mensen
favorite${ Object.keys(store.store.favoris).length }
Vergelijkende
link Deel de vergelijking
Link gekopieerd
close

${ val.salle.nom }
${ val.nom }

Traiteurs
Ik wil ter plekke eten
  • Ja
  • Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met optionele catering Neen
Traiteurs
  • Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met unieke Traiteurdienst Vaste traiteur
  • Lijst met aanvaarde traiteurs
  • Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal vrij van traiteur Vrije keuze van traiteur
  • Plaatselijk restaurant
${ replaceSymbol(titre,'_',' ') }
  • ${ val_cri['nom'] }
  • ${ val.etablissements_infos.nombre_salle }
    Aantal zalen
  • ${ val.etablissements_infos.nombre_lit }
    Aantal bedden
  • ${ val.etablissements_infos.nombre_chambre }
    Aantal slaapkamers

Ecolabel
  • Groene sleutel
Contacteren
Gedetailleerde tarieven
Opties van de zaal
${ val.option_champ } : ${ val.prix|nl2br }
Verplichte kosten van de zaal
${ val.option_champ } : ${ val.prix|nl2br }
Maximale capaciteit
  • Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - cocktailopstelling - lopend buffet Cocktail/ aperitief
    (${ val.salle.capacite_max_event.cocktail_apero } max.)
  • Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - banketopstelling - rechthoekige tafels Banket rechthoekige tafel
    (${ val.salle.capacite_max_event.banquet1 } max.)
  • Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - banketopstelling - ronde tafels Banket ronde tafel
    (${ val.salle.capacite_max_event.banquet2 } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - opstelling voor een dansavond Dansavond
    (${ val.salle.capacite_max_event.soiree_dansante } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - vergaderopstelling In vergadering
    (${ val.salle.capacite_max_event.reunion } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - opstelling in U-vorm Opstelling in U-vorm
    (${ val.salle.capacite_max_event.u } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - klassikale opstelling Klasopstelling
    (${ val.salle.capacite_max_event.classe } max.)
  • Verhuur voor seminarie, congres, concert, spektakel - theateropstelling Theater
    (${ val.salle.capacite_max_event.theatre } max.)
  • Verhuur voor seminarie, congres, concert, spektakel - auditoriumopstelling Auditorium
    (${ val.salle.capacite_max_event.auditorium } max.)
Contacteren
close

Verzoek om inlichtingen

Uw aanvraag Find Your Place is verzonden


We hebben naar de eigenaars een e-mail met uw vraag gestuurd.
Houd uw mailbox in de gaten. Weldra ontvangt u een antwoord van het door u gecontacteerde etablissement.
Hebt u na 2 dagen nog geen nieuws, bel dan even. Ze hebben het waarschijnlijk erg druk.

Bent u fan van Find Your Place?
Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
${ mailBox.errorsend }
close

Deel met een vriend

titre message correctement envoyé mail ami


contenu message correctement envoyé mail ami

Bent u fan van Find Your Place?
Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
${ shareByMail.errorsend }
${ shareByMail.nomSalle }
${ shareByMail.nomEtab }
de la part de
tot
‹ Terug naar mijn zoekopdracht

Charles Lindbergh 1

Park Inn

Beschrijving

Het Park Inn Hotel is in het vlieghavencomplex van Luik gevestigd en bevindt zich pal in een netwerk van snelwegen (E25, E40, E42 & E 313) in de richting van Brussel, Namen, Keulen, Luxemburg en Parijs. Het hotel stelt 8 multifunctionele vergaderzalen van uiteenlopende grootte ter beschikking van bedrijven. Alle zalen beschikken over een uitrusting die inspeelt op de noden van uw zakelijke ontmoetingen en die ook ter gelegenheid van een bedrijfsfeest nuttig kan zijn. Tijdens uw vergaderingen en conferenties zult u ook van het audiovisueel materiaal gebruik kunnen maken. Verder zult u ook over een videoprojector en een aangepast scherm beschikken om video’s of presentaties te vertonen. Vanzelfsprekend is er in alle zalen wifi aanwezig zodat u in optimale omstandigheden kunt werken. De zaal Saint-Exupéry 6 is als kleinste zaal geschikt voor een klein gezelschap van 2 tot 15 personen. Indien u de zalen Charles Lindbergh 1, 2, en 3 met elkaar combineert, kunt u tussen de 40 en de 100 personen verenigen. Het is de aangewezen combinatie voor een seminarie, dat u overigens gemakkelijk kunt opluisteren met een cocktail of een aperitief. Verder is het goed om weten dat het etablissement een unieke traiteurdienst levert. Plant u een opleiding van een aantal dagen? Dan hebt u de mogelijkheid om ter plekke te logeren. Deze logies zijn niet in de prijs inbegrepen, maar u kunt een offerte aanvragen die rekening houdt met deze verschillende opties. Het hotel beschikt eveneens over een bar en een restaurant. U zult gebruik kunnen maken van een grote parking en alle ruimtes zijn toegankelijk voor personen met beperkte mobiliteit. Tot slot zijn de reinigings- en de energiekosten in de huurprijs van de zalen inbegrepen. Geniet van een moderne ruimte die volledig voor de zakenlui van het Park Inn Hotel werd uitgerust met 8 multifunctionele zalen die voor elk soort evenement kunnen worden ingezet.


add_circle_outline
Uw contactpersoon:
Charlotte Demeuse
mail Contacteren
phone Bellen 04 241 00 00 Vertel dat je van Find Your Place komt!
computer Onze Website

Deel

whatsapp messenger mail Facebook Linkedin

Samenstelling

Uitrusting

  • Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met inbegrip van Tafels en Stoelen Tafels en stoelen inbegrepen
  • Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Projector Projector
  • Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Projectiescherm Projectiescherm
  • Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Geluidsmateriaal Geluidsmateriaal
  • Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Lichtmateriaal Belichtingsmateriaal
  • Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Wifi Wifi
  • Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Flip-Over Flip-over
  • Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Podium Podium

Evenementen

  • In 3 kliks een zaal voor een BEDRIJFSFEEST huren, overal in België: Brussel, Luik, Namen Aarlen... Bedrijfsfeest
  • In 3 kliks een VERGADERZAAL huren, overal in België: Brussel, Luik, Namen Aarlen... Vergadering
  • In 3 kliks een SEMINARIEZAAL huren, overal in België: Brussel, Luik, Namen Aarlen... Seminar
  • In 3 kliks een CONFERENTIE- en CONGRESZAAL huren, overal in België: Brussel, Luik, Namen Aarlen... Conferentie/ Congres

Diensten

  • Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Parking Parking
  • Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met toegang voor PBM Toegankelijk voor PBM
  • Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met eindschoonmaak inbegrepen Schoonmaak inbegrepen
  • Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Accommodatie ter plaatse Possibilité de loger sur place (non inclus dans le budget)
  • Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Kosten Inbegrepen in de prijs Energiekosten inbegrepen
  • Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Teambulding Teambuilding

Ecolabel

Traiteurs

  • Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met optionele catering Geen verplichte catering
  • Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met unieke Traiteurdienst Service traiteur unique
  • Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met restaurant ter plaatse Plaatselijk restaurant

Soort etablissement

  • Huwelijk, verjaardag, seminarie: Traditionele zaal te huur Traditionele zaal
  • Huwelijk, verjaardag, seminarie: Hotel te huur Hotel
  • 8
    Aantal zalen
  • 200
    Aantal bedden
  • 100
    Aantal slaapkamers

Gedetailleerde tarieven

1/2 dag of avond: 290 € Dag of dag en avond: 350€

Maximale capaciteit

  • Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - cocktailopstelling - lopend buffet Cocktail/ aperitief
    (40 max.)
  • Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - banketopstelling - rechthoekige tafels Banket rechthoekige tafel
    (24 max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - vergaderopstelling In vergadering
    (14 max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - opstelling in U-vorm Opstelling in U-vorm
    (18 max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - klassikale opstelling Klasopstelling
    (25 max.)
  • Verhuur voor seminarie, congres, concert, spektakel - theateropstelling Theater
    (35 max.)

Localisatie (Rue de l'Aéroport 14, 4460 Grâce-Hollogne)

${ placeMarker('50.6443732','5.4653383') }
Uw contactpersoon:
Charlotte Demeuse
mail Contacteren
phone Bellen 04 241 00 00 Vertel dat je van Find Your Place komt!
computer Onze Website
Ontdek uw Find Your Place-bonus
close

Verzoek om inlichtingen

Uw aanvraag Find Your Place is verzonden


We hebben naar de eigenaars een e-mail met uw vraag gestuurd.
Houd uw mailbox in de gaten. Weldra ontvangt u een antwoord van het door u gecontacteerde etablissement.
Hebt u na 2 dagen nog geen nieuws, bel dan even. Ze hebben het waarschijnlijk erg druk.

Bent u fan van Find Your Place?
Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
${ mailBox.errorsend }
close

Deel met een vriend

titre message correctement envoyé mail ami


contenu message correctement envoyé mail ami

Bent u fan van Find Your Place?
Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
${ shareByMail.errorsend }
${ shareByMail.nomSalle }
${ shareByMail.nomEtab }
de la part de
tot