Seminarzaal dichtbij Grâce-Hollogne (Liège) : Beluga Van 10 tot 40 gasten

Onze website gebruikt cookies met het oog op het verbeteren van onze diensten. Door verder te surfen op onze website aanvaardt u onze politiek. U kunt het beheer van uw privégegevens en cookies hier raadplegen. "="" href="\"https://findyourplace.be/en/cookies-policy\"">cookies policy

Inclusief
favorite0
close

Verzoek om inlichtingen

Uw aanvraag Find Your Place is verzonden

We hebben naar de eigenaars een e-mail met uw vraag gestuurd.
Houd uw mailbox in de gaten. Weldra ontvangt u een antwoord van het door u gecontacteerde etablissement.
Hebt u na 2 dagen nog geen nieuws, bel dan even. Ze hebben het waarschijnlijk erg druk.

Bent u fan van Find Your Place?
Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
${ mailBox.errorsend }
Aantal personen :

Inhoud van uw vraag

close

Deel met een vriend

titre message correctement envoyé mail ami


contenu message correctement envoyé mail ami

Bent u fan van Find Your Place?
Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
${ shareByMail.errorsend }
${ shareByMail.nomSalle }
${ shareByMail.nomEtab }
de la part de
tot

Beluga

Liege Airport

Salle valable pour événement :

Beschrijving

Het complex van de luchthaven van Luik huisvest 8 vergaderzalen die u voor al uw zakelijke evenementen kunt reserveren en naar wens kunt inrichten. De zaal Piper is de kleinste. Ze is uiterst geschikt voor een vergadering met een klein gezelschap van 6 personen. De zaal Constellation heeft een capaciteit van 30 personen en is dan weer geschikt voor een conferentie. De meeste zalen zijn uitgerust met een videoprojector en een internetaansluiting. Dat is het geval voor de zalen Falcon, Hawker, Citation, Dreamliner en Gulfstream. Alle zalen worden beheerd door het Business Park. U kunt er enkel een vergadering laten plaatsvinden, maar indien u dat wenst, kunt u ook opteren voor een formule met koffiepauze of een lunch. Het complex is ook uiterst geschikt voor een groot bedrijfsfeest, want u kunt zelfs de terminal of een deel ervan huren. Het is een goede manier om uw bedienden ter gelegenheid van een evenement voor 300 tot 1200 personen een unieke ervaring te schenken. De site is heel gemakkelijk te bereiken en ligt op een boogscheut van de autosnelweg E42, afrit Bierset. U kunt eveneens gebruikmaken van een zeer grote parking zodat u niet te kampen krijgt met parkeerproblemen. Organiseer al uw zakelijke ontmoetingen, uw vergaderingen en uw conferenties in goed ingerichte lokalen met een ultramoderne uitrusting. Contacteer nu het team van het Business Park en krijg een aanbod dat precies aan uw behoeften voldoet en daarbij horen eveneens de verschillende cateringmogelijkheden.

expand_more
person

Uw contactpersoon

Emilie Happart

Deel

messenger mail Facebook Linkedin

Gedetailleerde tarieven

Dag & avond of Dag: 400€ excl. btw Avond of 1/2 dag (= max. 6 uren ): 250€ excl. btw

Samenstelling

  • Uitrusting
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met inbegrip van Tafels en Stoelen
    Tafels en stoelen inbegrepen
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Projector
    Projector
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Projectiescherm
    Projectiescherm
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Wifi
    Wifi
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Flip-Over
    Flip-over
  • Evenementen
  • Diensten
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Parking
    Parking
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met toegang voor PBM
    Toegankelijk voor PBM
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met eindschoonmaak inbegrepen
    Schoonmaak inbegrepen
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Accommodatie ter plaatse
    Possibilité de loger sur place (non inclus dans le budget)
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Kosten Inbegrepen in de prijs
    Energiekosten inbegrepen
  • Traiteurs
    Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met optionele catering
    Geen verplichte catering
    Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met unieke Traiteurdienst
    Service traiteur unique
    Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met restaurant ter plaatse
    Plaatselijk restaurant
  • Soort etablissement
    Huwelijk, verjaardag, seminarie: Prestigieuze locatie te huur
    Prestigieuze locatie
    Huwelijk, verjaardag, seminarie: Traditionele zaal te huur
    Traditionele zaal
    Business Center
    8
    Zaalen
    200
    Bedden
    100
    Slaapkamers
  • Maximale capaciteit
    Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - cocktailopstelling - lopend buffet
    Cocktail/ aperitief
    (40 max.)
    Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - banketopstelling - ronde tafels
    Banket ronde tafel
    (20 max.)
    Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - vergaderopstelling
    In vergadering
    (20 max.)
person

Uw contactpersoon

Emilie Happart

Deel

messenger mail Facebook Linkedin
close

Verzoek om inlichtingen

Aantal personen :

Inhoud van uw vraag

close

Deel met een vriend

de la part de
tot