Seminarzaal dichtbij Loyers (Namur) (Namur) : Salle Méridionale Van 30 tot 70 gasten

Onze website gebruikt cookies met het oog op het verbeteren van onze diensten. Door verder te surfen op onze website aanvaardt u onze politiek. U kunt het beheer van uw privégegevens en cookies hier raadplegen. cookies policy

Inclusief
Favorieten
close
vergelijken
favorite favorite_border

${ salle.nom_etablissement }

${ salle.nom }

  • room ${ salle.codePostalSociete } ${ salle.villeSociete }
  • person Van ${ salle.repas_assis_de } tot ${ salle.repas_assis_a } Zittende mensen
favorite${ Object.keys(store.store.favoris).length }
Vergelijkende
close

${ val.salle.nom }
${ val.nom }

${ replaceSymbol(titre,'_',' ') }
  • ${ val_cri['nom'] }

Maximale capaciteit
  • Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - cocktailopstelling - lopend buffet Cocktail/ aperitief
    (${ val.salle.capacite_max_event.cocktail_apero } max.)
  • Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - banketopstelling - rechthoekige tafels Banket rechthoekige tafel
    (${ val.salle.capacite_max_event.banquet1 } max.)
  • Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - banketopstelling - ronde tafels Banket ronde tafel
    (${ val.salle.capacite_max_event.banquet2 } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - opstelling voor een dansavond Dansavond
    (${ val.salle.capacite_max_event.soiree_dansante } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - vergaderopstelling In vergadering
    (${ val.salle.capacite_max_event.reunion } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - opstelling in U-vorm Opstelling in U-vorm
    (${ val.salle.capacite_max_event.u } max.)
  • Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - klassikale opstelling Klasopstelling
    (${ val.salle.capacite_max_event.classe } max.)
  • Verhuur voor seminarie, congres, concert, spektakel - theateropstelling Theater
    (${ val.salle.capacite_max_event.theatre } max.)
  • Verhuur voor seminarie, congres, concert, spektakel - auditoriumopstelling Auditorium
    (${ val.salle.capacite_max_event.auditorium } max.)
Gedetailleerde tarieven
Opties van de zaal
${ val.option_champ } : ${ val.prix|nl2br }
Verplichte kosten van de zaal
${ val.option_champ } : ${ val.prix|nl2br }
Traiteurs
verplichte restauratie
  • Ja
  • Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met optionele catering Neen
Traiteurs
  • Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met unieke Traiteurdienst Vaste traiteur
  • Lijst met aanvaarde traiteurs
  • Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal vrij van traiteur Vrije keuze van traiteur
  • Plaatselijk restaurant
${ replaceSymbol(titre,'_',' ') }
  • ${ val_cri['nom'] }
  • ${ val.etablissements_infos.nombre_salle }
    Aantal zalen
  • ${ val.etablissements_infos.nombre_lit }
    Aantal bedden
  • ${ val.etablissements_infos.nombre_chambre }
    Aantal slaapkamers

Ecolabel
  • Groene sleutel
Uw contactpersoon:
${ val.etablissements_infos.personne_contact } ${ val.clients.nomGerant } ${ val.clients.prenomGerant }
mail Contacteren
phone Op Bellen ${ val.clients.telSociete} Vertel dat je van Find Your Place komt!
link Deel de vergelijking
Link gekopieerd
close

Verzoek om inlichtingen

Uw aanvraag Find Your Place is verzonden

We hebben naar de eigenaars een e-mail met uw vraag gestuurd.
Houd uw mailbox in de gaten. Weldra ontvangt u een antwoord van het door u gecontacteerde etablissement.
Hebt u na 2 dagen nog geen nieuws, bel dan even. Ze hebben het waarschijnlijk erg druk.

Bent u fan van Find Your Place?
Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
${ mailBox.errorsend }
Aantal personen :

Inhoud van uw vraag

close

Deel met een vriend

titre message correctement envoyé mail ami


contenu message correctement envoyé mail ami

Bent u fan van Find Your Place?
Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
${ shareByMail.errorsend }
${ shareByMail.nomSalle }
${ shareByMail.nomEtab }
de la part de
tot

Salle Méridionale

Burogest Office Park

Salle valable pour événement :

Beschrijving

Burogest Office Park in Loyers organiseert uw zakelijke evenementen van A tot Z en voert eveneens secretariaatswerk uit. Het dynamische en bekwame team van Burogest Office Park luistert naar u en onthaalt u ter gelegenheid van al uw bedrijfsevenementen, gaande van vergaderingen tot opleidingen, seminaries, teambuildings, publieke avonden, concerten, spektakels, beurzen en salons… Het team legt flexibiliteit en creativiteit aan de dag bij het uitdokteren van de formule die aan al uw behoeften zal voldoen. Burogest Office Park beschikt over 6 zalen en inrichtbare ruimtes waarin u tijdens uw vergaderingen 6 tot 200 personen kunt ontvangen, 0 tot 200 personen tijdens een cocktailparty en 100 tot 200 personen tijdens een bedrijfsfeest. Elke zaal is volledig uitgerust zodat u over een comfortabele en professionele werkruimte zult beschikken. Burogest Office Park neemt de volledige organisatie van uw evenementen op zich en houdt hierbij rekening met uw uiteenlopende eisen. Er wordt voor een traiteurdienst, een brouwer en een bar gezorgd. En mocht de à la carte cateringservice u niet bevallen, dan kunt u eveneens terecht in La Rotonde, het restaurant van het etablissement. Het etablissement biedt u trouwens tal van gemaksvoorzieningen zoals een gemakkelijke toegang voor personen met beperkte mobiliteit, een grote parking vlakbij, een terras, een rookruimte en een ruimte voor een foodtruck. Tot slot biedt Burogest Office Park naast zijn professionele ruimtes, ook assistentie- en telesecretariaatsdiensten aan en dit zowel aan bedrijven als aan vrij beroepers (medisch secretariaat, administratieve, commerciële en financiële assistentie…). Indien u interesse hebt voor de diensten van Burogest Office Park, of het nu gaat om het organiseren van een zakelijk evenement dan wel om de assistentie- en telesecretariaatsdiensten, dan raden wij u aan om onmiddellijk contact om te nemen met het team voor meer informatie.

expand_more

Gedetailleerde tarieven

Contacteer ons

Opties van de zaal

Mogelijkheid om op zaterdag en dinsdag met een supplement te verhuren : op aanvraag

Samenstelling

  • Uitrusting
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Inbegrip van Vaatwerk
    Servies inbegrepen
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met inbegrip van Tafels en Stoelen
    Tafels en stoelen inbegrepen
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Projector
    Projector
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Projectiescherm
    Projectiescherm
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Geluidsmateriaal
    Geluidsmateriaal
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Lichtmateriaal
    Belichtingsmateriaal
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Wifi
    Wifi
    Huur een trouw-, verjaardags-, seminariezaal met Flip-Over
    Flip-over
  • Evenementen
    In 3 kliks een VERGADERZAAL huren, overal in België: Brussel, Luik, Namen Aarlen...
    Vergadering
    In 3 kliks een SEMINARIEZAAL huren, overal in België: Brussel, Luik, Namen Aarlen...
    Seminar
    In 3 kliks een zaal voor een BEDRIJFSFEEST huren, overal in België: Brussel, Luik, Namen Aarlen...
    Bedrijfsfeest
    In 3 kliks een CONFERENTIE- en CONGRESZAAL huren, overal in België: Brussel, Luik, Namen Aarlen...
    Conferentie/ Congres
  • Diensten
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Parking
    Parking
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Terras en Binnenplaats
    Terras/Binnenplaats
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met toegang voor PBM
    Toegankelijk voor PBM
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met eindschoonmaak inbegrepen
    Schoonmaak inbegrepen
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met Kosten Inbegrepen in de prijs
    Energiekosten inbegrepen
    Trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal te huur met plaats voor Foodtruck
    Ruimte voor foodtruck
  • Traiteurs
    Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met optionele catering
    Geen verplichte catering
    Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met unieke Traiteurdienst
    Service traiteur unique
    Verhuur: trouwzaal, verjaardagszaal, seminariezaal met restaurant ter plaatse
    Plaatselijk restaurant
  • Soort etablissement
    Huwelijk, verjaardag, seminarie: Traditionele zaal te huur
    Traditionele zaal
    Seminarie, vergadering, opleiding: Ruimte voor Coworking te huur
    Coworking ruimte
    Business Center
    8
    Zaalen
  • Maximale capaciteit
    Verhuur voor bruiloften, verjaardagen, seminaries - cocktailopstelling - lopend buffet
    Cocktail/ aperitief
    (70 max.)
    Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - vergaderopstelling
    In vergadering
    (32 max.)
    Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - opstelling in U-vorm
    Opstelling in U-vorm
    (30 max.)
    Verhuur voor bruiloft, verjaardag, seminarie - klassikale opstelling
    Klasopstelling
    (44 max.)
    Verhuur voor seminarie, congres, concert, spektakel - theateropstelling
    Theater
    (70 max.)

Uw contactpersoon

L'Equipe Burogest

Deel

whatsapp messenger mail Facebook Linkedin

Localisatie (av des Dessus-de-Lives 2, 5101 Loyers (Namur))

${ placeMarker('50.4617373','4.9237505', 'https://findyourplace.be/src/ressources/images/recherche/marker.svg') }

Uw contactpersoon

L'Equipe Burogest

Deel

whatsapp messenger mail Facebook Linkedin

Samenvatting :

  • Type evenement :

    ${ meetingType }

  • begindatum :

    ${ startDate }

  • Einddatum :

    ${ endDate }

  • Totaal aantal personen :

    ${ maxPeople }

  • Aantal personen met accommodatie :

    ${ maxRoomPeople }

  • Aantal eenpersoonskamers :

    ${ simpleRoom }

  • Aantal tweepersoonskamers met aparte bedden :

    ${ twinRoom }

  • Aantal tweepersoonskamers :

    ${ doubleRoom }

  • Aantal personen in meerpersoonskamers :

    ${ multipleRoom }

  • Type evenement :

    Ja

  • Totaal aantal koffies :

    ${ totalNumberOfCoffee }

  • total-number-of-break-coffee__key :

    ${ totalNumberOfBreakCoffee }

  • total-number-of-lunch__key :

    ${ totalNumberOfLunch }

  • total-number-of-break-coffee-afternoon__key

    ${ totalNumberOfBreakCoffeeAfternoon }

  • total-number-ok-dinner__key :

    ${ totalNumberOfDinner }

  • total-number-of-little-breakfast__key :

    ${ totalNumberOfLittleBreakfast }

  • total-number-ok-brunch__key :

    ${ totalNumberOfBrunch }

  • total-number-of-cocktail__key :

    ${ totalNumberOfCocktail }

  • total-number-of-aperitif__key :

    ${ totalNumberOfAperitif }

  • total-number-of-buffet__key :

    ${ totalNumberOfBuffet }

  • total-number-of-gala__key :

    ${ totalNumberOfGala }

  • total-number-of-soft-drink__key :

    ${ totalNumberOfSoftDrink }

  • total-number-of-alcool__key :

    ${ totalNumberOfAlcohol }

  • Andere :

    ${ totalNumberOfOtherEat }

Verzoek om informatie

${ pageNumber } / 2

close

Uw contactgegevens

Quel est votre type d’événement ?

Datum(s) van uw evenement?

Datum(s) van uw evenement?

  • begindatum

    ${startDate}

  • Einddatum

    ${endDate}

Aantal deelnemers

Verdeling van de deelnemers

Heeft u catering ter plaatse nodig?

Hoeveel maaltijden heeft u nodig?

  • begindatum

    ${startDate}

  • Einddatum

    ${endDate}

Andere cateringopties

Uw evenementenzaal

Uw evenementenlocatie

${ totalPeople }

Indeling

Uitrusting

Wilt u iets toevoegen?

Er is een fout in het formulier

close

Deel met een vriend

titre message correctement envoyé mail ami


contenu message correctement envoyé mail ami

Bent u fan van Find Your Place?
Volg ons dan op FACEBOOK - INSTAGRAM - LINKEDIN
${ shareByMail.errorsend }
${ shareByMail.nomSalle }
${ shareByMail.nomEtab }
de la part de
tot