Seminarzaal dichtbij Nandrin (Liège) : Rez Creative Van 10 tot 30 gasten

Onze website gebruikt cookies met het oog op het verbeteren van onze diensten. Door verder te surfen op onze website aanvaardt u onze politiek. U kunt het beheer van uw privégegevens en cookies hier raadplegen. cookies policy

Inclusief
Favorieten
close
vergelijken
favorite favorite_border

${ salle.nom_etablissement }

${ salle.nom }

  • room ${ salle.codePostalSociete } ${ salle.villeSociete }
  • person Van ${ salle.repas_assis_de } tot ${ salle.repas_assis_a } Zittende mensen
favorite${ Object.keys(store.store.favoris).length }
Vergelijkende
close

${ val.salle.nom }
${ val.nom }

${ replaceSymbol(titre,'_',' ') }
  • ${ val_cri['nom'] }

Maximale capaciteit
  • Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - cocktailopstelling - lopend buffet Cocktail/ aperitief
    (${ val.salle.capacite_max_event.cocktail_apero } max.)
  • Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - banketopstelling - rechthoekige tafels Banket rechthoekige tafel
    (${ val.salle.capacite_max_event.banquet1 } max.)
  • Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - banketopstelling - ronde tafels Banket ronde tafel
    (${ val.salle.capacite_max_event.banquet2 } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - opstelling voor een dansavond Dansavond
    (${ val.salle.capacite_max_event.soiree_dansante } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - vergaderopstelling In vergadering
    (${ val.salle.capacite_max_event.reunion } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - opstelling in U-vorm Opstelling in U-vorm
    (${ val.salle.capacite_max_event.u } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - klassikale opstelling Klasopstelling
    (${ val.salle.capacite_max_event.classe } max.)
  • Verhuur voor seminarie, congres, concert, spektakel - theateropstelling Theater
    (${ val.salle.capacite_max_event.theatre } max.)
  • Verhuur voor seminarie, congres, concert, spektakel - auditoriumopstelling Auditorium
    (${ val.salle.capacite_max_event.auditorium } max.)
Gedetailleerde tarieven
Opties van de zaal
${ val.option_champ } : ${ val.prix|nl2br }
Verplichte kosten van de zaal
${ val.option_champ } : ${ val.prix|nl2br }
Traiteurs
verplichte restauratie
  • Ja
  • Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met optionele catering Neen
Traiteurs
  • Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met unieke Traiteurdienst Vaste traiteur
  • Lijst met aanvaarde traiteurs
  • Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal vrij van traiteur Vrije keuze van traiteur
  • Plaatselijk restaurant
${ replaceSymbol(titre,'_',' ') }
  • ${ val_cri['nom'] }
  • ${ val.etablissements_infos.nombre_salle }
    Aantal zalen
  • ${ val.etablissements_infos.nombre_lit }
    Aantal bedden
  • ${ val.etablissements_infos.nombre_chambre }
    Aantal slaapkamers

Ecolabel
  • Groene sleutel
Uw contactpersoon:
${ val.etablissements_infos.personne_contact } ${ val.clients.nomGerant } ${ val.clients.prenomGerant }
mail Contacteren
phone Op Bellen ${ val.clients.telSociete} Vertel dat je van Find Your Place komt!
link Deel de vergelijking
Link gekopieerd
close

Verzoek om inlichtingen

Uw aanvraag Find Your Place is verzonden

We hebben naar de eigenaars een e-mail met uw vraag gestuurd.
Houd uw mailbox in de gaten. Weldra ontvangt u een antwoord van het door u gecontacteerde etablissement.
Hebt u na 2 dagen nog geen nieuws, bel dan even. Ze hebben het waarschijnlijk erg druk.

Bent u fan van Find Your Place?
Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
${ mailBox.errorsend }
Aantal personen :

Inhoud van uw vraag

close

Deel met een vriend

titre message correctement envoyé mail ami


contenu message correctement envoyé mail ami

Bent u fan van Find Your Place?
Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
${ shareByMail.errorsend }
${ shareByMail.nomSalle }
${ shareByMail.nomEtab }
de la part de
tot

Rez Creative

Le Hub

Salle valable pour événement :

Beschrijving

In de Hub wordt het bedrijvencentrum heruitgevonden! Deze locatie is zeer goed gelegen in Tinlot, halverwege Luik en Marche-en-Famenne! Ontdek er vier vergaderzalen en co-workingruimtes én een ruimte waar u een bedrijfsfeest of teambuilding kunt organiseren.

Het Hub Business Center focust resoluut op het welzijn op de werkplek. Het is een waar ecosysteem, gewijd aan bedrijven. Deze volledig moduleerbare site heeft een oppervlakte van 1.100 m², die uit vier delen bestaat. 

Ten eerste is er een co-workinggedeelte met toegang tot verschillende vergaderzalen en gemeenschappelijke ruimtes. Deze co-workingruimte is ofwel een ruimte, gedeeld met anderen, ofwel een specifiek kantoor.
Vervolgens zijn er privékantoren. Er zijn 2 formules: uw eigen privékantoor of een adres voor uw hoofdkantoor. 
In de vergaderzalen kunt u uw grote of kleine vergaderingen organiseren: Gemba (maximaal 6 personen), Merlin (8 personen) en Rez-Créative (tot 30 deelnemers).
Tot slot is er de Lobby-ruimte die werd ontworpen voor teambuildingsessies of bedrijfsfeesten voor maximaal 60 deelnemers.

De Hub is bedoeld als een stimulerend ecosysteem dat uitwisseling en creativiteit in de hand werkt. De Hub-community stelt regelmatig cursussen voor en organiseert corporate events. De Hub is met andere woorden veel meer dan alleen een bedrijvencentrum: het is een echt netwerk dat ondernemers ondersteunt en begeleidt bij de ontwikkeling van hun bedrijf.

Op praktisch vlak voorziet de Hub in een parking voor auto's en fietsen met oplaadpunten voor e-bikes. De lokalen zijn volledig toegankelijk voor PBM. De huur van de verschillende ruimtes is inclusief schoonmaak en nutsvoorzieningen. Ter plekke kunt u gebruikmaken van een keuken, een bar, een bibliotheek en een ontspanningsruimte. Catering kan worden geregeld of er kan gezorgd worden voor een foodtruck. Drankjes en fruit zijn naar believen beschikbaar!

De Hub staat voor hyperconnectiviteit en ultramodern materiaal en stelt u een flipover met stiften ter beschikking.  De plek is zodanig ontworpen dat comfort, technologie en welzijn er hand in hand gaan.

Bent u op zoek naar een bedrijvencentrum dat tevens een community is? Een gezellige, aangename en super goed uitgeruste plaats om van gedachten te wisselen en te werken? Spreek dan af in de Hub op de grens van Luxemburg, de provincies Luik en Namen.
 

expand_more

Gedetailleerde tarieven

95€/uur

1/2 dag:  275 €

Dag : 490€

Samenstelling

  • Uitrusting
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Bar
    Bar
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Keuken
    Keuken
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met inbegrip van Tafels en Stoelen
    Tafels en stoelen inbegrepen
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Projectiescherm
    Projectiescherm
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Wifi
    Wifi
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Flip-Over
    Flip-over
  • Evenementen
    In 3 kliks een VERGADERZAAL huren, overal in België: Brussel, Luik, Namen Aarlen...
    Vergadering
    In 3 kliks een SEMINARIEZAAL huren, overal in België: Brussel, Luik, Namen Aarlen...
    Seminar
    In 3 kliks een CONFERENTIE- en CONGRESZAAL huren, overal in België: Brussel, Luik, Namen Aarlen...
    Conferentie/ Congres
  • Diensten
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Parking
    Parking
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Terras en Binnenplaats
    Terras/Binnenplaats
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met toegang voor PBM
    Toegankelijk voor PBM
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met eindschoonmaak inbegrepen
    Schoonmaak inbegrepen
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Kosten Inbegrepen in de prijs
    Energiekosten inbegrepen
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met plaats voor Foodtruck
    Ruimte voor foodtruck
  • Traiteurs
    Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met unieke Traiteurdienst
    Service traiteur unique
  • Soort etablissement
    Huwelijk, verjaardag, seminarie: Traditionele zaal te huur
    Traditionele zaal
    Seminarie, vergadering, opleiding: Ruimte voor Coworking te huur
    Coworking ruimte
    Business Center
    5
    Zaalen
  • Maximale capaciteit
    Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - vergaderopstelling
    In vergadering
    (25 max.)
    Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - opstelling in U-vorm
    Opstelling in U-vorm
    (22 max.)
    Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - klassikale opstelling
    Klasopstelling
    (22 max.)
    Verhuur voor seminarie, congres, concert, spektakel - theateropstelling
    Theater
    (30 max.)

Uw contactpersoon

Zayane Azraze

Deel

whatsapp messenger mail Facebook Linkedin

Localisatie (Rue sur Haies 7, 4550 Nandrin)

${ placeMarker('50.500772','5.402207', 'https://findyourplace.be/src/ressources/images/recherche/marker.svg') }

Uw contactpersoon

Zayane Azraze

Deel

whatsapp messenger mail Facebook Linkedin

Samenvatting :

  • Type evenement :

    ${ meetingType }

  • begindatum :

    ${ startDate }

  • Einddatum :

    ${ endDate }

  • Totaal aantal personen :

    ${ maxPeople }

  • Aantal personen met accommodatie :

    ${ maxRoomPeople }

  • Aantal eenpersoonskamers :

    ${ simpleRoom }

  • Aantal tweepersoonskamers met aparte bedden :

    ${ twinRoom }

  • Aantal tweepersoonskamers :

    ${ doubleRoom }

  • Aantal personen in meerpersoonskamers :

    ${ multipleRoom }

  • Type evenement :

    Ja

  • Totaal aantal koffies :

    ${ totalNumberOfCoffee }

  • total-number-of-break-coffee__key :

    ${ totalNumberOfBreakCoffee }

  • total-number-of-lunch__key :

    ${ totalNumberOfLunch }

  • total-number-of-break-coffee-afternoon__key

    ${ totalNumberOfBreakCoffeeAfternoon }

  • total-number-ok-dinner__key :

    ${ totalNumberOfDinner }

  • total-number-of-little-breakfast__key :

    ${ totalNumberOfLittleBreakfast }

  • total-number-ok-brunch__key :

    ${ totalNumberOfBrunch }

  • total-number-of-cocktail__key :

    ${ totalNumberOfCocktail }

  • total-number-of-aperitif__key :

    ${ totalNumberOfAperitif }

  • total-number-of-buffet__key :

    ${ totalNumberOfBuffet }

  • total-number-of-gala__key :

    ${ totalNumberOfGala }

  • total-number-of-soft-drink__key :

    ${ totalNumberOfSoftDrink }

  • total-number-of-alcool__key :

    ${ totalNumberOfAlcohol }

  • Andere :

    ${ totalNumberOfOtherEat }

Verzoek om informatie

${ pageNumber } / 2

close

Uw contactgegevens

Quel est votre type d’événement ?

Datum(s) van uw evenement?

Datum(s) van uw evenement?

  • begindatum

    ${startDate}

  • Einddatum

    ${endDate}

Aantal deelnemers

Verdeling van de deelnemers

Heeft u catering ter plaatse nodig?

Hoeveel maaltijden heeft u nodig?

  • begindatum

    ${startDate}

  • Einddatum

    ${endDate}

Andere cateringopties

Uw evenementenzaal

Uw evenementenlocatie

${ totalPeople }

Indeling

Uitrusting

Wilt u iets toevoegen?

Er is een fout in het formulier

close

Deel met een vriend

titre message correctement envoyé mail ami


contenu message correctement envoyé mail ami

Bent u fan van Find Your Place?
Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
${ shareByMail.errorsend }
${ shareByMail.nomSalle }
${ shareByMail.nomEtab }
de la part de
tot