Huwelijkzaal dichtbij Antoing (Hainaut) : La Passerelle Van 50 tot 300 gasten

Onze website gebruikt cookies met het oog op het verbeteren van onze diensten. Door verder te surfen op onze website aanvaardt u onze politiek. U kunt het beheer van uw privégegevens en cookies hier raadplegen. cookies policy

Inclusief
Favorieten
close
vergelijken
favorite favorite_border

${ salle.nom_etablissement }

${ salle.nom }

  • room ${ salle.codePostalSociete } ${ salle.villeSociete }
  • person Van ${ salle.repas_assis_de } tot ${ salle.repas_assis_a } Zittende mensen
favorite${ Object.keys(store.store.favoris).length }
Vergelijkende
close

${ val.salle.nom }
${ val.nom }

${ replaceSymbol(titre,'_',' ') }
  • ${ val_cri['nom'] }

Maximale capaciteit
  • Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - cocktailopstelling - lopend buffet Cocktail/ aperitief
    (${ val.salle.capacite_max_event.cocktail_apero } max.)
  • Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - banketopstelling - rechthoekige tafels Banket rechthoekige tafel
    (${ val.salle.capacite_max_event.banquet1 } max.)
  • Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - banketopstelling - ronde tafels Banket ronde tafel
    (${ val.salle.capacite_max_event.banquet2 } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - opstelling voor een dansavond Dansavond
    (${ val.salle.capacite_max_event.soiree_dansante } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - vergaderopstelling In vergadering
    (${ val.salle.capacite_max_event.reunion } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - opstelling in U-vorm Opstelling in U-vorm
    (${ val.salle.capacite_max_event.u } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - klassikale opstelling Klasopstelling
    (${ val.salle.capacite_max_event.classe } max.)
  • Verhuur voor seminarie, congres, concert, spektakel - theateropstelling Theater
    (${ val.salle.capacite_max_event.theatre } max.)
  • Verhuur voor seminarie, congres, concert, spektakel - auditoriumopstelling Auditorium
    (${ val.salle.capacite_max_event.auditorium } max.)
Gedetailleerde tarieven
Opties van de zaal
${ val.option_champ } : ${ val.prix|nl2br }
Verplichte kosten van de zaal
${ val.option_champ } : ${ val.prix|nl2br }
Traiteurs
verplichte restauratie
  • Ja
  • Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met optionele catering Neen
Traiteurs
  • Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met unieke Traiteurdienst Vaste traiteur
  • Lijst met aanvaarde traiteurs
  • Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal vrij van traiteur Vrije keuze van traiteur
  • Plaatselijk restaurant
${ replaceSymbol(titre,'_',' ') }
  • ${ val_cri['nom'] }
  • ${ val.etablissements_infos.nombre_salle }
    Aantal zalen
  • ${ val.etablissements_infos.nombre_lit }
    Aantal bedden
  • ${ val.etablissements_infos.nombre_chambre }
    Aantal slaapkamers

Ecolabel
  • Groene sleutel
Uw contactpersoon:
${ val.etablissements_infos.personne_contact } ${ val.clients.nomGerant } ${ val.clients.prenomGerant }
mail Contacteren
phone Op Bellen ${ val.clients.telSociete} Vertel dat je van Find Your Place komt!
link Deel de vergelijking
Link gekopieerd
close

Verzoek om inlichtingen

Uw aanvraag Find Your Place is verzonden

We hebben naar de eigenaars een e-mail met uw vraag gestuurd.
Houd uw mailbox in de gaten. Weldra ontvangt u een antwoord van het door u gecontacteerde etablissement.
Hebt u na 2 dagen nog geen nieuws, bel dan even. Ze hebben het waarschijnlijk erg druk.

Bent u fan van Find Your Place?
Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
${ mailBox.errorsend }
Aantal personen :

Inhoud van uw vraag

close

Deel met een vriend

titre message correctement envoyé mail ami


contenu message correctement envoyé mail ami

Bent u fan van Find Your Place?
Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
${ shareByMail.errorsend }
${ shareByMail.nomSalle }
${ shareByMail.nomEtab }
de la part de
tot

La Passerelle

Escale Aventure

Salle valable pour événement :

Beschrijving

Recreatiepark en evenementenlocatie Escale Aventure biedt een unieke setting voor uw privé- of zakelijke bijeenkomsten. Ontdek premium faciliteiten en originele activiteiten om een verjaardagsfeest of teambuilding in de provincie Henegouwen op te fleuren.

Escale Aventure is gevestigd in een voormalige scheepswerf, op een steenworp afstand van het kasteel van Antoing. Doornik en het Grand Large van Péronnes liggen op slechts 12 minuten afstand. Brussel ligt op 70 km, Bergen op 50 km en Rijsel op slechts 20 km: deze gunstige ligging is ideaal voor het organiseren van zakelijke evenementen. Escale Aventure beschikt over een ruime gratis parkeerplaats en de vele nabijgelegen accommodaties bieden plaats aan honderden gasten.

Dit recreatiepark biedt verschillende outdooractiviteiten aan, zoals elektrisch karten, buggytochten voor teambuilding en een speeltuin voor kinderen. Ook is er een binnenspeelruimte van 1.200 m², ideaal om de jongsten bezig te houden tijdens familiefeesten of bruiloften.

Escale Aventure organiseert uw evenement van A tot Z en biedt volledig op maat gemaakte formules aan. De locatie beschikt over twee evenementruimtesLa Passerelle, met zijn 220 zitplaatsen, is perfect voor het organiseren van een bruiloftsbanket of een zakelijk diner. U kunt de ruimte ook gebruiken voor een seminarie met 120 tot 250 deelnemers, of kiezen voor een cocktailconfiguratie met een maximumcapaciteit van 300 personen. De vergaderzaal op de eerste verdieping, met een terras, is ontworpen om uw conferenties, bestuursvergaderingen of teambuildingdagen voor 40 tot 60 deelnemers te hosten.

Wat betreft de catering, zorgt het team van Escale Aventure voor alles: aperitief, hapjes, maaltijden op maat, bruidstaart of verjaardagstaart. Ook muzikale entertainment of de organisatie van een dansavond kan geregeld worden. Daarnaast kunt u, naast karten en buggy's, een bezoek aan de brouwerij plannen om uw seminarie extra bijzonder te maken.

Voor uw familie- of zakelijke bijeenkomsten in de buurt van Doornik, kies voor een locatie buiten de gebaande paden: Escale Aventure neemt alles uit handen en creëert uw evenement op maat in een originele en flexibele setting.

expand_more

Uw contactpersoon

L'Equipe de Escale Aventure

Deel

whatsapp messenger mail Facebook Linkedin

Gedetailleerde tarieven

2000€ per dag (inclusief opstelling)

Vraag een op maat gemaakte offerte aan

Verplichte kosten van de zaal

Schoonmaak alleen, zonder verhuizing : 150€
Verhuis- en schoonmaakkosten : 850€
Beveiliger : 34€ per uur

Samenstelling

  • Uitrusting
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Bar
    Bar
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Keuken
    Keuken
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Inbegrip van Vaatwerk
    Servies inbegrepen
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met inbegrip van Tafels en Stoelen
    Tafels en stoelen inbegrepen
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Projector
    Projector
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Projectiescherm
    Projectiescherm
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Geluidsmateriaal
    Geluidsmateriaal
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Lichtmateriaal
    Belichtingsmateriaal
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Wifi
    Wifi
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Flip-Over
    Flip-over
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Podium
    Podium
  • Evenementen
    In 3 kliks een TROUWZAAL huren, overal in België: Brussel, Luik, Namen Aarlen...
    Huwelijk
    In 3 kliks een VERGADERZAAL huren, overal in België: Brussel, Luik, Namen Aarlen...
    Vergadering
    In 3 kliks een SEMINARIEZAAL huren, overal in België: Brussel, Luik, Namen Aarlen...
    Seminar
    In 3 kliks een zaal voor een VERJAARDAGSFEEST huren, overal in België: Brussel, Luik, Namen Aarlen...
    Verjaardag
    In 3 kliks een zaal voor een BEDRIJFSFEEST huren, overal in België: Brussel, Luik, Namen Aarlen...
    Bedrijfsfeest
    In 3 kliks een CONFERENTIE- en CONGRESZAAL huren, overal in België: Brussel, Luik, Namen Aarlen...
    Conferentie/ Congres
    In 3 kliks een zaal voor een DOOPFEEST huren, overal in België: Brussel, Luik, Namen Aarlen...
    Doopsel
    In 3 kliks een zaal voor een COMMUNIE huren, overal in België: Brussel, Luik, Namen Aarlen...
    Communie, Bar Mitswa, Lentefeest
    In 3 kliks een zaal voor een VRIJGEZELLENFEEST huren, overal in België: Brussel, Luik, Namen Aarlen...
    Begrafenis
    In 3 kliks een CONCERT- en SPEKTAKELZAAL huren, overal in België: Brussel, Luik, Namen Aarlen...
    Concert/ Spektakel
    In 3 kliks een zaal voor een PRIVÉ-AVOND huren, overal in België: Brussel, Luik, Namen Aarlen...
    Privé-avond
    In 3 kliks een zaal voor een PUBLIEKE AVOND huren, overal in België: Brussel, Luik, Namen Aarlen...
    Publieke avond
    	 picto evenement salon-foire-exposition
    Salon/ Beurs/ Tentoonstelling
  • Diensten
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Parking
    Parking
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Terras en Binnenplaats
    Terras/Binnenplaats
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met toegang voor PBM
    Toegankelijk voor PBM
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Binnenspeelruimte voor kinderen
    Indoor speelzaal voor kinderen
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Buitenspeeltuin voor kinderen
    Outdoor speeltuin voor kinderen
    Schoonmaak mits toeslag
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Kosten Inbegrepen in de prijs
    Energiekosten inbegrepen
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Vestiaire
    Vestiaire
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Wifi
    Wifi
  • Traiteurs
    Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met unieke Traiteurdienst
    Service traiteur unique
    Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met restaurant ter plaatse
    Plaatselijk restaurant
  • Soort etablissement
    Huwelijk, verjaardag, seminarie: Prestigieuze locatie te huur
    Prestigieuze locatie
    Huwelijk, verjaardag, seminarie: Ongewone Locatie te huur
    Ongewone locatie
    Huwelijk, verjaardag, seminarie: Traditionele zaal te huur
    Traditionele zaal
    Huwelijk, verjaardag, seminarie: Feestzaal te huur
    Feestzaal
    4
    Zaalen
  • Maximale capaciteit
    Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - cocktailopstelling - lopend buffet
    Cocktail/ aperitief
    (300 max.)
    Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - banketopstelling - rechthoekige tafels
    Banket rechthoekige tafel
    (220 max.)
    Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - opstelling voor een dansavond
    Dansavond
    (300 max.)
    Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - vergaderopstelling
    In vergadering
    (150 max.)
    Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - opstelling in U-vorm
    Opstelling in U-vorm
    (120 max.)
    Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - klassikale opstelling
    Klasopstelling
    (150 max.)
    Verhuur voor seminarie, congres, concert, spektakel - theateropstelling
    Theater
    (250 max.)

Localisatie (Avenue du Lac , 7640 Antoing)

${ placeMarker('50.5456363','3.4471244', 'https://findyourplace.be/src/ressources/images/recherche/marker.svg') }

Uw contactpersoon

L'Equipe de Escale Aventure

Deel

whatsapp messenger mail Facebook Linkedin
close

Verzoek om inlichtingen

Uw aanvraag Find Your Place is verzonden

We hebben naar de eigenaars een e-mail met uw vraag gestuurd.
Houd uw mailbox in de gaten. Weldra ontvangt u een antwoord van het door u gecontacteerde etablissement.
Hebt u na 2 dagen nog geen nieuws, bel dan even. Ze hebben het waarschijnlijk erg druk.

Bent u fan van Find Your Place?
Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
${ mailBox.errorsend }
Aantal personen :

Inhoud van uw vraag

close

Deel met een vriend

titre message correctement envoyé mail ami


contenu message correctement envoyé mail ami

Bent u fan van Find Your Place?
Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
${ shareByMail.errorsend }
${ shareByMail.nomSalle }
${ shareByMail.nomEtab }
de la part de
tot