Vergaderingzaal dichtbij Milmort (Liège) : Meeting Office Van 2 tot 15 gasten

Onze website gebruikt cookies met het oog op het verbeteren van onze diensten. Door verder te surfen op onze website aanvaardt u onze politiek. U kunt het beheer van uw privégegevens en cookies hier raadplegen. cookies policy

Inclusief
Favorieten
close
vergelijken
favorite favorite_border

${ salle.nom_etablissement }

${ salle.nom }

  • room ${ salle.codePostalSociete } ${ salle.villeSociete }
  • person Van ${ salle.repas_assis_de } tot ${ salle.repas_assis_a } Zittende mensen
favorite${ Object.keys(store.store.favoris).length }
Vergelijkende
close

${ val.salle.nom }
${ val.nom }

${ replaceSymbol(titre,'_',' ') }
  • ${ val_cri['nom'] }

Maximale capaciteit
  • Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - cocktailopstelling - lopend buffet Cocktail/ aperitief
    (${ val.salle.capacite_max_event.cocktail_apero } max.)
  • Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - banketopstelling - rechthoekige tafels Banket rechthoekige tafel
    (${ val.salle.capacite_max_event.banquet1 } max.)
  • Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - banketopstelling - ronde tafels Banket ronde tafel
    (${ val.salle.capacite_max_event.banquet2 } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - opstelling voor een dansavond Dansavond
    (${ val.salle.capacite_max_event.soiree_dansante } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - vergaderopstelling In vergadering
    (${ val.salle.capacite_max_event.reunion } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - opstelling in U-vorm Opstelling in U-vorm
    (${ val.salle.capacite_max_event.u } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - klassikale opstelling Klasopstelling
    (${ val.salle.capacite_max_event.classe } max.)
  • Verhuur voor seminarie, congres, concert, spektakel - theateropstelling Theater
    (${ val.salle.capacite_max_event.theatre } max.)
  • Verhuur voor seminarie, congres, concert, spektakel - auditoriumopstelling Auditorium
    (${ val.salle.capacite_max_event.auditorium } max.)
Gedetailleerde tarieven
Opties van de zaal
${ val.option_champ } : ${ val.prix|nl2br }
Verplichte kosten van de zaal
${ val.option_champ } : ${ val.prix|nl2br }
Traiteurs
verplichte restauratie
  • Ja
  • Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met optionele catering Neen
Traiteurs
  • Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met unieke Traiteurdienst Vaste traiteur
  • Lijst met aanvaarde traiteurs
  • Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal vrij van traiteur Vrije keuze van traiteur
  • Plaatselijk restaurant
${ replaceSymbol(titre,'_',' ') }
  • ${ val_cri['nom'] }
  • ${ val.etablissements_infos.nombre_salle }
    Aantal zalen
  • ${ val.etablissements_infos.nombre_lit }
    Aantal bedden
  • ${ val.etablissements_infos.nombre_chambre }
    Aantal slaapkamers

Ecolabel
  • Groene sleutel
Uw contactpersoon:
${ val.etablissements_infos.personne_contact } ${ val.clients.nomGerant } ${ val.clients.prenomGerant }
mail Contacteren
phone Op Bellen ${ val.clients.telSociete} Vertel dat je van Find Your Place komt!
link Deel de vergelijking
Link gekopieerd
close

Verzoek om inlichtingen

Uw aanvraag Find Your Place is verzonden

We hebben naar de eigenaars een e-mail met uw vraag gestuurd.
Houd uw mailbox in de gaten. Weldra ontvangt u een antwoord van het door u gecontacteerde etablissement.
Hebt u na 2 dagen nog geen nieuws, bel dan even. Ze hebben het waarschijnlijk erg druk.

Bent u fan van Find Your Place?
Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
${ mailBox.errorsend }
Aantal personen :

Inhoud van uw vraag

close

Deel met een vriend

titre message correctement envoyé mail ami


contenu message correctement envoyé mail ami

Bent u fan van Find Your Place?
Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
${ shareByMail.errorsend }
${ shareByMail.nomSalle }
${ shareByMail.nomEtab }
de la part de
tot

Meeting Office

Meeting Office Hauts Sarts

Salle valable pour événement :

Beschrijving

Meeting Office des Hauts-Sarts is een vergaderzaal die op alle vlakken voldoet aan de vereisten van een goed doordachte werkruimte: gemakkelijk bereikbaar, toegankelijk, functionele uitrusting, diensten à la carte. Huur uw vergaderzaal op een boogscheut van Luik

Dankzij haar gunstige ligging in de industriezone van Milmort op een kwartiertje rijden van Luik, is de zaal Meeting Office des Hauts-Sarts met het openbaar vervoer gemakkelijk bereikbaar.  Met de auto is deze locatie via de autosnelweg vanuit Maastricht, Aken of Namen vlot bereikbaar. De zaal beschikt over een gratis parking.

Bij de decoratie en de uitrusting van het Meeting Office des Hauts-Sart heeft men resoluut voor een moderne inrichting gekozen met state-of-the-art apparatuur. Een 24-inch scherm met touchscreenfunctie, dat compatibel is met de meeste pc's en videosystemen, is beschikbaar om uw werksessies te animeren. U kunt eveneens gebruikmaken van een whiteboard en een goede wifi-verbinding.

Deze eigentijdse en heldere vergaderzaal is rustig en comfortabel en biedt plaats aan 15 personen. Nutsvoorzieningen zijn inbegrepen in de huurprijs. Water en koffie zijn naar believen beschikbaar!

U kunt het Meeting Office des Hauts-Sarts per uur, per halve dag of voor een hele dag reserveren. Indien u dat wenst, kunt u ook een traiteurdienst aanvragen of een foodtruck laten komen (servies wordt verstrekt). Deze zaal is voorbehouden voor zakelijke bijeenkomsten zoals vergaderingen, conferenties, directiecomités, opleidingsdagen.

Bent u op zoek naar een heldere en functionele vergaderzaal die vanaf Luik gemakkelijk bereikbaar is? Boek nu de moderne en aangename zaal Meeting Office des Hauts-Sarts en geniet gedurende een uur, een voormiddag of een hele dag van een stimulerende en productieve werkomgeving. Verwacht u aan de modernste apparatuur en bijkomende à la carte diensten!
 

expand_more

Gedetailleerde tarieven

Dag: 235€ excl btw

1/2 dag: 135€ excl btw

45€  excl btw /uur

Verplichte kosten van de zaal

Schoonmaak : 45€ excl btw

Meeting Office Hauts Sarts heeft voor u ook een andere zaal in de aanbieding

Samenstelling

person

Uw contactpersoon

Virginie Lezaack

Deel

whatsapp messenger mail Facebook Linkedin

Localisatie (Rue des Alouettes 2, 4041 Milmort)

${ placeMarker('50.6906569','5.5814793', 'https://findyourplace.be/src/ressources/images/recherche/marker.svg') }
person

Uw contactpersoon

Virginie Lezaack

Deel

whatsapp messenger mail Facebook Linkedin

Samenvatting :

    Stap Étape 1

  • Uw voornaam en achternaam :

    ${ userName }

  • E-mail :

    ${ userEmail }

  • Telefoonnummer :

    ${ userPhone }

  • Naam van uw bedrijf :

    ${ userCompany }

  • Type evenement :

    ${ meetingType }

  • Accommodatie :

    Ja

    Neen

  • begindatum :

    ${ startDate }

  • Einddatum :

    ${ endDate }

  • Totaal aantal personen :

    ${ maxPeople }

  • Aantal personen met accommodatie :

    ${ maxRoomPeople }

  • Aantal eenpersoonskamers

    ${ simpleRoom }

  • Aantal tweepersoonskamers met aparte bedden :

    ${ twinRoom }

  • Aantal tweepersoonskamers :

    ${ doubleRoom }

  • Aantal personen in meerpersoonskamers :

    ${ multipleRoom }

    Stap Étape 2

  • Type evenement :

    Ja

  • Totaal aantal koffies :

    ${ totalNumberOfCoffee }

  • Totaal aantal Ochtendkoffiepauze

    ${ totalNumberOfBreakCoffee }

  • Totaal aantal Lunch:

    ${ totalNumberOfLunch }

  • Totaal aantal Middagkoffiepauze

    ${ totalNumberOfBreakCoffeeAfternoon }

  • Totaal aantal Diner :

    ${ totalNumberOfDinner }

  • Totaal aantal Ontbijt :

    ${ totalNumberOfLittleBreakfast }

  • Totaal aantal Brunch :

    ${ totalNumberOfBrunch }

  • Totaal aantal Cocktail :

    ${ totalNumberOfCocktail }

  • Totaal aantal Aperitief :

    ${ totalNumberOfAperitif }

  • Totaal aantal Buffet :

    ${ totalNumberOfBuffet }

  • Totaal aantal Gala :

    ${ totalNumberOfGala }

  • Totaal aantal Niet-alcoholische dranken :

    ${ totalNumberOfSoftDrink }

  • Totaal aantal :

    ${ totalNumberOfAlcohol }

  • Andere :

    ${ totalNumberOfOtherEat }

  • Indeling :

    ${ roomType }

Verzoek om informatie

close

Uw contactgegevens

Quel est votre type d’événement ?

Datum(s) van uw evenement?

Datum(s) van uw evenement?

  • begindatum

    ${startDate}

  • Einddatum

    ${endDate}

Aanvullende informatie over de datum

Aantal deelnemers

Verdeling van de deelnemers

Heeft u catering ter plaatse nodig?

Hoeveel maaltijden heeft u nodig?

  • begindatum

    ${startDate}

  • Einddatum

    ${endDate}

Andere cateringopties

Uw evenementenzaal

Aantal deelnemers

${ totalPeople }

Indeling

Selecteer een indeling
Uitrusting

Wilt u iets toevoegen?

Er is een fout in het formulier

U moet alle informatie invullen voordat u naar de volgende pagina kunt gaan

close

Deel met een vriend

titre message correctement envoyé mail ami


contenu message correctement envoyé mail ami

Bent u fan van Find Your Place?
Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
${ shareByMail.errorsend }
${ shareByMail.nomSalle }
${ shareByMail.nomEtab }
de la part de
tot