Business vergaderingzaal dichtbij Loyers (Namur) (Namur) : Lodge Van 8 tot 25 gasten

Onze website gebruikt cookies met het oog op het verbeteren van onze diensten. Door verder te surfen op onze website aanvaardt u onze politiek. U kunt het beheer van uw privégegevens en cookies hier raadplegen. cookies policy

Inclusief
Favorieten
close
vergelijken
favorite favorite_border

${ salle.nom_etablissement }

${ salle.nom }

  • room ${ salle.codePostalSociete } ${ salle.villeSociete }
  • person Van ${ salle.repas_assis_de } tot ${ salle.repas_assis_a } Zittende mensen
favorite${ Object.keys(store.store.favoris).length }
Vergelijkende
close

${ val.salle.nom }
${ val.nom }

${ replaceSymbol(titre,'_',' ') }
  • ${ val_cri['nom'] }

Maximale capaciteit
  • Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - cocktailopstelling - lopend buffet Cocktail/ aperitief
    (${ val.salle.capacite_max_event.cocktail_apero } max.)
  • Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - banketopstelling - rechthoekige tafels Banket rechthoekige tafel
    (${ val.salle.capacite_max_event.banquet1 } max.)
  • Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - banketopstelling - ronde tafels Banket ronde tafel
    (${ val.salle.capacite_max_event.banquet2 } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - opstelling voor een dansavond Dansavond
    (${ val.salle.capacite_max_event.soiree_dansante } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - vergaderopstelling In vergadering
    (${ val.salle.capacite_max_event.reunion } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - opstelling in U-vorm Opstelling in U-vorm
    (${ val.salle.capacite_max_event.u } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - klassikale opstelling Klasopstelling
    (${ val.salle.capacite_max_event.classe } max.)
  • Verhuur voor seminarie, congres, concert, spektakel - theateropstelling Theater
    (${ val.salle.capacite_max_event.theatre } max.)
  • Verhuur voor seminarie, congres, concert, spektakel - auditoriumopstelling Auditorium
    (${ val.salle.capacite_max_event.auditorium } max.)
Gedetailleerde tarieven
Opties van de zaal
${ val.option_champ } : ${ val.prix|nl2br }
Verplichte kosten van de zaal
${ val.option_champ } : ${ val.prix|nl2br }
Traiteurs
verplichte restauratie
  • Ja
  • Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met optionele catering Neen
Traiteurs
  • Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met unieke Traiteurdienst Vaste traiteur
  • Lijst met aanvaarde traiteurs
  • Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal vrij van traiteur Vrije keuze van traiteur
  • Plaatselijk restaurant
${ replaceSymbol(titre,'_',' ') }
  • ${ val_cri['nom'] }
  • ${ val.etablissements_infos.nombre_salle }
    Aantal zalen
  • ${ val.etablissements_infos.nombre_lit }
    Aantal bedden
  • ${ val.etablissements_infos.nombre_chambre }
    Aantal slaapkamers

Ecolabel
  • Groene sleutel
Uw contactpersoon:
${ val.etablissements_infos.personne_contact } ${ val.clients.nomGerant } ${ val.clients.prenomGerant }
mail Contacteren
phone Op Bellen ${ val.clients.telSociete} Vertel dat je van Find Your Place komt!
link Deel de vergelijking
Link gekopieerd
close

Verzoek om inlichtingen

Uw aanvraag Find Your Place is verzonden

We hebben naar de eigenaars een e-mail met uw vraag gestuurd.
Houd uw mailbox in de gaten. Weldra ontvangt u een antwoord van het door u gecontacteerde etablissement.
Hebt u na 2 dagen nog geen nieuws, bel dan even. Ze hebben het waarschijnlijk erg druk.

Bent u fan van Find Your Place?
Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
${ mailBox.errorsend }
Aantal personen :

Inhoud van uw vraag

close

Deel met een vriend

titre message correctement envoyé mail ami


contenu message correctement envoyé mail ami

Bent u fan van Find Your Place?
Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
${ shareByMail.errorsend }
${ shareByMail.nomSalle }
${ shareByMail.nomEtab }
de la part de
tot

Lodge

Burogest Office Park

Salle valable pour événement :

Beschrijving

Burogest Office Park in Loyers organiseert uw zakelijke evenementen van A tot Z en voert eveneens secretariaatswerk uit. Het dynamische en bekwame team van Burogest Office Park luistert naar u en onthaalt u ter gelegenheid van al uw bedrijfsevenementen, gaande van vergaderingen tot opleidingen, seminaries, teambuildings, publieke avonden, concerten, spektakels, beurzen en salons… Het team legt flexibiliteit en creativiteit aan de dag bij het uitdokteren van de formule die aan al uw behoeften zal voldoen. Burogest Office Park beschikt over 6 zalen en inrichtbare ruimtes waarin u tijdens uw vergaderingen 6 tot 200 personen kunt ontvangen, 0 tot 200 personen tijdens een cocktailparty en 100 tot 200 personen tijdens een bedrijfsfeest. Elke zaal is volledig uitgerust zodat u over een comfortabele en professionele werkruimte zult beschikken. Burogest Office Park neemt de volledige organisatie van uw evenementen op zich en houdt hierbij rekening met uw uiteenlopende eisen. Er wordt voor een traiteurdienst, een brouwer en een bar gezorgd. En mocht de à la carte cateringservice u niet bevallen, dan kunt u eveneens terecht in La Rotonde, het restaurant van het etablissement. Het etablissement biedt u trouwens tal van gemaksvoorzieningen zoals een gemakkelijke toegang voor personen met beperkte mobiliteit, een grote parking vlakbij, een terras, een rookruimte en een ruimte voor een foodtruck. Tot slot biedt Burogest Office Park naast zijn professionele ruimtes, ook assistentie- en telesecretariaatsdiensten aan en dit zowel aan bedrijven als aan vrij beroepers (medisch secretariaat, administratieve, commerciële en financiële assistentie…). Indien u interesse hebt voor de diensten van Burogest Office Park, of het nu gaat om het organiseren van een zakelijk evenement dan wel om de assistentie- en telesecretariaatsdiensten, dan raden wij u aan om onmiddellijk contact om te nemen met het team voor meer informatie.

expand_more

Uw contactpersoon

L'Equipe Burogest

Deel

whatsapp messenger mail Facebook Linkedin
  • Maximale capaciteit
    Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - vergaderopstelling
    In vergadering
    (20 max.)
    Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - opstelling in U-vorm
    Opstelling in U-vorm
    (20 max.)
    Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - klassikale opstelling
    Klasopstelling
    (25 max.)
  • Localisatie (av des Dessus-de-Lives 2, 5101 Loyers (Namur))

    ${ placeMarker('50.4617373','4.9237505', 'https://findyourplace.be/src/ressources/images/recherche/marker.svg') }

    Uw contactpersoon

    L'Equipe Burogest

    Deel

    whatsapp messenger mail Facebook Linkedin
    close

    Verzoek om inlichtingen

    Uw aanvraag Find Your Place is verzonden

    We hebben naar de eigenaars een e-mail met uw vraag gestuurd.
    Houd uw mailbox in de gaten. Weldra ontvangt u een antwoord van het door u gecontacteerde etablissement.
    Hebt u na 2 dagen nog geen nieuws, bel dan even. Ze hebben het waarschijnlijk erg druk.

    Bent u fan van Find Your Place?
    Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
    ${ mailBox.errorsend }
    Aantal personen :

    Inhoud van uw vraag

    close

    Deel met een vriend

    titre message correctement envoyé mail ami


    contenu message correctement envoyé mail ami

    Bent u fan van Find Your Place?
    Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
    ${ shareByMail.errorsend }
    ${ shareByMail.nomSalle }
    ${ shareByMail.nomEtab }
    de la part de
    tot