Verjaardagzaal dichtbij Bruxelles (Bruxelles-Capitale) : Salle Le Flore Van 15 tot 150 gasten

Onze website gebruikt cookies met het oog op het verbeteren van onze diensten. Door verder te surfen op onze website aanvaardt u onze politiek. U kunt het beheer van uw privégegevens en cookies hier raadplegen. "="" href="\"https://findyourplace.be/en/cookies-policy\"">cookies policy

Inclusief
favorite0
close

Verzoek om inlichtingen

Uw aanvraag Find Your Place is verzonden

We hebben naar de eigenaars een e-mail met uw vraag gestuurd.
Houd uw mailbox in de gaten. Weldra ontvangt u een antwoord van het door u gecontacteerde etablissement.
Hebt u na 2 dagen nog geen nieuws, bel dan even. Ze hebben het waarschijnlijk erg druk.

Bent u fan van Find Your Place?
Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
${ mailBox.errorsend }
Aantal personen :

Inhoud van uw vraag

close

Deel met een vriend

titre message correctement envoyé mail ami


contenu message correctement envoyé mail ami

Bent u fan van Find Your Place?
Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
${ shareByMail.errorsend }
${ shareByMail.nomSalle }
${ shareByMail.nomEtab }
de la part de
tot

Salle Le Flore

Le Flore

Salle valable pour événement :

Beschrijving

In het hart van het Bois de la Cambre in Brussel, biedt deze authentieke guinguette al uw privé- of zakelijke evenementen een gezellige sfeer! Ontdek Le Flore, een charmante locatie in de hoofdstad.

Gelegen vlak naast de Avenue Louise, past deze feestelijke en uitnodigende locatie zich aan al uw wensen aan. Voor een aperitief met vrienden, rond een gedeelde plank of fondue, of u nu met 4, 25 of 80 bent, zit gezellig in een kamer of onder de lichtjes op het terras. Verkiest u een cocktail of feestformaat? Le Flore en zijn dynamische team verwelkomen tot 200 gasten voor een walking dinner en 100 zitplaatsen.

Flexibel, biedt deze vriendelijke guinguette een cateringservice aan, maar verplicht u deze niet. Er wordt slechts een bescheiden dekkingskost gevraagd als u uw eigen gerechten meebrengt of een cateraar naar keuze inschakelt. Als u kiest voor ons menu, kunt u genieten van kaas- of vleeswarenplanken, nacho’s, huisgemaakte burgers, salades of pinsa's... Kortom, eenvoudige en gezellige keuken, net als de locatie! Een ruime keuze aan drankjes is ook aanwezig: Belgische bieren, cocktails en shots, frisdranken en warme dranken, evenals een aantrekkelijke wijnkaart.

Aarzel niet om een gepersonaliseerde offerte voor uw evenement aan te vragen: het team van Le Flore, waaronder de projectcoördinator, staat tot uw beschikking. De huur omvat geluids- en verlichtingsapparatuur, een projectiesysteem en wifi-verbinding - alles wat u nodig hebt om uw avond levendig te maken. Toegang tot de bar en de keuken is ook inbegrepen in de tarieven.

Gemakkelijk bereikbaar via de snelweg of het openbaar vervoer, Le Flore nodigt u uit om uw vrienden of collega's te verzamelen voor een feestelijke en warme avond. Onder de betoverende lichten van de lichtjes, in het hart van het Bois de la Cambre, biedt u uw gasten de unieke sfeer van een echte Brusselse guinguette!

expand_more

Uw contactpersoon

Louis

Deel

messenger mail Facebook Linkedin

Gedetailleerde tarieven

200€ per uur

 

Dekkingskost als je je eigen cateraar of eten meeneemt (5 euro per persoon)

 

Vraag een op maat gemaakte offerte aan

Verplichte kosten van de zaal

Schoonmaak : 100€
Projectcoördinator : 400€

Le Flore heeft voor u ook een andere zaal in de aanbieding

Samenstelling

  • Uitrusting
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Bar
    Bar
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Keuken
    Keuken
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Inbegrip van Vaatwerk
    Servies inbegrepen
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met inbegrip van Tafels en Stoelen
    Tafels en stoelen inbegrepen
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Projector
    Projector
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Projectiescherm
    Projectiescherm
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Geluidsmateriaal
    Geluidsmateriaal
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Lichtmateriaal
    Belichtingsmateriaal
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Wifi
    Wifi
  • Evenementen
  • Diensten
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Parking
    Parking
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Terras en Binnenplaats
    Terras/Binnenplaats
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Tuin
    Tuin
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met toegang voor PBM
    Toegankelijk voor PBM
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Buitenspeeltuin voor kinderen
    Outdoor speeltuin voor kinderen
    Schoonmaak mits toeslag
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Kosten Inbegrepen in de prijs
    Energiekosten inbegrepen
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Vestiaire
    Vestiaire
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met plaats voor Foodtruck
    Ruimte voor foodtruck
  • Traiteurs
    Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met optionele catering
    Geen verplichte catering
    Lijst met aanvaarde traiteurs
  • Soort etablissement
    Huwelijk, verjaardag, seminarie: Ongewone Locatie te huur
    Ongewone locatie
    Huwelijk, verjaardag, seminarie: Traditionele zaal te huur
    Traditionele zaal
    1
    Zaal
  • Maximale capaciteit
    Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - cocktailopstelling - lopend buffet
    Cocktail/ aperitief
    (150 max.)
    Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - banketopstelling - rechthoekige tafels
    Banket rechthoekige tafel
    (80 max.)
    Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - opstelling voor een dansavond
    Dansavond
    (150 max.)
    Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - vergaderopstelling
    In vergadering
    (80 max.)
    Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - opstelling in U-vorm
    Opstelling in U-vorm
    (40 max.)
    Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - klassikale opstelling
    Klasopstelling
    (30 max.)
    Verhuur voor seminarie, congres, concert, spektakel - theateropstelling
    Theater
    (80 max.)

Uw contactpersoon

Louis

Deel

messenger mail Facebook Linkedin
close

Verzoek om inlichtingen

Aantal personen :

Inhoud van uw vraag

close

Deel met een vriend

de la part de
tot